بازدید 8957

واکنش به ادعای خروج چمدانی ارز از فرودگاه‌ها

فرمانده نیروی انتظامی به ادعای خروج چمدان‌هایی از فرودگاه‌های کشور واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۷۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳ 24 February 2015
فرمانده نیروی انتظامی به ادعای خروج چمدان‌هایی از فرودگاه‌های کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ايسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه افتتاح ساختمان جدید پلیس فتا و در جمع خبرنگاران درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر خروج چمدانی ارز از فرودگاه‌های کشور، گفت: ما و مجموعه پلیس فرودگاه در جریان این موضوع نیستیم و بهتر است آن را از کسانی که این را مطرح کرده‌اند بپرسیم.

احمدی‌مقدم در ادامه قدرت کشف فتا را 93 درصد اعلام کرد و افزود: کشف 93 درصد از پرونده‌های تشکیل شده در فتا، رکوردی است که در جهان به ثبت رسیده و طوری است که مقامات اینترپل نیز به آن اذعان داشته‌اند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه بتوانیم مسیر را در راستای ارتقاء و رشد تعالی بیشتر طی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص اینکه منظور پلیس از اشراف اطلاعاتی چیست، تصریح کرد: برخی تصور نکنند وقتی می‌گوییم اشراف اطلاعاتی، یعنی سرک کشیدن به حریم خصوصی مردم. بلکه پلیس فتا بر اطلاعات دشمنان، مجرمان، و تبهکاران اشراف دارد و این اقدام برای حفظ امنیت شهروندان است. ما می‌خواهیم از مردم در مقابل مجرمان سایبری محافظت کنیم. در حقیقت اشراف اطلاعاتی ما بر مجرمان و تبهکاران گروه‌های سایبری است نه مردم.

وی با بیان اینکه برخی از قاچاقچیان موادمخدر نیز به این شبکه‌ها کوچ کرده‌اند، اظهار کرد: تلاش ما حفاظت از مردم در برابر این مجرمان است.

احمدی‌مقدم در ادامه با بیان اینکه 90 درصد پرونده‌های پلیس فتا کلاهبرداری است، در توضیح بیشتر آن گفت: کلاهبرداری‌ها یا با هدف مالی و یا با هدف غیرمالی بوده است به طوری که گاهی تصاویر شخصی شهروندان را سرقت کرده و بعدا در ازای آن درخواست مبلغی داشته‌اند و از آن به عنوان ابزاری کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان استفاده می‌کردند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه 95 درصد از اقدامات پلیس فتا به نفع مردم است، اظهار کرد: 5 درصد دیگر نیز غیرمستقیم به نفع مردم می‌شود و ما با محافظت از شبکه‌های وزارتخانه‌ها، مانند نفت و بانک‌ها از اموال و اطلاعات آنان حفاظت می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست