بازدید 6854

بانک مرکزی:رضایت مخاطب خوزستانی جلب شد

کد خبر: ۴۷۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ 25 February 2015
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام و احترام
اینجانب از بانک رفاه مبلغ 250000000 ریال تسهیلات جاهله مسکن دریافت نموده ام این تسهیلات با نرخ 25 درصد پرداخت گردید ولی متاسفانه در زمان پرداخت مبلغ 65000000 ریال از مبلغ بلوکه شد(نزد بانک رفاه تا پرداخت آخرین قسط می ماند)  و 18.5 میلیون تومان پرداخت گردید که با توجه به کسر مبلغ فوق سود تسهیلات عملا 35 درصد می شود آیا این سود قانونی است یاخیر ؟ آیا بانک مرکزی مجوز دریافت این سود را صادر نموده است.

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره113/328 درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند حسب بررسی بعمل آمده وبا پیگیری توسط حوزه بازرسی اداره امور شعب استان خوزستان بانک رفاه کارگران طی نامه شماره60/93/891315 مورخ93/10/25 که به اداره بازرسی بانک رفاه کارگران واصل شده ضمن مساعدت با نامبرده رضایت وی جلب شده است.

اداره روابط عمومی
عزیز حاجی علیاری       مهدیه نعیمی تبریزی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی