بازدید 15126

نگاه شما: ساحل راديو دريا چالوس

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۷۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ 23 February 2015
مريم كيا پاشا: شهر چالوس يكي از شهرهاي ساحلي و گردش پذير كشور عزيزمون مي باشد و تنها ساحلي كه در محيط مركزي شهر واقع شده است ، ساحل راديو دريا است .

متاسفانه رسيدگي به اين ساحل و خيابان راديو دريا از لحاظ نظافت و امكانات بسيار ضعيف است و عملا اصلا نظافت نمي شود  . خيابان راديو دريا كه به ساحل منتهي مي شود . در كناره هاي خيابان راديو دريا و خيابان ساحل مملو از خاك است كه جارو نمي شود .

پلاژ راديو دريا توسط شهرداري به بخش خصوصي اجاره ساليانه داده شده و بخش خصوصي كل ساحل را به دكه هاي اجاره قليان و فروش سيگار اجاره داده است . بابت هر قليان مبلغ 25000 هزار يا 30 هزار تومان از مسافرين دريافت مي شود . و بابت نشستن در صندلي ها و آلاچيق ها از مبلغ 10 هزار تومان تا 25 هزار تومان از مسافرين دريافت مي كنند .در اين محيط از وسائل تفريحي ورزشي آبي و ساحلي خبري نيست . فقط فروش قليان و تنباكو ؟

همه ساحل پر شده از تخت هاي اجاره اي و مردم بايد براي چند دقيقه كنار دريايي كه متعلق به همه ايراني هاست مبالغ زيادي پرداخت كنند .

آيا فقط حضور يك گردشگر در اين شهر باعث رونق اقتصادي و رفع بيكاري در شهر نيست ؟

آيا اين درست است كه از يك گردشگر چنين مبالغي گرفته شود ؟

آيا اين چنين صنعت توريسم در كشور توسعه پيدا مي كند ؟

سوالات در اين زمينه بسيار است و متاسفانه اكثر شهرهاي شمالي كشور به اين مسأله دچار هستند ولي مسئولين هيچگونه رسيدگي نمي كنند و نيز شهرداري ها در دريافت اين مبالغ شريك هستند .

حضور يك گردشگر در شهر با صرف هزينه اقامت و خريد از اماكن تجاري و ارزاق خود باعث رونق اقتصادي شهر است پس جرا بايد دوباره از يك گردشگر كه با خانواده چندروزي را مهمان اين شهرها هستند اين مبالغ گزاف دريافت شود .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی