بازدید 2106
همگروهی فوتبال ساحلی ایران با تایلند و لبنان در مقدماتی جام جهانی

ساحلی‌بازها برای جام‌جهانی به خط می‌شوند

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در حالی در هفته گذشته برگزار شد که شرکت در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی فوتبال ساحلی مهم‌ترین رویداد پیش‌روی ساحلی‌بازهای کشورمان است.
کد خبر: ۴۷۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰ 21 February 2015
اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در حالی در هفته گذشته برگزار شد که شرکت در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی فوتبال ساحلی مهم‌ترین رویداد پیش‌روی ساحلی‌بازهای کشورمان است.

به گزارش تابناک، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان این روزها زیر نظر اوکتاویوی برزیلی خودش را برای رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی فوتبال ساحلی در سواحل قطر آماده می‌کند. قرعه‌کشی این رقابت‌ها هم انجام شده و رقبای ایران در این مسابقات مشخص شده‌اند که دو دور گروهی تیم کشورمان باید با تایلند و لبنان همگروه باشد.

ملی‌پوشان فوتبال ساحلی برای رسیدن به جام جهانی فوتبال ساحلی باید از سوم فروردین‌ماه رقابت‌های خود را برابر رقبای آسیایی در ساحل قطر آغاز کنند.  قرعه‌کشی مقدماتی رقابت‌های جام جهانی 2015 فوتبال ساحلی در قاره آسیا انجام شد و 15 تیم حاضر در این رقابت‌ها در چهار گروه قرار گرفتند که تیم ملی ایران در گروه چهارم با دو تیم تایلند و لبنان همگروه شد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم‌های حاضر در گروه‌های چهارگانه به شرح قرار گرفتند:

گروه اول: قطر، عمان، بحرین، لائوس
گروه دوم: ژاپن، چین، ویتنام، کویت
گروه سوم: امارات، فلسطین، ازبکستان، عراق
گروه چهارم: ایران، تایلند، لبنان

مرحله مقدماتی جام جهانی 2015 فوتبال ساحلی آسیا از 3 فروردین‌ماه 94 با میزبانی قطر آغاز شده و در روز افتتاحیه دیدارهای زیر برگزار خواهد شد:

گروه اول: قطر – لائوس، عمان – بحرین
گروه دوم: چین – ویتنام، ژاپن – کویت
گروه سوم: امارات – عراق، فلسطین – ازبکستان
گروه چهارم: ایران – لبنان

قرعه تیم ملی در مقدماتی فوتبال ساحلی تا حدودی آسان می‌نماید. با توجه به اینکه ایران یکی از قدرت‌های اصلی فوتبال ساحلی آسیا محسوب می‌شود، در این قرعه‌کشی به‌عنوان سرگروه انتخاب شده و از همین رو با تیم‌هایی روبه‌رو شده که از منظر کیفی و کمی، حریف فوتبال ساحلی ایران نیستند و پیش از این بارها و بارها برابر تیم ساحلی شکست خورده‌اند.  تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در المپیک ساحلی چین و تایلند در مقابل تیم ملی تایلند قرار گرفته و توانسته در تمامی دیدارهای رسمی و دوستانه این تیم را شکست دهد. همچنین تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به جز مسابقات آسیایی در سال 2010 که موفق شد تیم ملی لبنان را با نتیجه 9 - 4 شکست دهد در هیچ دیدار رسمی دیگری در مقابل این کشور قرار نگرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی