بازدید 3409

احتمال بازگشایی نماد پالایشگاه ها در آستانه نوروز

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از روان تر شدن معاملات نمادهای با ارزش بازاری بالا در بازار سرمایه خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده احتمالا نماد پالایشگاه ها تا پایان سال جاری بازگشایی می شود.
کد خبر: ۴۷۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ 28 February 2015
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از روان تر شدن معاملات نمادهای با ارزش بازاری بالا در بازار سرمایه خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده احتمالا نماد پالایشگاه ها تا پایان سال جاری بازگشایی می شود.

محمد فطانت روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص تاثیر تغییر حجم مبنا و کاهش آن 4 در ده هزار، افزود: مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر تغییر حجم مبنا تاثیر خود را بر بازار سرمایه کشور در همین مدت کوتاه گذاشت.

وی تصریح کرد: با اجرای این مصوبه نه تنها معاملات بازار روان تر از گذشته شده و حجم معاملات و اقبال سرمایه گذاران به بازار افزایش یافته بلکه اثر این مصوبه در شرکت های بزرگ نمایان تر شده است.

یادآور می شود، با تصویب هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، حجم مبنای تمام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از روز شنبه دوم اسفند اجرایی 4 در ده هزار تعداد سهام شرکت تعیین شد.

براساس این مصوبه از 314 شرکت فعال در بورس تهران، حجم مبنای 215 شرکت کاهش یافت.

احتمال بازگشایی نمادهای پالایشگاهی تا پایان سال


فطانت درباره زمان بازگشایی نماد پالایشگاه ها نیز اظهار داشت: با رایزنی هایی که با وزارت نفت انجام شده قرار است بخشنامه ای در این خصوص با امضای وزیر نفت دراختیار سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گیرد، علاوه بر این معاونت برنامه ریزی وزارت نفت نیز این بخشنامه را به پالایشگاه ها ابلاغ خواهد کرد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: این سازمان منتظر دریافت صورت های مالی پالایشگاه هاست و تمام تلاش خود را برای بازگشایی این نمادها انجام می دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نماد پالایشگاه ها تا پایان سال جاری بازگشایی می شود یا خیر، گفت: بورس و اوراق بهادار تمام تلاش خود را برای بازگشایی نمادهای پالایشگاهی انجام می دهد و امیدواریم این نمادها تا پایان سال جاری بازگشایی شوند.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی