بازدید 8219
۱

نگاه شما: ورود تریلی به اتاق خواب

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۷۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ 22 February 2015
حمید رسولی: روز چهارشنبه مورخه ۱۵بهمن ۹۳ساعت یک نیمه شب یک تریلی حامل سنگ آهن به داخل اتاق خواب یکی از شهروندان در شهر سنگان خواف واقع در استان خراسان رضوی گردید.

خوشبختانه افراد خانواده در اتاق خواب نبودند و تلفات جانی نداشته اما جالب اینجاست که شهر سنگان دارای بزرگترین معدن سنگ آهن خاورمیانه است و در حالی که روزانه ۱۲ میلیارد تومان سنگ آهن به مقاصد داخلی و خارجی از این شهر ۲۰۰۰۰ نفری خارج می شود این شهر همچنان بدون جاده کمربندی است و تریلی ها مجبورند از خیابان شهید رجایی که یک خیابان درون شهری است برای رفتن به معدن دولتی و ۴۵ معدن خصوصی تردد نمایند و این خود در طی چند سال اخیر له شدن چندین جوان سنگانی را در زیر چرخ غولهای آهنین باعث شده و هیچ عایدی جز از دست دادن جوانانی که هزاران آرزو را از خود بجا گذاشتند نداشته. و جالبتر از همه اینکه معادن میلیاردی خدادای که در زمینهای آبا و اجدادی سنگانیها به ثبت رسیده جز کارگری ساده هیچ عایدی برای مردم نداشته .

این حادثه در حالی در سنگان اتفاق افتاده که هیچگونه پوشش خبری در هیچ یک از سایت ها یا رسانه ها صورت نگرفته حال تصور کنید اگر یک ماشین سواری به دیوار یک خانه در تهران یا مشهد برخورد کنه چه غوغایی به پا میشه.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
ای بابا چه مملکتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی