بازدید 3384

درخشان: فرگوسن نیستم

کد خبر: ۴۷۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷ 27 February 2015
سرمربی پرسپولیس می‌گوید این تیم مقابل لخویا ثمره بازی‌های قبلی خوبش را دید.

به گزارش ایسنا، حمید درخشان که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، درباره شرایط پرسپولیس اظهار کرد: تیم وقتی به موفقیت می‌رسد چند عامل تاثیرگذار در آن وجود دارد. اول اینکه گروه پشت تیم تاثیر زیادی روی نتایج خواهد داشت. اگر دقت کرده باشید ما پس از پیروزی مقابل استقلال با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم و سعی می‌کردیم با اتخاذ تغییراتی روند خوب را ادامه دهیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: مشکل بزرگ بعدی تیم ما محرومیت و مصدومیت بازیکنان‌مان بود. ما به خاطر این موضوع نمی‌توانستیم یک ترکیب ثابت را در دو بازی استفاده کنیم. خیلی‌ها به این موضوع انتقاد داشتند که چرا ما ترکیب ثابت نداشتیم اما آن‌ها از اوضاع داخلی تیم اطلاع نداشتند. روزی که به پرسپولیس آمدم از 18 بازیکن 8 بازیکن مصدوم بودند. و از 10 بازیکن باقی مانده 2 نفر دروازه‌بان بودند و فقط 8 بازیکن را در اختیار داشتم. به هر حال کار به جایی رسید که ما نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. البته در چند بازی اخیر ما بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشتیم و من معتقدم پیروزی ما مقابل لخویا ثمره بازی‌های گذشته‌مان بود.

او تصریح کرد: فشار روانی روی تیم ما بسیار زیاد بود و این موضوع را تماشاگران و همین طور مطبوعات ایجاد کرده بودند فشار روی بازیکنان چند برابر بود و من سعی می‌کردم هر هفته جلساتی را برای بازیکنان برگزار کنم که آن‌ها را از این فشار خارج کنم. بازیکنان من فوتبال خوبی بازی می‌کردند. شما فراموش نکنید در فوتبال فرصت‌های زیادی به دست می‌آید اما آنچه که مهم این است که از فرصت‌ها خوب استفاده کنید. من واقعا در دوران بحران اذیت شدم.

درخشان تصریح کرد: معتقدم بین سال‌های 72 تا 76 دوران طلایی پرسپولیس بود. در این دوران مهندس عابدینی برای موفقیت پرسپولیس خیلی تلاش کردند. می‌خواهم همین جا از ایشان و همین طور پیشکسوتان پرسپولیس تشکر کنم. از پیشکسوتانی چون علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و احمد رضا عابدزاده که به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند تشکر کنم. من این پیروزی را به متعلق به هواداران می‌دانم.

او در ادامه در واکنش به شعار هواداران مبنی بر "حمید خان فرگوسن" اظهار کرد: من آمده‌ام به پرسپولیس کمک کنم و فرگوسن نیستم. هرچه دارم فقط می‌خواهم به پرسپولیس خدمت کنم. قراردادم هم میلیاردی نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل بنیادکار ازبکستان هم گفت: مطمئنا کار راحتی مقابل آن‌ها نخواهیم داشت. باید با انجام یک بازی هوشمندانه به مصاف این تیم برویم. مطمئنا حمایت هواداران و همین طور پیشکسوتان به ما کمک خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم این تیم را هم شکست دهیم.

او در ادامه درباره تادئو هم گفت:‌ بازیکنان خارجی که در فرهنگ دیگری بزرگ شده‌اند وقتی به ایران می‌آیند به گذشت زمان نیاز دارند تا با شرایط ما همخوانی پیدا کنند. تادئو هم به زمان نیاز دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد. البته بازیکنانی که در کنار او بازی می‌کنند نقش مهمی در این زمینه دارند.

درخشان در ادامه درباره نژاد فلاح هم گفت: امیدوارم حضور او باعث حل مشکلات شود. او تا به حال تلاش‌های زیادی را برای حل مشکلات پرسپولیس انجام داده است. ما هر سه چهار روز یک بازی برگزار می‌کنیم و فشار روی بازیکنان زیاد است. اگر مشکلات مالی هم در تیم وجود داشته باشد مشکلات‌مان به مراتب بیشتر می‌شود. با این حال امیدوارم مشکلات‌مان هرچه زودتر حل شود.

او همچنین اضافه کرد: در فوتبال، زمان نقش مهمی در کسب موفقیت تیم‌ها دارد. شما نمی‌توانید از یک تیم انتظار داشته باشید که دو سه هفته‌ای به هماهنگی لازم برسد. من به زمان نیاز داشتم تا تیمم را هماهنگ کنم. این زمان در لیگ برای ما هر چهار روز است. حال محرومیت و مصدومیت بازیکنان را به این پروسه اضافه کنید. من در این مدت نمی‌توانستم تیمم را به طور کامل آماده کنم. اگر در ابتدای فصل شما را به عنوان مربی انتخاب کنند و بتوانید تیم‌تان را خودتان ببندید قطعا تیم‌تان را برای قهرمان می‌بندید و می‌توانید در این زمینه تلاش کنید.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند به جمع چهار تیم برتر آسیا برود گفت: کار خیلی سختی پیش رو داریم اما برای این مهم تلاش می‌کنیم. ما 5 بازی دیگر پیش رو خواهیم داشت که امیدوارم هوادارن و همین طور پیشکسوتان از ما حمایت کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی