بازدید 2585
محمدحسین نژادفلاح خبر داد؛

توزیع ۵ هزار پرچم یا محمد رسول الله(ص) در آزادی

کد خبر: ۴۷۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱ 23 February 2015
سخنگوی باشگاه پرسپولیس از توزیع پنج هزار پرچم «یا محمد رسول الله (ص)» در ورزشگاه آزادی پیش از بازی پرسپولیس و لخویا خبر داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمدحسین نژادفلاح در خصوص دیدار این تیم برابر لخویا خاطرنشان کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قصد دارد در راستای مسئولیت‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی خود و با همکاری و تلاش کانون هواداران باشگاه نسبت به توزیع پنج هزار پرچم سرخ «یا محمد رسول الله (ص)» در ورزشگاه آزادی اقدام نماید و از هواداران عزیز هم می‌خواهیم آنهایی که به ورزشگاه می‌آیند، در صورت امکان با پرچم‌های سرخ و «یا محمد رسول الله (ص)» حاضر شوند تا در کنار حمایت از تیم محبوب خود شاهد حرکتی فرهنگی، اجتماعی و ارزشمند باشیم. باشگاه پرسپولیس هم پس از اخذ این تصمیم اقدام خود را آغاز کرد که نتیجه آن تهیه این پنج هزار پرچم بود.

وی ادامه داد: همچنین یکبار دیگر ضمن دعوت از هواداران پرشور و وفادار پرسپولیس از همه فوتبال‌دوستان می‌خواهیم با نگاهی ملی به این بازی، با حضور در ورزشگاه بزرگ آزادی ضمن مشارکت در این حرکت فرهنگی و اجتماعی از نماینده فوتبال ایران نیز حمایت کنند.

بی‌تردید این حرکت و این بازی متعلق به همه ایران است و تعصب‌های رنگی در آن جایی ندارد، چنانکه باشگاه پرسپولیس خود پیش از این، چنین سیاست و استراتژی را در پیش گرفته است. چرا که همه ما برای سربلندی ایران عزیز و کسب افتخار برای آن تلاش می‌کنیم و برای پیدا کردن نقاط مشترک فراوان نیازی به جستجو نیست.

همچنین از هواداران تقاضا داریم با فصل‌الخطاب قرار دادن رفتار و آموزه‌های حضرت رسول اکرم (ص) که پیامبر محبت و مهربانی بود ضمن حضور در ورزشگاه با پرهیز از هرگونه شعار علیه تیم حریف و سایر عوامل تا آخرین لحظه بازی به حمایت از تیم محبوب خود و بازیکنان پرتلاش پرسپولیس بپردازند و مثل کوه پشت آنها بیایستند.

نژاد فلاح در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس هم بدانند دل همه پرسپولیسی‌ها با آنها است و ما تردید نداریم که آنها تواناتر و قابل‌تر از آن هستند که بسیاری تصور می‌کنند و این واقعیت را در این بازی یکبار دیگر به اثبات خواهند رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست