بازدید 17191

پاسخ شرکت ونک پارک به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۷۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴ 09 February 2015
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام و احترام
اینجانب  یکی از خریداران واحدهای مسکونی پروژه بوستان شرکت ونک پارک (سهامی خاص) واقع در فردوس غرب – سازمان برنامه بودجه می باشم.لازم به توضیح است که شرکت مذکوردر زمینه  انبوه سازی مسکن فعال و زیر مجموعه بنیاد مستضعفان است.پیرو قرارداد کاملا یکطرفه ای که با این شرکت در تاریخ 16 تیر ماه سال جاری منعقد گردید مقرر شد واحد های  مسکونی مربوطه حداکثر  تا تاریخ  29 شهریور ماه سال جاری تحویل خریداران گردد که متاسفانه از آن تاریخ تا کنون هیچگونه اقدامی جهت تحویل واحدهای مذکور انجام نپذیرفته است. علی رغم مراجعات و تماسهای مکرر با دفتر مدیریت محترم عامل شرکت و حتی ملاقات حضوری با ایشان هیچگونه پاسخ درستی در خصوص تاریخ تحویل داده نشده است. لازم به ذکر است که واحدهای مربوطه از زمان قرارداد آماده تحویل بوده و مکررا با پاسخهایی غیر قابل قبول همچون تحویل نگرفتن امتیاز آب و برق و گاز و یا تغییر مدیریت عامل و ...) تحویل آنها به تاخیر افتاده است.لذا خریداران این واحدها منجمله اینجانب با مشکلات فراوانی همچون بلاتکلیفی - سر رسیدن قرارداداجاره واحدهای مسکونی که در حال حاضر در آن سکونت داریم و عدم توانایی تمدید آن بدلیل مشخص نبودن تاریخ تحویل واحدهای خریداری شده و همچنین عدم توانایی مالی بدلیل بلوکه شدن وجوه مالی خود در این پروژه مواجه هستند.با توجه به توضیحات داده شده انتظار شنیدن پاسخی قانع کننده از طرف مدیریت محترم شرکت ونک پارک را داریم.
با تشکرفراوان اززحمات  بخش "با بینندگان" سایت تابناک جهت پی گیری  مشکلات هموطنان و تلاش در جهت رفع آن.

پاسخ:
باسلام
بازگشت به نامه شماره113/349 مورخ93/11/19درپاسخ به اظهارات خریدار محترم ،ضمن اعلام عذرخواهی از نامبرده وسایر خریداران محترم پروژه بوستان به استحضار می رساند که همانگونه که متقاضی محترم خود نیز اظهار نموده اند ،علت تاخیردرتحویل واحدهای خریداری شده عملیات ساختمانی نبوده بلکه علت اصلی درتاخیر بوجود آمده عدم تامین انشعابات برق وگاز می باشد (انشعابات آب وصل شده است)درخصوص تامین انشعابات برق وگاز نیز حداقل از یکسال قبل مجددا پیگیری گردیده که خوشبختانه عملیات حفاری خیابان مجاور پروژه جهت شبکه گازرسانی هفته جاری شروع شده ولیکن متاسفانه برق رسانی هنوز شروع نشده است که این موضوع نیز مجددانه درحال پیگیری می باشد که حسب قول مسئولین محترم برق منطقه غرب تهران دراسرع وقت شروع خواهدشد.ضمنا متقاضی محترم برابر مفاد قرارداد فی مابین واز طریق مراجع قانونی می توانند حقوق قانونی خودرا پیگیری فرمایند.

روابط عمومی شرکت ونک پارک
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار