بازدید 3776

برگزاری کنسرت موسیقی نیاز جامعه است

کد خبر: ۴۷۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ 18 February 2015
عضو فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد رفتارهای برخی گروه ها با کنسرت‌های موسیقی تاکید کرد که این هنر نیاز جامعه جوان کشور است و باید بر هم زنندگان کنسرت‌های دارای مجوز برخورد قاطع شود.

سید رمضان کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت گفت: زمانی که کنسرتی مجوز دارد نباید اخلالی در برگزاری آن ایجاد شود. این نوع رفتارها باعث بی نظمی در جامعه می‌شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برهم خوردن کنسرت‌ها از سوی برخی گروه‌ها آن هم به صورت خودسر نشان می‌دهد که باید دستگاه‌های نظارتی و انتظامی جدی‌تر وارد شوند.

وی اعتقاد دارد در صورتی می‌توان با کنسرتی برخورد شود که مجوزهای لازم را نداشته باشد و فضای کنسرت هنجار شکن باشد و خطوط قرمز رعایت نشده باشد.

کیاسری با بیان اینکه اصل بر داشتن مجوز است اظهار داشت: وقتی گروهی مجوز دارد، باید برنامه‌ آنها اجرا شود. امروز موسیقی نیاز جامعه جوان کشور است. موسیقی بخشی از فرهنگ هر جامعه‌ای است نمی‌توان آن را جدا از آداب و رسوم، غذا و معماری بدانیم.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که اگر از فرهنگ اصیل خود در هر موضوعی مخصوصا موسیقی فاصله بگیریم، گرفتار موسیقی و فرهنگ غربی می‌شویم که سنخیتی با ما ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کسی نباید مانع برگزاری کنسرت‌های دارای مجوز شود، گفت: اول باید اجازه بدهند کنسرت برگزار شود اگر ناهنجاری رخ داد از مجاری قانونی برخورد‌های لازم صورت گیرد. در غیر این صورت باید با برهم‌زنندگان کنسرت‌های موسیقی برخورد قاطع و جدی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی