بازدید 40160
دردسر جدید قلعه‌نویی در استقلال؛

چه کسی پرخاشگری کرار جاسم را پاسخ می‌دهد؟

منتظرم ببینم اون امیر قلعه که من می‌شناسم، همون جوری مونده و باج نمی‌ده یا گذر زمان و حب دنیا و نتیجه‌گیری تو این فوتبال کثیف، یال و کوپالش رو ریخته. به اون پسر بی‌ادب هم می‌گم [...]!
کد خبر: ۴۷۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲ 28 February 2015
وقتی پرخاشگری بازیکن عراقی استقلال، صدای اسطوره پرسپولیس را در می‌آورد
‌این روز‌ها سخنان تند کرار جاسم پس از اعلام محرومیت سه جلسه‌ای‌اش به دردسر جدید باشگاه استقلال تهران و سرمربی آن امیر قلعه‌نویی تبدیل شده است، تا جایی که علی کفاشیان با نیش و کنایه در خصوص آن صحبت می‌کند و مجتبی محرمی در یک پیام اینستاگرامی، حسابی از خجالت او در‌می‌آید. با این حال جریان رسانه‌ای برای سرپوش گذاشتن روی حرف‌های بازیکن استقلال به کار افتاده تا توهین او به همه ارکان فوتبال ایران را تنها «سوء تفاهم» تلقی کند.

به گزارش «تابناک»، دومین حضور جاسم کرار هم در استقلال، چندان آرام دنبال نشد و این بازیکنان حالا با موضع‌گیری که علیه فدراسیون فوتبال ایران کرده، به سیبل همه انتقادات تبدیل شده است، تا جایی که مجتبی محرمی، ستاره یاغی دهه ۷۰ فوتبال ایران از امیرقلعه‌نویی ‌خواسته تا «این بچه پررو» را سر جایش بنشاند. اگرچه به نظر می‌آید کارایی کرار برای استقلال به حدی است که آن‌ها روی حرف‌های او سرپوش بگذارند تا او را بی‌سروصدا به تیم برگردانند.

کرار جاسم که در اولین حضورش در استقلال به دلیل مشکلات انضباطی فراوان و سرانجام درگیری با مجتبی جباری، چندان به کار استقلالی‌ها نیامد و در میانه فصل به شاهین بوشهر فروخته شد، در این فصل آمده بود تا استقلالی را که از فقدان بازیکن بازی‌ساز در میانه میدان رنج می‌برد، نجات دهد. 

‌از آنجا‌ که امسال مانند آن سال، دیگر خبری از جباری و جانواریو در ترکیب استقلال نبو‌د، امیرقلعه‌نویی حساب ویژه‌ای روی بازیکن تکنیکی عراقی باز کرده بود و انصافا هم کرار در این فصل عصای دست امیر شد. امسال تأثیر حضور کرار در استقلال، چنان بود که در بازی‌هایی که او غایب بود، نتیجه مطلوب را کسب نکرد؛ مهم‌ترینش آخرین بازی نیم فصل برابر رقیب دیرینه (پرسپولیس) بود که استقلال بدون کرار به ضعیف‌ترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی را واگذار کرد. 

چه کسی پرخاشگری کرار جاسم را پاسخ می‌دهد؟

اما به رغم این حضور مؤثر، بازیکن یاغی استقلال هر چند بازی یک بار با دریافت کارت‌های بی‌مورد زرد و قرمز خودش را محروم می‌کرد تا سری به عراق بزند. این ترفند کرار چنان واضح بود که بعد از اخراج بی‌مورد او برابر سایپا، بهرام افشارزاده مدیرعامل این تیم ضمن ابراز ناراحتی از رفتار کرار اعلام کرد: «کرار کور خوانده که با این محرومیت می‌تواند به عراق برود». این اما تنها حاشیه کرار برای استقلال نبود. او که به دلیل اخراج برابر سایپا دو جلسه محروم شده بود، با تصمیم عجیب کمیته انضباطی محرومیتش تعلیق شد تا برابر گسترش به میدان برود، ولی پس از آن‌ سه جلسه از سوی ‌‌همان کمیته انضباطی محروم شد. 

این تصمیم کمیته انضباطی موجب شد تا کرار جاسم از کوره در برود و حرف‌های عجیبی بزند. او از مدیر برنامه‌هایش خواست تا قراردادش را با استقلال فسخ کند و فدراسیون فوتبال ایران را «مسخره» خطاب کرد.

کرار حتی گفته، خدا کسانی ‌که این حکم را علیه او صادر کرده‌اند ذلیل کند؛ مصاحبه داغی که البته هیچ واکنش رسمی از سوی باشگاه استقلال به‌ همراه نداشت، ولی صدای اعتراض خیلی‌ها را درآورد.

چه کسی پرخاشگری کرار جاسم را پاسخ می‌دهد؟

علی کفاشیان با اشاره به انتقادات امیرقلعه‌نویی از کارلوس کی‌روش اعلام کرد، ‌اگر کرار بازیکن کی‌روش بود، دیگر رنگ پیراهن تیم را نمی‌دید. «وقتی کرار می‌گوید کارمان مسخره بازی است، دیگر چه می‌توانم بگویم؟ او یک بازیکن حرفه‌ای است و حرفه‌ای هم پول می‌گیرد. به همین دلیل رفتارش هم باید حرفه‌ای باشد. در هر صورت من با آقای افشارزاده هم که حرف می‌زدم، ایشان هم ناراحت بود. فکر می‌کنم اگر کارلوس کروش مربی کرار بود، اصلا به او اجازه بازی کردن نمی‌داد‌»!

در حالی که استقلالی‌ها هنوز تصمیم قاطعی در خصوص رفتار غیرحرفه‌ای و توهین آمیز کرار نگرفته‌اند، روز گذشته مجتبی محرمی در صفحه اینستاگرامش، پیامی خطاب به امیر قلعه‌نویی منتشر کرده و از دوست قدیمی‌اش خواسته تا به دلیل توهین به فوتبال ایران با این بازیکن برخورد کند. در پیام محرمی چنین نوشته شده است: «روی صحبتم با رفیق قدیمی‌ام امیر قلعه نوعی است. ‌به دور از همه کری‌های رایج و کل کل‌های فوتبالی قرمز و آبی که مختص خودمونه و تا جایی خواهد بود که نمک فوتبالیه داخلیمون باشه و خیلیم لازم هستش و بایدم باشه، ‌اما تا جایی این کری خونی‌ها خوبه که داخلی باشه، وگرنه اگه قرار باشه پای خارجی‌ها بیاد وسط و کسی بخواد به فوتبال مملکتمون بی‌حرمتی کنه، دیگه ما‌ها قرمز و آبی نداریم و اونجایی که پای ایرانی بودنمون بیاد وسط ،دیگه هممون یکی هستیم و تو دهن اون خارجی می‌زنیم تا گنده‌تر از دهنش حرف نزنه. حالا اون خارجی می‌خواد بهترین بازیکن یا مربی دنیا باشه یا عضو آبی باشه یا قرمز فرقی نمی‌کنه.

امیرخان شنیدم این بچه پرروی تیمت حرف‌های گنده‌تر از دهنش زده و کل فوتبال و مملکت ما رو برده زیر سؤال. خودت منو از همه بهتر می‌شناسی اهل چرت و پرت گفتن نیستم و اصلا هم نمی‌خوام تیم استقلالو که یه قطبه فوتبال مملکتمونه رو به حاشیه ببرم یا دخالت تو کار تو بکنم. ‌شناختی که ازت دارم، می‌دونم یجوری تو دهن این بچه پررو می‌زنی و طوری ادبش می‌کنی که دیگه به [...] بخنده بخواد قبل از اینکه دهن [...] بکشه در مورد ایران و ایرانی حرف بزنه. گله دارم ازت وقتی قدر مجتبی جباری رو نمی‌دونی و می‌فرستیش قطر واسه اون‌ها بازی کنه حالا باید بشینی و ببینی این بچه پر رو جلوی چشم‌هات به ارزش‌هات توهین کنه. منتظرم ببینم اون امیر قلعه که من می‌شناسم همون جوری مونده و باج نمی‌ده یا گذر زمان و حب دنیا و نتیجه گیری تو این فوتبال کثیف، یال و کوپالش رو ریخته. به اون پسر بی‌ادب هم می‌گم [...]!


چه کسی پرخاشگری کرار جاسم را پاسخ می‌دهد؟

حالا باید دید امیرقلعه‌نویی که بازیکنان بزرگ زیادی را به دلیل اختلاف نظر با خودش از تیم کنار گذاشته است با بازیکن یاغی تیمش چه می‌کند. او که خود منتقد سیاست‌های کارلوس کی‌روش بود، حالا در موقعیت عجیبی است. هواداران انتظار دارند قلعه‌نویی هم مانند کی‌روش که با بازیکن سالاری در تیم ملی مبارزه کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۱۳
انتشار یافته: ۷۴
یک جریانی میخواهد همراه با آن اتفاق بازیکن دوپینگی عراق در جام ملت ها و این داستان کرار و غیره... مردم عراق و ایران را روبروی هم قرار دهد و حالا که ما پا به پای آنها با داعش میجنگیم مردم ایران را در نظر عراقی ها بد کنند و بالعکس. باید مراقب باشیم این نزدیکی و دوستی با مردم شیعه عراق نابود نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
دقیقا
اون هم که معلوم شد دوپینگی در کار نبوده
اینم که گفته بد برداشت شده از حرفام
وقتی داره خودش میگه منظورم اون نبوده بازم یه عده پافشاری می کنن که منظورت اون بوده
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اخه فوتبال چه ربطی به مذهب و شیعه و سنی داره برادر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
كل اين موضوع يه سوء تفاهم ساده است... كرار گفته فوتبال ايران عاليه اشتباها ترجمه شده فوتبال ايران مسخرست... يا گفته باشگاه استقلال بسيار منظمه ولي بازم ترجمه شده كه بي عرضه ست... يا گفته ايران وطن دوم منه كه بازم به اشتباه ترجمه شده من ديگه به ايران برنمي گردم.................. ببينيد... چقدر ساده سوء تفاهم پيش مياد !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
برادر 13:52
نمی گم کرار چیزی نگفته
بی عرضه بودن و ضعیف عمل کردن هر دو تفریبا یه چیزه اما یکی بی ادبیه یکی نه
کرار فارسیش که مثه ما نیست اینا رو تشخیص بده فرقشو.
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
فوتبال چه ربطی به ملتها داره؟این پسرک زیادی پررو شده وامیر قله هم داره بهش باج میده.دیگه باید بفهمه اینجا نمیتونه هرکاری خواست بکنه.تاحالا هم خیلی بهش امتیاز دادن.الان بخترین فرصته که خودش بره تا استقلال هم پول الکی بهش نده.
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
نمیدونم چرا ی عده ای دوست دارن همیشه دنبال ی جریان پشت پرده برای توجیه کارای اشتباه بگردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
لنگيا رو ببين چه حرصي ميخورن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقای ناشناس اون بچه پررو عراقی حرف زده بورکینافاسویی حرف نزده که اینجوری ترجمه میکنی آی کیو!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
من یک استقلالی هستم. اگر از حرفهایی که زده معذرت خواهی رسمی بکنه که هیچی، ولی اگر این گفته ها درست از آب دربیاد از خدا میخوام که اخراجش نکنند، تا در اولین بازی جواب حرفهاشو تو استادیوم از هوادارهای استقلال بشنونه نه از کسی دیگه. جوری که خودش دمش رو بذاره رو کولش برگرده به جایی که ازش اومده.
ضمنا بد نیست رسانه ها هم اینجور عناصری را بایکوت کنن.
باور کنید اگر قدرتش را داشتم و دستم باز بود دستور میدادم یکروز بولدوزرها به فدراسیون و استادیوم ها حمله برده و ساختمان را با آدمهای داخلش با خاک یکسان کنند.
کلی از مشکلاتمون حل میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
تفکر داعشی!!!!
ناشناس
| United Kingdom |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
من نمیدونم اینایی که این همه سنگ این فوتبال رو به سینه میزنن دنبال چه هدفی هستن.فوتبال ایران کدام موفقیت رو بدست آورده که الان این همه به اصطلاح حامی داره. یقینا حرف کرار درسته و فوتبال ایران فراتر از مسخره هست.و البته این برخوردها نشان از حقیقت تلخ دارد که عده ای توان تحمل این انتقاد را ندارند و از طرفی دیگر عده ای سرخ پوش الان به واسطه کرار میخوان به استقلال ضربه بزنن.
عکس دوم چقدر خنده داره !!!
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
به نظر من گریه داره.
خارجی بیاد ایران و اینطور پرخاش کنه.
با سابقه اخلاقی که ایشان در تراکتورسازی داشت پیداست مربیان فوتبال ما فقط نتیجه میخواهند نه اخلاق و فرهنگ فوتبالی.
خدا بیامرزه پرویز دهداری.
کیروش کجا با بازیکن سالاری مبارزه کرد؟
بازی دادن به بازیکنی که قوانین سربازی مملکتو به بازی گرفته مبارزه با بازیکن سالاریه آخه؟
کیروش هرکی با خودش مشکل داشتو بیرون انداخت و کاملا شخصی عمل کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
کیروش مبارزه با بازیکن سالاری نکرد
بلکه مربی سالاری رو نشون داد
از قیافه جاسم کرار خوشم نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خیلی کیوته !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
می خوای 3 جلسه هم به خاطر قیافش محرومش کنیم.
نظرت چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
به....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ولی من خوشم میاد.
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
منم با اینکه یه استقلالیم ولی اصلا ازش خوشم نمیاد
قلعه نوعی؟؟؟ مشت!!! زدن!!؟؟؟ تعجب میکنم همچین کاری بکنه
این بچه پرو فقط باید کتک بخوره اونم جوری که یک ماه تو بیمارستان بخوابه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
تو ميخواي بزني؟
برادر ناشناس این دوتا موضوع چه ربطی به هم دارند آخه؟
توروخدا دست از این توهم ات توطئه تون بردارید!
داستان درمورد بی ادبی و بی اخلاقی یک نفره که از هر کشور و ملتی هست فرقی نمیکنه، مهم اینه که اقدام قانونی و قاطع درموردش انجام بشه
با سلام بنده به عنوان یک ایرانی ( نه رنگ قرمز و آبی ) از کمیته انضباطی خواهش می کنم تحت هیچ عنوان از سر گفته های این بازیکن نگذشته و حتماً جواب این بازیکن را بدهند تا امثال ایشان که هیچ جایگاهی در فوتبال پاک ندارد به خودش اجازه گستاخی و بی ادبی ندهند ، چون ظاهراً مسئولین بخصوص سرمربی استقلال فقط به فکر تیمشان هستند و اینکه بازیکن به خودش اجازه بدهد به ایران و فدراسیون ایران اهانت کند اصلاً مهم نیست.
با توجه به اینکه طرف سخن و دعوای جاسم کرار فدراسیون فوتبال و کفاشیان بوده لذا حرجی بر او وارد نیست سایر بازیکنان ما هم باید شهامت را از این بازیکن یاغی عراقی یاد بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
حاشا به غيرتت
با سلام مسخره ترین استدلالی بود که تا بحال شنیده بودم بازیکن خطا کرده حالا هر کس می خواد باشه باید تنبیه بشه چه ربطی به داعش و بقیه مسایل داره اون حرفهایی که زده به رگ غیرتتون بر نخورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
جالبه كه نظر يك هموطن رو مسخره مي نامي و اونوقت يك حكم ناحق را كه عليه كرار صادر كرده اند و او آن را مسخره كردنش تعبير كرده مستحق تنبيه مي نامي.
مهم ابیه قرمزا دیدن این چند ساله کاری از دستشون دیگه بر نمیاد میخوان ما هم مثل اونا ضعیف شیم ولی خبر ندارن تیم ما ریشه داره
کلا ما با عراق هیچ مشکلی نداریم!! باور نمیکنید؟ یک نگاهی به 40 سال گذشته بندازین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
نه جنگی بوده
اتفاقا بايد بياد تو زمين تا تماشاچينماهاي ايراني از خجالتش دريبان
خیلی ببخشید که این حرفو می زنم اما امیرخان قلعه نویی که دیگران رو به اجنبی پرستی متهم میکنه ببینم این اجنبی رو سره جاش میشونه
واقعا کار ما به کجا رسیده که به فدراسیون ما میگه مسخره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
این یکی رو خداوکیلی راست میگه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مسخره هست ديگه كشور عراق كه فدراسيون درست حسابي نداشت رفت چهارم شد تو آسيا ولي تيم ملي ما با اين همه ادعا و خندهاي كفاشيان چندم شد؟
کرار راست گفته دا مگه فوتبال و فدراسیون ما مسخره نیست ؟؟ ... کجایه دنیا دیدی اعتراض به رای را اضافه کنند یا کم میکنند یا اون حکم قطعی میشه ... خدا اینو کجایه دلم بزارم که محرمی هم که خودش... اومده الان انتقاد میکنه
احتمالا به خاطر همین رفتاراش تیم ملی عراق اونو با خودشون جام ملت ها نبردن. ثبات نداره
به نظرم بهتر که مسئله را ملی و مذهبی وسیاسی نکنیم و بجای این حرفا قوانین را اصلاح کنیم که بازیکن چه خارجی یا داخلی اجازه عبور از خط قرمزها را نداشته باشد ضمن اینکه بیراهم نگفته وقتی امروز ببخشند و فردا بشدت برخورد کنند یه جورای مسخره هم خواهد شد در قراردادمان با بازیکن , مربی و غیره چار چوب قانونی بگذاریم . وقتی از نظر مالی بازیکن را جریمه سنگین بکنند جرات عرض اندام به مربی و داور را نخواهد داشت همچنین مربی هم نمی تواند با تصمیمات غلط سرنوشت یک تیم را تباه کند . بهر حال بایست قراردادها و قوانین را بازنگری و محکم کنیم. وگرنه بازیکنان داخلی هم همچنان تعریفی نیستند و فرهنگ مراعات حرمتها وقانون را خوب بلد نیستند لذا بازیکن خارجی هم از صاحب خونه پیروی می کنه . راستی آقای محرمی هم زیاد جو گیر شده یاران خودش هم کم ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
به نظر من بهتره استفاده کنندگان ار فیلترشکن را گردن بزنیم !
سلام
تو را به خدا اینقدر سخت نگیرید.خداوند اینقدر که بعضی ماها سخت میگیریم سخت نمی گیره بابا راه حلسادش عذرخواهی و جریمه است دیگه اینقد نه بزرگش کنید نه بگیرید.
این نتیجه پول زیاد و بی زبون و مفت .
یعنی فوتبال ما مسخره نیست ،? چرا از حرف حق بدتون میاد
کراربرای تراختور ساخته شده وجایش آذربایجان است
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
واقعا اینو راست میگی خخخخخخخخخ
آخرش ما نفهمیدیم قلعه نوعی درسته یا قلعه نویی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
نویی
آقای قلغه نوعی نتیجه گرایی به چه قیمتی؟کمی به خود بیایید.شما همه چیز را فدای نتیجه گرایی و موفقیت خود میکنید.
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
شما هم مثبت داری هم منفی
نمیدونم چیکار کنم
برادر 8 سال جنگ با همین مردم زود فراموش شد .کدام دوستی ؟؟؟؟؟ کدام برادری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چمران و تندگویان و جهان آراها و ...........
ظاهرا حساسیت قلعه نویی بخاطر ایران فقط بخاطر فشار روی کی روش بوده.اگر با این بازیکنی که به ایران توهین کرد برخورد قاطع صورت نگیرد دروغ بودن این آقا بر همه ثابت میشه
اگر بازیکن یک سرمربی خارجی داخل ایران این کار را کرده بود قلعه نویی تا حالا ده تا بیانیه داده بود
این شخص ضد انقلاب است و باید تحویل دادگاه انقلاب بشود
دوستان مخالف کرار شلوغش نکنن.پای ایرانی بودن و فرهنگ رو هم وسط نکشن وسط این آب گل آلود.
عده ای قصد دارن امیر قلعه نویی رو فوتبالی زمین بزنن.خیلی هو واضحه ه دارن تمام تلاش شون رو میکنن.فدراسیون مسخرم نباشه دو جلسه رو بعد یک جلسه تعلیق تبدیل به سه جلسه محرومیت تبدیل نمیکنه
اينم يه بازي ديگه هست كه استقلال رو زمين بزنن وگرنه چرا در استيناف حكم كرار رو بيشتر كردن مگه داور و ضد مگه قليون كشيده مگه كار غير اخلاقي وسط زمين انجام داده بله اگر فدراسيون فوتبال مسخره نبود كسي مثل كفاشيان رئيسش نميشد
وای. استقلال چقدر بدبخت شده که مجتبی محرمی ... باید رو بازیکناش نظر بده.
محرمی همون کسیه که توی دربی 73 به قلعه نویی مشت زد و باعث و شرو ع کننده اصلی جنجال ونیمه تمام موندن اون بازی شد---- محرمی همون کسیه که پا لا پای داور سوری گذاشت و باعث اخراج اشتباه و محرومیت یک ساله پیوس شد. چرا پرسپولیسی ها میخان کرار توی استقلال نباشه؟ دلیلش واضحه
اوباما چرا این حرکت رو محکوم نمیکنه
مرتضى پور عليگنجى زد تو سينه داور يك جلسه محروم شد.
کرار خیلی هم کار خوبی کرده به شما هم مربوط نیست!
اگه امیر امیره که حال شما لنگیا رو می گیره!
این فقط صادقیان جوان بود که باید طعم گس عدالت را از کمیته انضباطی می چشید و روزهای خوب فوتبالش را محروم می شد وگرنه جریانی در کار است که این بداخلاق عراقی هرکاری دوست دارد انجام دهد و الزهرا دو÷ینگ کند و راحت فسخ قرارداد کند و برود جای دگر . صداش هم در نیاد. بیچاره مظلوم صادقیان . صادقیان که پدرش به خاطر ظلم فوتبال از دنیا رفت و خودش که نیز اسیر این ظلم شده است. و بقیه هرکاری می خواهند می کنند.
جالا یک عراقی گفته بهتان برخورده . نه همه بازیکنان ایرانی شاه صنمند که این آقا صنم باشه. حرف حق زده محیط فوتبال ایران خیلی رشد نکرده. شما کمی به حرف زدن قلعه نویی توجه کنید. این ها تو فیلم قیصر و ادبیات اون جا موندن با زمان بگذرد تا کمی پوست بیندازند
راست گفته که فدراسیون مسخره است یعنی چی که تنبیه شود تعلیق شد تا برابر گسترش فولاد تبریز به میدان برود. اگر فدراسیون مسخره نبود بین تیمها تبعیض قائل نمیشد
از لحاظ اخلاقی صفر ولی خیلی بازیکنان تیم های حریف نامردی نکرده وازین اخلاق کرار سوء استفاده میکنندحتی داوران ما باژست های غیر معمول اورا تحریک می کنند ولی یادمان باشد که از لحاظ فنی در ایران حرف اول را می زند پس چنین مهره ای در استقلال کیمیا میباشد
حق با کرار ه فوتبال ما مسخره است این قدر وضع خراب شده که خارجی ها هک فهمیدند.
حق با کرار ه فوتبال ما مسخره است این قدر وضع خراب شده که خارجی ها هک فهمیدند.
خیلیم بی راه نگفته فدراسیونمون مسخره نیست به نظر شما خدا وکیلی!!!
اقای ضد اجنبی با اجنبی پررو چه برخوردی میکنی؟
حرف حقی زده فدراسیون و فوتبال ما و ک همه مزخرفند چه برسد به مسخره
وجدانی گل گفته:واقعالیگ ایران وفوتبال ایران مسخره است.کمی درمورداتفاقات این فوتبال فکرکنیدمی فهمیدحق باهاشه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی