بازدید 1438
ادعاي بيلد

احتمال ایجادتنش دربازی برگشت اتلتیکو-لورکوزن

کد خبر: ۴۷۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶ 28 February 2015
باير لورکوزن در دور رفت مرحله يک‌هشتم پاياني چمپيونزليگ با نتيجه يک بر صفر قهرمان اسپانيا را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی با حاشیه‌هایی همراه بود از جمله مشاجره راجر اشمیت سرمربی 47 ساله لورکوزن با جرمان بورخوس کمک مربی اتلتیکو مادرید.
حتی در سکوهای تماشاگران هم فضای مسمومی حاکم بود. هواداران آلمانی پلاکاردی به همراه داشتند که روی آن به زبان اسپانیایی نوشته شده بود: "قاتلان وحشی اسپانیایی"
در پی حمل این پلاکارد، یوفا واکنش نشان داد. ماینولف اشپرینک در گفتگو با "بیلد" ضمن تایید این خبر، اظهار داشت:" بله، فیفا از ما درخواست کرده که هرچه سریع‌تر نسبت به این حرکت هوادارانمان موضعگیری کنیم. این درحالی است که ما اصلا در جریان قرار نداشتیم. شنیده‌ایم که پشت این جمله یک ماجرا نهفته بوده است."
 
بیلد در مورد پیش‌زمینه این جمله نوشت:" سی‌ام سپتامبر 2010 بایر لورکوزن در جام یوفا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت. این بازی با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید. اما این بازی نکته‌ای داشت که هواداران لورکوزن آن را فراموش نکرده‌اند. حدود سیصد هوادار این تیم آلمانی در درگیری خونینی که در استادیوم اتفاق افتاد، از روی سکوها به پایین پرتاب شدند و این پلاکارد به آن داستان اشاره دارد.
حال که یوفا هم به این حرکت معترض شده است، این احتمال وجود دارد که در بازی برگشت این دو تیم که 17 مارس در مادرید برگزار خواهد شد، بازهم شاهد تنش در میان تماشاگران باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی