بازدید 2496
نشان دادیم می‌توانیم در لیگ بمانیم

یوسفی: زارع فوتبال ایران را شوکه کرد

کد خبر: ۴۷۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹ 08 February 2015
هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: کاری که زارع انجام داد باعث شوکه شدن کل ایران شد.

محسن یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر ملوان انزلی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی عجیبی برای ما بود و اواخر بازی اتفاقاتی رقم خورد که همه ایران را شوکه کرد. در نیمه نخست، بازی خوبی انجام داده و گل هم زدیم و علاوه بر آن، صاحب 2 موقعیت دیگر هم شدیم. در نیمه دوم، به خاطر حفظ نتیجه، عقب کشیدیم و تلاش زیادی برای کنترل بازی انجام دادیم.

وی افزود: پرسپولیس به خاطر شکست‌هایی که متحمل شده بود، نیاز به پیروزی داشت و ما نیز برای جدا شدن از قعر جدول باید پرسپولیس را شکست می‌دادیم که خوشبختانه با تلاش بیشتر به پیروزی رسیدیم. تیمی که تلاش زیادی می‌کند، شانس هم خواهد داشت. بیشتر تیم‌هایی که قهرمان می‌شوند چند دیدار را شانسی می‌برند. برای ملوان هم اواخر بازی با پرسپولیس اتفاقات عجیبی افتاد و خدا را شکر با برد از زمین خارج شدیم.

هافبک ملوان در خصوص قرار گرفتن مازیار زارع درون دروازه و مهار ضربه پنالتی پرسپولیس گفت: نه تنها مازیار، بلکه فوتبال ایران آن شب را فراموش نخواهند کرد. اگر این اتفاقات در جایی غیر از ورزشگاه آزادی اتفاق می‌افتاد، این همه بازتاب نداشت. کاری که زارع انجام داد باعث شوکه شدن کل ایران شد.

یوسفی در پایان عنوان کرد: 3 امتیاز بازی با پرسپولیس نشان داد که ملوان می‌تواند در لیگ بماند. بازی بعدی ما با راه‌آهن است که باید این تیم را شکست دهیم تا امیدمان برای بقا بیشتر شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی