بازدید 5542

نوبخت: آماده پرداخت یارانه اسفند هستیم

سخنگوی دولت گفت: امروز با مصوبه هیات وزیران پوشش بیمه ای برای خدمات تعویض مفاصل افزایش یافت.
کد خبر: ۴۷۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴ 25 February 2015
سخنگوی دولت گفت: امروز با مصوبه هیات وزیران پوشش بیمه ای برای خدمات تعویض مفاصل افزایش یافت.


به گزارش واحد مرکزی خبر، محمدباقر نوبخت پس از پایان جلسه امروز هیئت دولت به اتفاق وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان میراث فرهنگی که در جمع خبرنگاران حضور یافته بود، افزود: برای برخی داروهایی که در درمان های غیربستری و سرپایی نیازمندی وجود دارد تا سقف 34 میلیارد تومان با مصوبه هیات وزیران اختصاص یافت.

وی گفت:برای اینکه سهم صادرات برق را به بیش از 12 هزار میلیارد تومان افزایش دهیم و زمینه افزایش بازدهی نیروگاههای برق را به صورت بخار و سیکل ترکیبی فراهم کنیم مقرر شد، صرفه جویی این بخش به سرمایه گذارانی که صرفه جویی را رقم زدند ، اختصاص یابد.

پرداخت بدهی های دولت به شهرداری ها

نوبخت افزود : دولت همچنین تصویب کرد 200 میلیارد تومان از بدهی های دولت به شهرداری ها پرداخت شود و دولت این اقدام را ا زوظایف و تعهدات خود به عنوان رد دیون و کاهش بدهی ها به شهرداری ها می داند.

سخنگوی دولت همچنین گفت : دیروز با آخرین هماهنگی  که با خزانه داری کل داشتیم ، حقوق ماه بهمن و عیدی پایان سال همه دستگاهها تقریبا پرداخت شده است و پیگیری کردم اگر دستگاهی باقی مانده است ، اقدام شود.

آماده پرداخت یارانه اسفند هستیم

وی ادامه داد: با وجود فشارهایی که بدخواهان ایران  با تشدید تحریم ها و کاهش قیمت نفت در بازار جهانی دارند ؛ مقدمات لازم را فراهم کردیم تا به دقت حقوق ماهانه اسفند به کارکنان پرداخت شود و خزانه خود را برای پرداخت یارانه به موقع آماده کند.

نوبخت گفت : تقدیر این بود این دولت در شرایطی مدیریت کشور را بر عهده بگیرد که سختی های زیادی از گذشته بر جا مانده است تا بتوانیم  این امور را تسهیل کنیم.

سخنگوی دولت افزود : این هفته شورای اقتصاد  2 مصوبه داشت که در یک مورد 7 و نیم میلیارد دلار برای توسعه حمل و نقل بار و مسافر اختصاص یافت و بر اساس آن باید سالانه به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت، کاهش آلاینده های محیط زیست و کاهش تصادفات، خدمات ریلی و حمل و نقل بار مسافر حداقل سه درصد توسعه یابد.

نوبخت افزود : در مصوبه دیگر شورای اقتصاد با هدف صرفه جویی یک میلیارد لیتری در مصرف نفت و گاز مقرر کرد بیش از یک میلیارد و 650 میلیون دلار برای برقی کردن چاههای کشاورزی اختصاص یابد و در سه سال و سالانه 100 هزار چاه که آبرسانی آن به صورت گازوییلی است ، برقی شود.  

نوبخت گفت: ‌این اقدامات را می توان برای اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی تعریف کرد زیرا تاکید بر صرف جویی در انرژی و ارزان کردن خدمات از سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی