بازدید 5410
۱

قتل دختر یک ساله با کوبیدن به دیوار

کد خبر: ۴۷۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸ 23 February 2015
یک مرد روانی اهل مکزیک، بعد از دعوای خشونت آمیز با همسرش و توهمی که ناشی از مواد مخدر و مشروبات الکی بوجود آمده بود، دختر 1 ساله همسرش را مانند یک شخصیت کارتونی قاتل تصور کرد که می‌خواهد او را بکشد، سپس این دختر کوچک بیگناه را تا حدی مورد ضرب و شتم قرار داد تا اینکه به طرز وحشتناکی جان سپرد.

به گزارش ابتکار، مردی روانی با نام "دیوید باسیلیو کوا” بعد از یک دعوای وحشیانه با همسرش که ناشی از مصرف بیش از حد موادمخدر و مشروبات الکلی بود، دختر 1 ساله همسرش را از ناحیه گردن بلند کرد و پس از چندین بار پرتاب کردن او به سمت دیوار، به طور مکرر با مشت هایش به شکم کودک بی گناه کوبید.

این دختر 1 ساله، با نام " ماریا” در اثر شدت جراحات ناشی از این حمله وحشیانه مرد، اما "کوا” به پزشکان گفته بود که "ماریا” از پله های خانه به پایین افتاده و مرده است. پزشکان که به "کوا” مشکوک شده بودند با پلیس تماس گرفتند و بعد از چند روز بازجویی سرانجام با اقرار "کوا” حقیقت وحشتناک این حادثه افشا شد.

 یک سخنگو از پلیس مکزیکو می‌گوید: از شدت جراحات کودک 1 ساله مشخص بود که این صدمات در اثر یک حادثه بوجود نیامده و پیامد یک ضرب و شتم وحشیانه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چقدر وحشتناک . جگرم سوخت . خواهشا" جنایتهای کشورهای دیگر را ننویسید . جنایتهای کشور خودمان کافی است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی