بازدید 1740
فیروز كریمی:

ملوان پرچمدار تیم های شهرستانی است

کد خبر: ۴۷۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱ 21 February 2015
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: با توجه به ظرفیت و بازیكنانی كه این تیم دارد، اكنون پرچمدار تیم های شهرستانی است.

به گزارش مهر، فیروز كریمی عصر امروز پس از برتری تیمش در برابر استقلال صنعتی خوزستان در نشست خبری پایان این بازی در اهواز اظهار كرد: در مدتی كه مسئولیت فنی تیم ملوان بندرانزلی را به عهده گرفته ام هیچ تیمی مثل استقلال خوزستان نتوانست اینگونه ما را تحت فشار قرار دهد به گونه ای كه مجبور شدیم برای كنترل و مدیریت بازی، عقب نشینی كنیم.

وی افزود: در این بازی انصافا دو تیم بازی خوب و تاكتیكی را در برنامه خود داشتند ولی وقتی ما در دقایق ابتدایی بازی به گل رسیدیم؛ شیرازه حریف به هم ریخت و ما گل های دیگری هم به ثمر رساندیم هر چند اگر مهاجمان ما كمی با دقت عمل می كردند می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

كریمی در خصوص اینكه گفته می شود حسین ماهینی كه با مشكل سربازی مواجه شده است، قصد حضور در تیم ملوان را دارد، عنوان كرد: ما برای حسین ماهینی خیلی تلاش کردیم و تقاضا کردیم و امیدوار بودیم در این دهه فجر مشمول عفو بشود که نشد. این بازیكنان اشتباه كردند ولی نباید فوتبال ایران از خدمات این بازیكنان محروم شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: اكنون ملوان پرچم دار تیم های شهرستانی است و من برای حفظ این تیم در لیگ برتر تعهد داده ام و پای تعهد خود نیز با قدرت ایستاده ام. با توجه به بازیكنان خوبی كه در اختیار داریم به دست آوردن موفقیت برای ملوان دور از دسترس نیست.

كریمی با اشاره به سابقه چندین ساله حضورش در اهواز گفت: با استقلال اهواز در این شهرستان خاطرات خوب فراوانی در فوتبال به دست آورده ام و خوشحالم كه باز هم اهواز را خوشحال ترك می كنم.
 
وی در خصوص عملكرد دروازه بان تیم ملوان در این بازی نیز اظهار كرد: سید حسین حسینی در روی هوا خوب عمل می کند اما در لحظه گل خورده می خواست نمایشی کار کند. این گل خورده ما تاکتیکی نبود و ما آن را حساب نمی کنیم. حسینی می خواست توپ را نمایشی و با حرکت از محوطه شش قدم بگیرد که نتوانست درحالیکه اگر سرجایش ایستاده بود توپ را رد می کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و یكم لیگ برتر باشگاه های كشور عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در اهواز به مصاف هم رفتند كه این بازی را تیم ملوان با سه بر یك به سود خود به پایان رساند.

سیدمهدی سیدصالحی (۴۵) برای استقلال خوزستان و فرزاد حاتمی (۳ و ۷۶) و پژمان نوری (۱۰) برای ملوان در این بازی گلزنی كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست