بازدید 75415
شایعات پیرامون هوشمند بعدی اپل؛

آیفون 6s یا آیفون 7 تا پایان سال به بازار می‌آید؟

در حالی که هنوز بیش از چند ماه از ورود آیفون 6 به بازار هوشمند‌ها نگذشته است، شایعاتی شکل گرفته، مبنی بر اینکه اپل به زودی هوشمند جدید خود را روانه این بازار می‌کند. نام این هوشمند جدید آیفون 6s باشد یا آیفون 7 باید پرسید، این شایعات در خصوص آن چه اطلاعاتی می‌دهند؟
کد خبر: ۴۷۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸ 11 February 2015
آیفون 6s یا آیفون 7 تا پایان سال به بازار می آید؟
در حالی که هنوز بیش از چند ماه از ورود آیفون 6 به بازار هوشمند‌ها نگذشته است، شایعاتی شکل گرفته، مبنی بر اینکه اپل به زودی هوشمند جدید خود را روانه این بازار می‌کند. نام این هوشمند جدید آیفون 6s باشد یا آیفون 7 باید پرسید، این شایعات در خصوص آن چه اطلاعاتی می‌دهند؟

به گزارش «تابناک»، شاید تا کنون شما نیز شایعاتی در خصوص نسخه بعدی هوشمند اپل شنیده باشید؛ اما این شایعات تا چه حد واقعی هستند و اطلاعاتی که راجع به نسخه بعدی هوشمند اپل می‌دهند چیست؟ ما در اینجا سعی می‌کنیم نگاهی دقیق تر به این موضوع داشته باشیم.

آیفون 6s یا آیفون 7 تا پایان سال به بازار می آید؟

نام و تاریخ ورود آیفون جدید به بازار

گویا قرار است، نسخه بعدی آیفون با نام آیفون ۷ یا آیفون 6s در ماه سپتامبر و در مقر اصلی اپل در سانفرانسیسکو رونمایی شود. این تاریخ و حدس و گمان پیرامون آن بر اساس سابقه اپل در معرفی هوشمند‌های جدید خود در هفته دوم ماه سپتامبر هر سال است.

از هم اکنون پیرامون نام این هوشمند جدید مباحثی در گرفته است. آنچه مشخص است اینکه سابقه اپل نشان می‌دهد در بین هر دو نسخه اصلی ـ مثلا پنج و شش ـ یک نسخه میانی با نام XS روانه بازار می‌کند. در نتیجه می‌توان گفت، شاید نسخه بعدی هوشمند اپل با نام iPhone 6s روانه بازار شود.

اما در این میان، برخی حدس و گمان‌های قوی حاکی از آن است که این رویه از سوی اپل شکسته خواهد شد و این شرکت، هوشمند بعدی خود را با نام iPhone 7 روانه بازار می‌کند. این حدس و گمان‌ها بر این پایه است که اپل معمولا نسخه‌های S خود را به عنوان نسخه‌های میانی و نه کامل روانه بازار می‌کند، در حالی که اکنون با رقابت شدیدی که در بین پرچمداران در بازار در گرفته، این شرکت به دنبال تثبیت جایگاه پرچمدار خود به عنوان یک هوشمند قابل اعتنا و احترام است.

سه نسخه مختلف از آیفون جدید


اپل دو نسخه با اندازه‌های متفاوت از آیفون 6 را به بازار معرفی کرد. حال شایعات بر این اساس است که نمونه بعدی آیفون از سه نسخه تشکیل می‌شود. قرار است در کنار یک نسخه ۵. ۵ اینچ و نسخه معمول ۴و۷ اینچ اپل، نسخه سنتی ۴ اینچ از آیفون را نیز روانه بازار کند که با عنوان آیفون 7 یا 6s با پسوند mini خواهد بود.

آیفون 6s یا آیفون 7 تا پایان سال به بازار می آید؟

این می‌تواند یک استراتژی جالب برای شرکت اپل باشد که به وسیله آن همه سلایق در بازار را پوشش دهد. البته به همین میزان برای این شرکت یک عقب نشینی جدی تلقی می‌شود؛ هرچند اپل می‌تواند با این توجهی مسأله را حل و فصل کند که آیفون ۵S با صفحه ۴ اینچ هنوز در بازار به فروش می‌رود. آنچه مشخص است، اینکه شایعات بر این باورند که ورود آیفون mini در سال ۲۰۱۵ با احتمال زیادی همراه است.

کیفیت صفحه نمایش آیفون جدید


از آنجایی که آیفون 6 مجهز به صفحه نمایش یاقوتی نشد، همچنان شبح این صفحه نمایش بر شایعات مربوط به آیفون 7 سایه انداخته است. گفته می‌شود، شرکت اپل به شدت در حال کار با Faxconn برای تولید صفحه نمایش یاقوتی برای آیفون بعدی است.

البته هر چند گفته می‌شود، صفحه یاقوتی بعد از الماس مقاوم‌ترین صفحه در برابر خراشیدگی است، در عین حال در برابر خرد شدگی چندان مقاومتی ندارد. این نکته را «جیمز کلاپین» از مدیران شرکت Corning که تولید کننده Gorilla Glass است، گفته بود. لذا برخی بر این باورند که نسخه بعدی صفحه نمایش آیفون نمونه‌ای ضد خش و ضد خرد شدگی از Gorilla Glass خواهد بود.

از آنجایی که اپل سابقه همکاری طولانی مدتی با Corning دارد، هیچ بعید نیست که نسخه بعدی آیفون همچنان از این نوع صفحه نمایش برخوردار باشد.

اما نکته بعدی در خصوص صفحه نمایش آیفون آینده، این است که گفته می‌شود، همانند سامسونگ Galaxy S6 و Galaxy Note Edge از یک صفحه نمایش Edge-to-Edge برخوردار خواهد بود؛ این به معنی حذف حاشیه‌ها و حتی قابلیت لمس در لبه‌های گوشی هوشمند است.

آیفون 6s یا آیفون 7 تا پایان سال به بازار می آید؟

پردازشگر آیفون آینده

گفته می شود نسخه بعدی آیفون از پردازشگر A9 و M9 Motion Processor برخوردار خواهد بود. هر ساله اپل بهینه سازی های قابل توجهی را در پردازشگر خود صورت می دهد. پردازشگر A8، 50 درصد بهینه سازی در سرعت پردازش گرافیکی، 50 درصد بهینه سازی در مصرف انرژی و 25 درصد بهینه سازی پردازش نسبت به A7 دارد. این در حالی است که A7 نسبت به A6 دو برابر قدرت پردازشی داشته است.

بنابراین، می توان حدس زد که نسخه بعدی پردازشگر اپل یعنی A9 به همین میزان بهبود کارایی و پردازش را به همراه خواهد داشت. حتی گفته می شود، این پردازشگر جدید را سامسونگ برای اپل فراهم خواهد کرد و این موضوع چندان تعجب آور نیست، زیرا پیش از این سامسونگ تأمین کننده چیپ برای شرکت اپل بوده است.

هرچند برای آیفون، 6 سامسونگ جای خود را در تأمین پردازشگر به TSMC داد، حال هیچ بعید نیست که دوباره سامسونگ تولید چیپ آیفون بعدی را به عهده بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۱۰
این هم یکی دیگه از ترفندهای آمریکا. شرکت آلمانی اپل را با خرید عمده سهامش و ایجاد تنشهای مدیریتی به ورشکستگی کشاند.
سپس خودش با شرکت اپل دست به تولید آیفون های تصویری کوچک زد و با تبلیغات دروغین و ابله گیر آوردن مردم دنیا، بازار آیفونهای تصویری را قبضه کرد.
اگر مردم عاقل بودند، به همین آیفونهای تصویری قدیمی و بزرگ رضایت میدادند و پول به جیب آمریکاییها سرازیر نمی کردند.
همش شایعهس هیچ اتفاقی نمی افته باز همین محصولات تکراری
ما که پولمان به اینها نمی رسد و گوشی glx مونتاژ خرمشهر داریم و البته خیلی هم راضی هستم.
به جهنم كه مياد يا نمياد......فردا را تعطيل كن دولت!
تاریخ انقضای اپل هم رسید، تقلید از ال جی در صفحه نمایش بی مرز ج3 و تقلید از سامسونگ بخاطر لبه های خمیده
بنظرم خیلی جالب میاد.
.
.
.
الکی مثلا من میخام آیفون 7 بخرم
تولیدات اپل باحال و جالبه بر عکس سامسونگ و گوشی های اندرویدی که همه مثل هم هستند .
عجب
همش الکیه واسه آیفون 5 و 6 هم از این قبیل تبلیغات کردن
ایفون7 وارد بازار میشود یا ایفون6اس-عکس واقعی ان چگونه است-کی روانه ی بازار خواهد شد
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی