بازدید 2136
از هواداران رئال می‌خواهم من و هم‌تیمی‌‌هایم را ببخشند

کاسیاس: چرا در گل اول مرا مقصر می‌دانید؟

کد خبر: ۴۷۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸ 08 February 2015
سنگربان و کاپیتان رئال مادرید معتقد است که نباید او را به خاطر لغزیدن توپ از بین دستانش پس از شوتی که هافبک اتلتیکومادرید به سمت دروازه‌اش شلیک کرد، مقصر دانست.

به گزارش تسنیم، ایکر کاسیاس پس از شکست 4 بر صفر رئال مادرید در خانه اتلتیکومادرید (اتفاقی برای اولین بار از سال 1999 در لالیگا رخ داد) از خودش برابر انتقاداتی که به خاطر دریافت گل اول کهکشانی‌ها مطرح شده است‌، دفاع کرد.

گل اول اتلتیکو با شوت تیاگو کاردوسو به ثمر رسید وقتی که دفع ناقص کاسیاس سبب شد توپ از بین دستان او سر خورده و وارد دروازه کهشکانی‌‌ها شود. اشتباه کاسیاس سبب شد که هواداران اتلتیکومادرید نامش را فریاد بزنند تا نشان دهند که او را مسبب به ثمر رسیدن گل اول تیم‌شان می‌دانند. کاسیاس اما معتقد بود مرتکب اشتباهی نشده است.

وی اظهار داشت: اشتباه؟ چرا می‌گویید اشتباه از سمت من بوده است؟ البته برای شما که بازی را از کنار زمین تماشا کردید ممکن است اینگونه به نظر برسد، چون تمام ماجرا را نمی‌توانید ببینید. به شما اطمینان می‌دهم که اگر داخل زمین بودید نظری متفاوت با آنچه اکنون دارید، می‌داشتید. با این حال اگر شما می‌گویید که آن گل تقصیر من بوده است، حرفی ندارم.

کاسیاس درباره نتیجه‌ای که در کارنامه کهکشانی‌ها به ثبت رسید هم عنوان کرد: در این بازی حریف از هر جهت از ما بهتر و قویتر بود. ما به اتلتیکو تبریک می‌گوییم، چون یک بازی بی‌عیب و نقص را ارائه کرد و چیزی بیشتر از این نمی‌توانم درباره بازی‌اش بگویم. حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم و اشتباهاتی را که در این بازی مرتکب شدیم، تصحیح کنیم. همچنین بابت این باخت یک عذرخواهی بزرگ به هواداران خود بدهکاریم.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در پایان بازی طرز تفکر اشتباه مردانش را دلیل شکست آنها دانست. کاسیاس هم با نظر سرمربی ایتالیایی خود موافق بود. او خاطرنشان کرد: من کاملاً با آنچلوتی موافقم و اولین نفری هستم که دست‌هایم را به نشانه تسلیم شدن بالا می‌برم. باخت دردناکی است، یک باخت سنگین اما اتلتیکو لیاقت بردی را که کسب کرد، داشت. ما مسئولیت این باخت را بر عهده می‌گیریم و من اولین نفری هستم که از هواداران رئال می‌خواهد من و هم‌تیمی‌‌هایم را ببخشند. اتلتیکو از ما قوی‌تر بود و تیم برتر میدان.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی