بازدید 1917
وزیر ورزش برای پرداخت حق پخش رایزنی کرده است

کفاشیان: اسلامیان ارتباط مستقیمی با دولت ندارد

کد خبر: ۴۷۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴ 22 February 2015
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش همکاری لازم را برای پرداخت حق پخش تلویزیونی انجام داده است.

به گزارش تسنیم، علی کفاشیان که امروز با مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ و امیر عابدینی دیدار داشت درباره این نشست اظهار داشت: امروز با این دو نفر نهار خوردم و صحبت‌های خوبی داشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در این جلسه در مورد داوری صحبت شده است، گفت: بله مواردی بود که مطرح شد و قرار است کمیته داوران به آنها رسیدگی کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به تازگی سفر مهم کاری داشته است، خاطر نشان کرد: چه کسی این حرف را زده است؟ سپس خبرنگاران به او گفتند که شنیده شده است به بندرعباس و کویت رفته که کفاشیان پاسخ داد بله عازم کویت شده بودم.

کفاشیان در توضیح دلایل سفرش به کویت تصریح کرد: برای دیداری کاری به کویت رفتم. در واقع در نخستین نشست پیرامون گروه تازه تشکیل شده در کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کردیم که شش کشور در آن عضویت دارند و قرار است شش کشور دیگر نیز به آن اضافه شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد خبر مهدی تاج در مورد پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها هم به شوخی گفت: این خبر خوش چه بوده است؟!

کفاشیان در واکنش به خبرنگاران که به او گفتند این خبر خوش در مورد حق پخش تلویزیونی بوده است، گفت: بله وزیر ورزش قول لازم را در این باره داده است تا به ما کمک کند. در اوایل اسفند بخشی از حق پخش تلویزیونی را از صداوسیما دریافت می‌کنیم.

وی درباره عدم حضورش در نشست مشترک وزیر ورزش با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی تصریح کرد: آن زمان در ایران نبودم و به سفر کویت رفته بودم، به همین دلیل موفق نشدم در این نشست حضور داشته باشم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره این شایعه که با انتخاب اسلامیان به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال ارتباط مستقیمی با دولت برقرار کرده و دیگر نیازی به ارتباط مستقیم با وزیر ورزش ندارد، خاطر نشان کرد: نه چنین بحثی نیست و ما از طریق همان وزیر ورزش ارتباطات خود را با دولت داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار