بازدید 3124

اراده ای مبنی بر حزبی شدن انتخابات وجود ندارد

کد خبر: ۴۷۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ 25 February 2015
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر ظرفیت اصلاح طلبان در مجلس بالا باشد آنها از دولت عبور خواهند کرد و اگر ظرفیت پایینی داشته باشند سعی می کنند برای انتخابات ریاست جمهوری تعامل کنند.

عبدالرضا مصری در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به برگزاری همایش های سراسری جریان های سیاسی با موضوع انتخابات گفت: طبیعتا هواداران و همفکران سلیقه های سیاسی از شاکله اصلی  خود تحت عنوان اصول گرایی یا اصلاح طلبی انتظاراتی دارند اگر جریان های سیاسی طرفداران خود را در بی خبری محض بگذارند برای آنها خوشایند نخواهد بود و از سوی احزاب حرکت هایی در مورد مسائل جاری باید صورت گیرد تا  تغییر مواضع جدید خود را به اطلاع طرفداران برسانند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به امکان تغییرمواضع فعلی برخی از جریان های سیاسی با قبل خود افزود: به هر صورت دنیا در حال تکامل است و قاعدتا تشکل های سیاسی نیز از امر تکامل به دور نیستند  ممکن است تغییراتی در مواضع قبلی خود داشته باشند یا تجربیات حاصل شده از اقدامات قبلی را بخواهند با اجرای همایش ها  انتقال بدهند. برای مثال شاید برخی از جریانات اصلاح طلبی بخواهند بین خود و فتنه گران خطی  بکشند و برای انتقال این موضوع از این روش استفاده کنند یا اصول گراها بدنبال انتقال بحث همگرایی هستند که بنظر من ایده بسیار خوبی است.

مصری با اشاره به آفت های برگزاری همایش های سراسری جریانات سیاسی بیان کرد: به نظر می آید روی دیگر این موضوع بازار زود هنگام انتخابات است ما با تبلیغات، کشور را خیلی زود درگیر انتخابات کردیم  بطوریکه ما با مسائل و مشکلاتی روبرو هستیم و درست نیست از هم اکنون برای یک سال دیگر برای موضوع انتخابات هزینه کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هزینه دادن از کشور برای انتخابات کار درستی نیست گفت: این به ضررکشور است همه درگیر انتخاباتی باشند که یک سال دیگر قرار است برگزار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی