بازدید 1889
ميکسدزون ورزشگاه الچه

کاسیاس: ایسکو مهمترین بازیکن اسپانیا میشود

کد خبر: ۴۷۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸ 23 February 2015
ايکر کاسياس امشب پانصدمين بازي خود با پيراهن رئال در لاليگا را انجام داد و يک کلين شيت ديگر را در شب برتري 2-0 رئال مقابل الچه به ثبت رساند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال در شبی آرام که تنها یک بار دروازه کاسیاس تهدید شد، موفق شد با دو گل بنزما و رونالدو و با درخشش ایسکو، الچه را شکست داده و فاصله با بارسلونا در صدر را به 4 افزایش دهد. 

کاسیاس در انتهای بازی در مورد رکورد پانصد بازی خود برای رئال در لالیگا گفت:" باید از همه کسانی که در این مدت به من کمک کردند تشکر کنم. حضور در رئال مادرید بود که باعث شد من به این رکورد برسم. در تیمی دیگر، رسیدن به این تعداد بازی شاید عملی نبود." 

کاسیاس در مورد پیروزی بی حرف و حدیث رئال مقابل الچه گفت:" به روند خوبمان برگشته ایم. دو هفته پیش همه از ما انتقاد می کردند  و حالا همه چیز به روال عادی برگشته است. پس از شکست مقابل اتلتیکو، هرگز پاپس نگذاشتیم و انتقادات منفی تاثیری روی ما نگذاشت.امشب نشان دادیم که رئال مادرید چه قدرتی دارد.حالا همان جایی هستیم که دوست داشتیم باشیم." 

کاسیاس سپس به تمجید از عملکرد ایسکو پرداخت و گفت:" ایسکو می تواند مهمترین و تاثیرگذارترین بازیکن اسپانیا در آینده نزدیک باشد. او البته نباید مغرور شود که غرور باعث افت کیفی او خواهد شد."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست