بازدید 8133
۲

انصارالله یمن مخالفت خود را با انتقال محل گفت‌و‌گوها از صنعاء اعلام کرد

جنبش انصارالله یمن مخالفت خود را با انتقال محل گفت‌و‌گوها از صنعاء پایتخت این کشور به مکان دیگری زیر نظر جمال بن عمر فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن، اعلام کرد.
کد خبر: ۴۷۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱ 27 February 2015
 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع رسانیه‌ای یمن، در حالی که جمال بن عمر فرستاده ویژه سازمان ملل اعلام کرده است به زودی مکان گفت‌و‌گوها مشخص خواهد شد، جنش انصارالله مخالفت خود را با انتقال محل گفت‌و‌گوها اعلام کرد.

جنبش انصارالله تاکید کرد که با انتقال محل گفت‌وگوهای گروه‌های سیاسی از صنعاء به مکان دیگری زیر نظر جمال بن عمر، مخالف است.

این در حالی است که جمال بن عمر فرستاده ویژه سازمان ملل روز پنجشنبه برای دیدار با منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن و بررسی موضوع انتقال محل گفت‌و‌گوها  به عدن رفت و منابع خبری اعلام کردند که دو طرف در این دیدار بر ادامه گفت‌و‌گوها به توافق رسیده‌اند.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن گفت به زودی مکان جدید مذاکرات میان گروه‌های مختلف را اعلام خواهد کرد. وی همچنین گفت که مرجع اصلی مذاکرات طرح کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است، نتایج گفت‌وگوهای ملی، توافقنامه صلح و شراکت ملی و مصوبات شورای امنیت خواهد بود.

این اقدامات بعد از آن صورت گرفت که شورای امنیت در بیانیه‌ای مشروعیت منصور هادی را تایید کرد و عبدالطیف الزیانی دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس نیز به عدن رفت و در آنجا با منصور هادی دیدار کرد و عربستان و قطر نیز کار انقال سفارتخانه‌های خود  را به عدن آغاز کردند.

محمد البخیتی فعال سیاسی یمنی تاکید کرد که منصور هادی با سفارش خارج استعفا کرده بود و تصمیم قطر و عربستان برای انتقال سفارتخانه‌های خود به عدن نشانگر این است که توطئه خارجی در کار است.

تعداد بازدید : 171
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خدا حفظ شان کند امیدوارم انشا الله با عنایت الهی مدافعان اهلبیت در کشور یمن قدرت بگیرند انشالله که جنبش انصار الله پیروز بشود انشالله ولایت اهلبیت بر سر انان باشد امین امین امین
لطفا حداقل نظراتی که نزدیک به نظرات شما هست را تایید کنید وسانسور نفرمایید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی