بازدید 59799
بسته خبری ویژه «تابناک»؛

دو نماینده منبع اخبار بابک زنجانی/شهرام جزایری مشتری پرسپولیس/ ارتباط ختم مادر احمدی نژاد با برنامه معتضد/ اعتراض دانشجوی كفن‌پوش به رسايي/ پیش‌بینی عارف درباره روحانی/حمله پورنجاتی به نامه ایوبی‌

رصد‌خانه «تابناک» جایی است که خبرهایی‌ گاه غیررسمی و ‌‌گاه اخباری ‌که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ تیتر‌ها و خبرهایی از جمله چه رسانه‌هایی از رحیمی پول دریافت کرده‌اند؟‌ یک فعال اصولگرا: رفتار صدا و سیما مصداق فتنه‌گری است، نزدیکی باهنر و طیف پایداری و...‌ تیتر اخبار رصد‌خانه امروز را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۴۷۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳ 16 February 2015
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که ‌گاه مورد توجه قرار می‌گیرد و ‌گاه همه به راحتی از کنار آن می‌گذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک» جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، خبرهایی هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

بهانه داعش برای سر بریدن ۲۱ قبطی مصری


جلادهای گروه داعش در قسمتی از ویدئوی منتشر شده از سر بریدن ۲۱ مسیحی قبطی به گرفتن انتقام کامیلیا شحاته زاهر اشاره می‌کنند. کامیلیا همسر یکی از مقامات کلیسایی در مصر است که وضعیت وی از سال ۲۰۱۰ تاکنون در مصر مبنای اختلافات و تنش‌های زیادی با قبطیان شده است. وی در جولای ۲۰۱۰ و در ۲۵ سالگی ناپدید شد، ولی بعدا مشخص شد که به کلیسا باز‌گردانده شده است. در این دوره، تصاویری از وی با نقاب منتشر شد و عده‌ای مدعی شده‌اند که وی به اسلام گرویده ولی به زور به کلیسا باز گردانده شده است. بعد از ماه‌ها تنش و تظاهرات و شکایت‌هایی در مورد وی به الازهر و وزارت کشور مصر، تغییری در سرنوشت وی به وجود نیامد. وی در ماه می‌۲۰۱۱ در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای قبطیان ظاهر شد و تصاویر منتشر شده با نقاب از خود را جعلی دانست.

برداشت «۵.‌۳ میلیارد دلار» از منابع بانک مرکزی


موسی‌الرضا ثروتی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفته: دولت یازدهم، بر اساس مصوبه ستاد تدابیر ویژه در دو سال گذشته، ۵.‌۳ میلیارد دلار از منابع بانک‌ مرکزی برداشت کرده‌ است. نماینده بجنورد به تسنیم گفته است که اطلاعات مربوط به این برداشت‌های دولت را ولی‌الله ‌سیف، رئیس کل بانک‌ مرکزی ایران در جلسه اخیر خود با اعضای این کمیسیون در مجلس، تأیید کرده‌ است.

دو نماینده منبع همه اخبار درباره بابک زنجانی


امیر عباس سلطانی و سیدحسین دهدشتی نمایندگان بروجن و آبادان که عضو کمیسیون انرژی مجلس و به ترتیب فارغ‌التحصیل تاریخ تشیع و پزشکی هستند، تقریبا همه کار انتشار اخبار در‌باره پرونده بابک زنجانی را بر عهده دارند.

۵۲ ساعت دوره اجباری برای کارمندان


بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مقام مهم اجرایی به همه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی‌ اعلام شده ‌که با توجه به ضرورت اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، همه مدیران ارشد دولتی، مدیران میانی و عموم کارمندان دولت باید دوره‌های مربوط به فناوری اطلاعات را طی کنند. بر اساس این ابلاغیه، عموم کارمندان باید ۵۲ ساعت دوره آموزشی را با موفقیت طی کنند که آشنایی با فضای سایبری، شناخت انواع تهدیدات سایبری و آشنایی با پلیس فتا از جمله این کلاس‌ها خواهد بود.

ابتلای ایرانیان به بیماری‌های روحی بیش از متوسط جهانی


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: میزان ابتلای مردم کشورمان به بیماری‌های روحی و روانی ۸ درصد بیش از متوسط جهانی است و حدود ۱۵ درصد مردم درجاتی از افسردگی را دارند. دکتر «علی‌اکبر حقدوست» اظهار کرد: طبق آخرین مطالعه‌ای که در سال گذشته در ایران انجام شده است، ۲۳.‌۴ درصد مردم بیماری‌های روحی و روانی دارند و این ابتلا در زنان ۲۶ درصد و در مردان نیز بیش از ۲۰ درصد است. وی افزود: میزان ابتلای مردم کشور به بیماری‌های روحی و روانی ۸ درصد بیش از متوسط جهانی است و حدود ۱۵ درصد مردم درجاتی از افسردگی دارند.

چه رسانه‌هایی از رحیمی پول دریافت کرده‌اند؟


پس از اینکه محمدرضا رحیمی از پرداخت مبالغی به کاندیداهای نمایندگی مجلس هشتم شورای اسلامی سخن گفت، این روز‌ها لیست‌هایی که منابع موثقی ندارند، از نام این نمایندگان در فضاهای مجازی منتشر می‌شوند. چند تن از نمایندگان مجلس از رؤسای قوه مقننه و قضائیه خواستار معرفی اسامی نمایندگانی که پول گرفته‌اند، بودند اما تا کنون پاسخی از دو قوه اعلام نشده و به نظر می‌رسد از این روست که لیست‌هایی بدون منابع موثق در میان مردم دست به دست می‌شود. با این حال برخی اخبار حکایت از پرداخت مبالغی به ۲۲۶ کاندیدای نمایندگی مجلس هشتم دارد که رقم را بیش از آنچه رحیمی در ادعای خود اعلام کرده بالا می‌برد. رحیمی در ادعای خود اعلام کرده بود که مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به کاندیداهای نمایندگی مجلس هشتم داده که طبق برخی اخبار این رقم یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بوده و علاوه بر نماینده‌ها به برخی چهره‌های سیاسی، رسانه‌ها و ستادهای انتخاباتی شهرستانی و تهرانی نیز پرداخت شده بود.

محیط‌بان اعدامی: بدنم را «تاکسیدرمی» کنید

غلام حسین خالدی، محیط‌بان محکوم به اعدام طی تماسی از زندان یاسوج با اعلام کلافگی از چهار سال بلاتکلیفی و شرایط وخیم جسمانی‌اش، گفته است: تصمیم گرفته تسلیم مرگ شود و از سازمان محیط زیست خواست بدنش را «تاکسیدرمی» کند تا بدانند محیط بانان در آستانه انقراض‌اند». غلامحسین خالدی با دو شکارچی که به روی او چاقو کشیده بودند درگیر می‌شود. دو شکارچی دیگر با تفنگ برنو این حادثه را نظاره می‌کنند. او به همراه همکارانش با شکارچیان گلاویز شده و در ‌گیر و ‌دار این جدال، ١٢ گلوله از پنج اسلحه کلاشینکف شلیک می‌شود و ناگهان «محمد پایه‌گذار» با چاقویی از غلاف درآمده در دستش، نقش بر زمین می‌شود. غلامحسین خالدى، دومین محیط‌بان منطقه دنا است که حکم اعدام دریافت می‌کند.

شهرام جزایری در فهرست خریداران پرسپولیس!


یک منبع آگاه گفت: در میان خریداران سهام باشگاه پرسپولیس گروهی حضور دارند که روی کمک شهرام جزایری حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. آن‌ها در فهرستشان برای مدیریت اداره باشگاه نام شهرام جزایری را قرار داده‌اند. وی افزود: این گروه مسئولیت مدیریت مالی پرسپولیس را به شهرام جزایری پیشنهاد کرده‌اند. بر اساس این پیشنهاد او مدیریت منابع مالی و ایجاد شرایط درآمدزایی برای پرسپولیس را بر عهده خواهد گرفت. آن‌ها روی مدیریت جزایری حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند اما برای جلوگیری از ایجاد مشکل حاضر نیستند تا لحظه خرید باشگاه این نام بر سر زبان‌ها بیفتد؛ اما شهرام جزایری اخبار منتشر شده درباره تقاضای وی برای خرید باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت: هر چند پرسپولیسی ۶ آتیشه هستم اما به خرید آن فکر نمی‌کنم. جزایری اظهار داشت: به دلیل مشکلات عدیده مالی که طی دوران بازداشت برایم پیش آمده، هم اکنون در شرایط مالی مناسبی قرار ندارم.

معتضد: به خاطر رفتن به مجلس ختم برنامه‌ام قطع شد


خسرو معتضد از قطع برنامه خود در رسانه ملی به خاطر رفتن به مجلس ختم والده دکتر احمدی‌نژاد خبر داد. وی با ابراز تأسف از این رفتار صدا و سیما اظهار داشت: من باز هم از این کار‌ها انجام می‌دهم. من برای کسانی که از من بیزار و دشمن من بوده‌اند نیز مجلس ختم رفته‌ام، چه رسد برای کسی که هشت سال رئیس جمهور این مملکت بوده و این همه خدمت به مستضعفان کرده است. وی با وجود عدم دانستن چرایی این موضوع بیان کرد: ضرر بزرگ این کار اول متوجه خود صدا و سیما می‌شود. الان بسیاری با من تماس می‌گیرند و ناراحتی خود را از عدم پخش برنامه ابراز می‌کنند. این برنامه علاوه بر مخاطبان داخلی، بسیاری از مخاطبان خارجی را نیز همراه خود کرده بود.

هاشمی رفسنجانی مسائل را دیر متوجه می‌شود


حجت الاسلام طائب رئیس قرارگاه عمار در جمع سپاهیان استان خراسان رضوی گفت: بعضی می‌خواهند مجلس خبرگان را محدود کنند رهبری قرار دهند. یعنی جایی که رهبری حرفی بزند جو سازی کنند. هاشمی رفسنجانی اینطوری بود. وی با بیان اینکه من هاشمی رفسنجانی را آدم بدی نمی‌دانم، گفت: مشکل اساسی هاشمی این است که مسائل را دیر متوجه می‌شود. یعنی صحبتی که الان نیاز است، ۱۰ سال بعد متوجه می‌شود. رئیس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: آقای راشد یزدی تعریف می‌کرد وقتی در دور دوم نخست وزیری موسوی، آقا او را به مجلس معرفی نمی‌کرد، هاشمی رفسنجانی که رئیس مجلس بود برای این معرفی زیاد اصرار داشت اما آقا زیر بار نرفت. او در ‌‌نهایت گفت شما خیلی به موسوی بدبین هستید که بعد رفتند از امام برگه‌ای گرفتند و آقا نیز امضا کردند و موسوی شد نخست وزیر. زمان گذشت تا دوران ریاست جمهوری هاشمی شد. آقای راشد یزدی می‌گفت من پیش آقا بودم که آقای هاشمی آمد. بعد از احوال پرسی آقای هاشمی گفت من بیست سال باید بدوم تا خرابکاری‌های میر حسین را درست کنم. به آقا گفت شما می‌فهمیدی من نمی‌فهمیدم. این یک مشکل اساسی آقای هاشمی است که دیر متوجه می‌شود.

چرا «قم»، بدون نوبت مقصد سفر روحانی شد؟


در حالی که قرار بود چهاردهمین سفر استانی حسن روحانی به خراسان شمالی باشد، ناگهان سفر قم در اولویت رئیس جمهور قرار گرفت. تغییر برنامه سفر استانی روحانی، بر شایعات اخیر در خصوص رابطه دولت با مراجع تقلید و علما دامن زده است. به نظر می‌رسد انتقادات بی‌سابقه مراجع از سیاست‌های فرهنگی دولت تدبیر و امید، حسن روحانی را به این نتیجه رسانده که خود رأسا باید دست به کار شده و برای ترمیم رابطه با مراجع تقلید راهی قم شود.

اعتراض دانشجوی كفن‌پوش به رسايي

همایش «ریزش‌ها» پیرامون موضوع حصر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و با سخنرانی دو فعال سیاسی گروه‌پایداری برگزار شد. در حین سخنرانی حمید رسایی یک دانشجو با پلاکارد اعتراضی مقابل سکوی سخنرانان آمد. روی پلاکارد این دانشجو به موضوع حکم محرومیت پنج ساله رسایی از خدمات دولتی اشاره شده و آن را مصداق «ریزش» عنوان کرده بود.

بسته دوشنبه بیست و هفتم بهمن

پیش‌بینی عارف درباره روحانی
    
عارف با تأکید بر حمایت از دولت گفت: دولت تدبیر و امید برای اجرا کردن برنامه‌هایش با چالش جدی رو به رو است. بعضی از سؤال‌ها و نطق‌هایی که در مجلس مطرح می‌شود، هیچ کمکی به جلو رفتن و امور و بهبود فضا در کشور نمی‌کند. باید مجلسی مقتدر، کار‌شناس، پرسشگر و همراه با دولت بر سر کار بیاید. وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر مجددا با دکتر روحانی رقابت کنید انصراف خواهید داد، گفت: با روندی مثبتی که از دولت شاهد هستیم انشاءالله آقای روحانی رئیس جمهور هشت ساله خواهد بود و از درون جبهه اصلاحات برای آقای روحانی رقیب‌تراشی نخواهد شد.

نزدیکی باهنر و طیف پایداری


کمال الدین پیرمؤذن عضو فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی درخصوص زمزه‌هایی مبنی بر کناره‌گیری محمدرضا باهنر از فراکسیون رهروان ولایت و نزدیک شدن او به طیف پایداری‌ها، اظهار داشت: این فاصله و شکاف از زمان استیضاح آقای فرجی دانا کلید خورد و تا الان ادامه داشته است،‌ آقای باهنر در حال حاضر هم فکری بیشتری با فراکسیون اصولگرایان و پایداری‌ها دارد. عضو فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: استنباطی که می‌توان از رفتار وی کرد این است که چون عقبه آرای آقای باهنر در این جریان است لذا از فراکسیون رهروان زاویه گرفته است. از سوی دیگر آقای باهنر کاملا از دیدگاه‌های پایداری‌ها و برخی از اصولگرایان باخبر است. برای مثال زمانی که من به دنبال افشای اسامی نمایندگانی بودم که از رحیمی پول گرفته بودند، آقای رسایی به من گفت که باهنر از همه چیز اطلاع دارد. در واقع بیشتر ارتباط باهنر تا قبل از تشکیل فراکسیون رهروان با آن‌ها بوده است و حال نیز به خویشتن خود بازگشته است.

گاف در بیانیه وزارت خارجه آمریکا

یک کار‌شناس مسائل آمریکا گفت: در بند یک قرار‌داد الجزایر، دولت آمریکا متعهد می‌شود که در امور داخلی ایران دخالت نکند؛ اما با انتشار این بیانیه و بیانیه‌های دیگر در گذشته، می‌بینیم که آن‌ها بار دیگر در امور داخلی ایران دخالت کرده و به نقض قرار‌داد الجزایر پرداختند.

«فواد ایزدی» ادامه داد: اسم سخنگوی وزارت خارجه آمریکا (جن ساکی) در این بیانیه وجود دارد و جمله آخر این متن به این موضوع اشاره می‌کند که‌ «ایالات متحده آمریکا تکرار می‌کند درخواستش را برای هر دولت از جمله‌ دولت جمهوری اسلامی ایران که به تعهدات بین المللی خود احترام بگذارد و همه زندانیانشان را آزاد کنند»!‌ این کار‌شناس مسائل آمریکا تصریح کرد: هیچ کشوری در دنیا نیست که بخواهد همه زندانیانش را آزاد کند و این گاف بزرگ این بیانیه است.


بسته دوشنبه بیست و هفتم بهمن


حمله پورنجاتی به نامه ایوبی

پورنجاتی در صفحه فیس‌بوکش در پاسخ به نامه ایوبی، رئیس سازمان سینمایی به مدیر جشنواره برلین نوشته است: جالب نیست؟! نامهٔ اعتراض «رئیس سازمان سینمایی ارشاد» به دبیر جشنواره برلین!

در کشوری که همه چیزش‌ حتی شخصی‌ترین امور، که رابطهٔ انسان و خداوند است، سیاسی است و به این «آمیختگی همهٔ کائنات با سیاست» می‌نازد و افتخار می‌کند، جالب نیست که متولی باشی سازمان سینمایی‌اش، در واکنش به اهدای جایزهٔ «خرس طلایی» به فیلم «تاکسی» جعفر پناهی و برخی حاشیه‌های سیاسی آن در سخنرانی دبیر جشنواره برلین، به وی نامه بنویسد و از اینکه «هنر و سینما» را به سیاست آغشته‌اند، ابراز تاسف کند؟!

و از اینجالب‌تر، فرصت را مغتنم شمارد و از موضع حکیم پندآموز، به جعفر پناهی، پیام تمکین از قانون (یعنی وداع با فیلم سازی) بدهد و جشنوارهٔ «فرنی پاستوریزه پشمکی» فیلم فجر امسال را (البته احترام همهٔ دست اندرکاران ارجمند سینما که در ناهموار‌ترین شرایط نیز به تعهد زمانه‌شان وفادار مانده‌اند، سر جای خودش محفوظ) لابد از یک موضع خالی از هر گونه سیاست ‌به رخ جهانیان بکشد!

خدمت ایشان و وزیر محترم ارشاد‌ جناب Ali Jannati ‌می‌گویم: گاهی که مجال و جرأت‌ سخن مقتضای حال ‌نیست، سکوت، بهترین و شایسته‌ترین گزینه هاست، به ویژه برای اصحاب دیوانسالاری!

رسانه‌ها با برکناری مدیر اداره کتاب زیاد ور نروند!


سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد در نشست خبری خود در بخشی از صحبت‌هایش درباره برکنار مدیر اداره کتاب، از ادبیات عجیبی استفاده کرده است: «... من مدیر حاشیه نیستم. ما مدیران نظام همین که برای نظام حاشیه نسازیم خیلی کار کرده‌ایم. از رسانه‌ها می‌خواهم با برکناری شجاعی صائین زیاد ور نروند...».

سکوت جالب اکثر سینماگران و منتقدان در قبال فیلم «محمد» (ص)


پس از اکران‌های فیلم «محمد» (ص) برای مسئولان، سینماگران و اصحاب رسانه در سینما فرهنگ، اکثریت سینماگران و منتقدان در قبال این اثر ۱۹۰ دقیقه‌ای سکوت کرده بودند. ظاهراً نقدهای جدی در قبال گران‌ترین محصول سینمای ایران وجود دارد که بخشی از این‌ها در‌‌ همان پیاده روی مقابل سینمافرهنگ ـ پس از تماشای فیلم ـ میان سینماگران و منتقدان مطرح شده؛ اما هر دو گروه در قبال این موضوع سکوت ‌کرده‌اند.

به گزارش «تابناک»، مسعود فراستی منتقد مشهور پس از تماشای این فیلم نقدهای جدی مطرح کرد و وعده داد این نقد‌ها در روزنامه وطن امروز منتشر می‌شود اما ظاهراً وطن امروز و روزنامه‌های این طیف نگاهی مشابه روزنامه‌های چپ نظیر شرق در قبال این فیلم دارند و به همین دلیل نقد فراستی در وب سایت شخصی‌اش منتشر شد؛ نقدی که در فرازهایی درست بود اما در فرازهایی با انصاف تطابق نداشت.

مشاجره ایران و امریکا حول یک توافق


مشاجره ایران و آمریکا حول یک توافق سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به بیانیه مطبوعاتی اخیر وزارت خارجه امریکا و ادعاهای مطرح ‌در مورد اقدامات قوه قضاییه و دستگیری و بازداشت برخی افراد، ضمن رد بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا‌ گفت: این بیانیه مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران است و مغایر با تعهدات صریح دولت آمریکا ذیل بیانیه الجزایر است.

به گزارش ایسنا، مرضیه افخم افزود: مناسب است مقامات آمریکایی به‌جای این‌گونه اظهارنظر‌ها و توصیه‌های نامربوط به سایر کشور‌ها، توجه خود را به گزارش‌های رو به افزایش و نگرانی مراجع مستقل درباره حقوق شهروندی اتباع آن کشور معطوف کنند و با تمهیدات لازم از تکرار حوادثی مانند فاجعه قتل ۳ دانشجوی مسلمان آمریکایی ممانعت کرده و در پی اجرای عدالت باشند. شایان ذکر است که جن ساکی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای به حمایت از رهبران جنبش سبز پرداخت و خواستار آزادی آنان شده بود.

یک فعال اصولگرا: رفتار صدا و سیما مصداق فتنه‌گری است


یک فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: اقدامات و حرکات مغایر با وحدت ملی و عوامل یکپارچه ساز ملت ایران است و به وحدت ضربه می‌زند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌و‌گو با ایلنا٬ در خصوص پخش تصاویر اهانت به بزرگان نظام از صداوسیما و آیت‌الله هاشمی گفت: به نظر من این موضوعی است که مدعی‌العموم باید برای بررسی و برخورد با آن وارد شود. اینطور اقدامات و حرکات مغایر با وحدت ملی و عوامل یکپارچه ساز ملت ایران است و به وحدت ضربه می‌زند.

رئوفیان گفت: این نوع برخوردهای خارج از اصول صدا و سیما نه تنها جناحی نیستبلکه خارج از مسائل جناحی و وحدت یک کشور را هدف قرار داده و مصادیق فساد است و حتما به تصویرکشیدن چنین صحنه‌ای خاطر رهبر انقلاب اسلامی را مکدر کرده است. نه تنها رهبر انقلاب اسلامی بلکه افکار عمومی نیز نظاره‌گر عملکرد مسئولان در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها هستند از این موضوع مکدر و جریحه‌دار شده‌اند.

رئوفیان بیان کرد: حتما با این موضوع باید برخورد شود زیرا نقطه تاریک و سیاهی در پرونده ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که تازگی شروع به کار کرده‌اند زیرا ایشان نه تنها تا به امروز با این موضوع برخوردی نداشته‌اندحتی صداوسیما کوچک‌ترین واکنشی نیز نسبت به آن از خود نشان نداده‌اند.

وی اظهار کرد: در سی‌وششمین سال جشن پیروزی انقلاب اسلامی که یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های تاریخ اسلام است درست نبوده با چنین اقداماتی وحدت و یکپارچگی همیشه رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند مورد حمله قرار بگیرد. این رفتار مصداقی از فتنه‌گری است که صداوسیما و مسئولان امر٬ همه باید پاسخگوی آن باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار