بازدید 27528

تصادف تریلر با اتوبوس در بزرگراه اصفهان ـ کاشان

آمار کشته شدگان برخورد یکدستگاه تریلر با اتوبوس در جاده اصفهان - کاشان (بزرگراه امیر کبیر) به 10 تن افزایش یافت.
کد خبر: ۴۷۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ 25 February 2015
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: آمار کشته شدگان برخورد یکدستگاه تریلر با اتوبوس در جاده اصفهان - کاشان (بزرگراه امیر کبیر) به 10 تن افزایش یافت.

دکتر سید محمدحسین مکی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه شامگاه سه شنبه در 25 کیلومتری جاده کاشان - اصفهان بوقوع پیوست که هشت نفر در دم جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر در بیمارستان جان باختند.

وی گفت: در این حادثه 21 نفر دیگر جراحت برداشتند و توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال داده شدند که حال چهار نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

دکتر مکی افزود: انحراف تریلر که از سمت کاشان به اصفهان در حرکت بود به خط مخالف و برخورد با اتوبوسی که از سمت دیگر می امد، علت این حادثه دلخراش بوده است.

شمار کشته شدگان این حادثه در ساعات اولیه وقوع آن چهار نفر اعلام شده بود.

طبق اعلام پزشکی قانونی در 9 ماه امسال 13 هزار و 471 نفر در جاده های کشور جان خود را از دست داده اند که این رقم در مقایسه با سال قبل 6.3 درصد کاهش داشته است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۹
انتشار یافته: ۲۳
این دفعه چندمه که یه تریلی از اونور منحرف میشه، گارد ریل رو رد میکنه و میاد تو لاین مخالف
اینا گارد ریل نیس، دکوره
خدا رحمتشون و صبر بده به خونواده هاشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
وزن تریلی خالی بین 16تا17.5 تنه بار مجازی که میتونه حمل کنه بین 22تا 25 تنه یعنی روی هم به طور میانگین 40 تن حالا اگه این کامیون با سرعت بالایی که داره از مسیرش منحرف بشه فقط کوه میتونه جلو دارش باشه گارد ریل که جای خود داره!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
تريلر
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
بلا نسبت بعضیها ، این راننده تریلیها رو همه شون باید از دم قطار کرد با تپانچه تو مخشون فروکرد که درست عین آدم رانندکی کنن . از بس که یا معتادن یا خواب یا از کار زیاد خسته .
پلیس هم که فقط بلده دوربین بزاره پول بگیره بجای اینکه این راننده ها رو مرتب کنترل کنه از سلامت رانندگیشون مطمئن شه که با غول آهنی تو جان و زندکی مردم نرن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
من به واسطه کارم ماهی دوبار از تهران میرم کاشان!
اتوبان قم-کاشان یک مشکل حیاتی داره و اونم اینه که ماشین های سنگین از انواع تریلر و بنز ده تن و ... در اون تردد میکنن که واقعا خطرناکه!انواع تخلفات هم انجام میدن!واقعا حس بدیه وقتی یک تریلی یا کامیون داره از کنارت ب سرعت سبقت میگیره!!!واقعا فاجعه است!نمیدونم چزا اینا رو نمیفرستن جاده قدیم!
درحالیکه همین ماشین های سنگین حدفاصل قم-تهران رو باید از جاده قدیم حرکت کنند و ترددشون از اتوبان قم-تهران ممنوعه!!حالا موضوع چیه که اونجا ممنوعه و اینجا آزاد معلوم نیست!
مسئله بعدی رانندگی بسیار بد و پرخطره اتوبوس هاست!که لاین وسط اتوبان رو خریدن!از ابتدای عوارضی تهران تا کاشان و بالعکس لاین وسط رو طی میکنن و برای همه خودرو ها که با سرع مجاز در حال حرکتند چراغ میزنند!در بسیاری از مواقع حتی به فاصله ی یک متری ماشین جلویی میرسند تا اون رو جبور کنند که به خط های یک یا سه بره!!!فکر کنید تو اون سرعت و با اون وزن اتوبوس اگر خودروی جلویی یک ترمز کوچک بکنه چه اتفاقی می افته!!!!!
و مسئله ی خیلی مهمه دیگه آسفالت اتوبان قم کاشان هست که واقعا از زمین خاکی بدتره!اونایی که رفتن میدون چی میگم!
همه اینا در شکل گیری تصادفات و انحراف خودرو نقش داره که متاسفانه راهنمایی و رانندگی و وزارت راه همه رو نادیده میگیرن و با جوون هزاران نفری که روزانه تردد میکنن بازی میکنن!فقط به جریمه خودروها بسنده میکنند!
یکی از کشته شده ها از همکاران ما در برق منطقه ای است. دو تا دختر کوچیک داره. خدا به همه شون صبر بده. داشتن برای شرکت در یه دوره آموزشی به تهران میرفتن.
باید آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی از کودکی و از کتب درسی مدارس ابتدایی شروع شود و از مطالب آن مثل دیگر دروس آزمون گرفته شود.
من دائما در حال تردد از اين محور به تهران هستم و شاهد افزايش روز افزون و بي رويه حضور كاميون و تريلر ها در اين آزاد راهم . از مسئولين عاجزانه درخواست ميكنم عبور كاميون و تريلي رو منحصرا به جاده قديم دليجان - سلفچگان محدود كنند و به منظور امنيت بيشتر آزاد راه صرفا محل تردد اتوبوس و خودرو هاي سبك باشه . تقاضاي عاجزانه دارم .
یکی از کشته شدگان را من ومیشناسم یه دختر کوچولوی 4 ساله داره
زمانی که همه پرسنل و کلیه بودجه و تجهیزات پلیس راه برای کنترل سرعت خودروها بکار میره و اغلب خودروهای تندرو معمولا مدل بالا و دارای ایمنی مطلوب هستند و هیچ اقدامی از طرف پلیس راه برای کنترل ماشینهای باری سنگین و بویژه رانندگاه این خودروها صورت نمیگیره باید منتظر اینگونه حوادث ناگوار باشیم.
به نظر من پلیس بجای کنترل سرعت ماشینهایی مثل بنز ، تویوتا ، هیوندا ، کیا و ..... که غالبا کم سرنشین هستند و ایمنیشون بالاست بایستی از نظر فنی ماشینهای سنگین رو چک کنه و نیز وضعیت رانندگان آنها را.
جالبه بدونين كاميون منحرف شده از نوع هوو بوده و احتمال داده ميشه تركيدن لاستيكش باعث اين تصادف دلخراش شده باشه . خدا از سر كسي كه اين قاتل جاده را وارد كشور كرد نگذره.
راننده تريلي ها اكثرا تك نفره هستند و شبها در حالت خستگي رانندگي ميكنند از يك ساعتي به بعد بايد جلوي حركتشان گرفته شود
طبق مقررات راهنمایی رانندگی ماشین های سنگین نمی توانند در لاین سرعت حرکت کنند. اگر این دو وسیله در لاین سرعت نبوده اند و در لاین کندرو حرکت می کردند یعنی خیلی از هم دور بوده اند. الله اعلم
علتش مدیریت راهنمایی و رانندگی است.
من دیشب همونجا بودم تو اتوبوس پشت سریش دقیقا
١. گارد ريله مزخرف ٢. گروني كه باعث ميشه يك راننده تريلي بكوب بخاطر قسطهاش رانندگي كنه
اقا من بعداز تصادف رسیدم در شب یک چراغ سیار برای اینکه بتونند ببینند چیکار میکنند نداشتن هلیکوپتراورژنس هم که نبود راننده که له شده بود راننده کامیون هم که بیرون پرت شده بود
از بس جاده اتوبان کاشان تهران آسفالتش افتضاحه. قشنگ وسط اتوبان یه دست انداز بزرگ وجود داره که آسفالتش بالا اومده . خیلی خطرناکه . کیه که رسیدگی کنه
این اتوبان آسفالتش سالهاست که مشکل داره و به همین خاطر کامیونها در لاین سوم کنا گاردریل حرکت میکنند که باعث خطرات زیادی میشه.
طبق خبر های مستندی که من شنیده ام ، علت تصادف ترکیدگی لاستیک کامیون بوده
یه گارد ریل (حتی با بالاترین استاتدارد ) نمیتونه جلویه یک کامیون با اون همه بار رو بگیره
مسئله اینه که واقعا مکانیزم قابل اعتمادی برای کنترل ایمنی خودرو های تجاری (کامیون ، اتوبوس ، مینی بوسو ...) در کشور نیست
همه میدونند که با کمی خرج میشه برای یک ماشین اسقاطی هم معاینه فنی گرفت
من که تا حالا یک کامیون رو ندیدم که لاستک هاش مخصوصا لاستیک های تریلیش صاف نباشه !!!
به جای گار ریل اگر دیوار آهنی هم کشیده شود در صورت انحراف تریلی نمی تواند جلوی آن را بگیرد. آموزش از دوره ابتدایی چه ربطی به این موضوع داره. حتما راننده خواب بوده یا اینکه تریلیش ترمز نداشته و راننده اتوبوس احتمالاً هیچ تقصیری نداشته
بخدا مقصر همش جاده و نا امنی جاده هاست الان تو این تصادف راننده تریلی مقصره مثل همیشه تورو خدا مسئولین جاده ها رو درست کنن
وای سالی چندتا اتوبوس تصادف میکنه!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی