بازدید 1834
می‌خواهم کم‌کم خودم را به کادرفنی ثابت کنم

عظیمی: بازی با ملوان برای ما ۹ امتیازی است

کد خبر: ۴۷۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸ 08 February 2015
مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن اعتقاد دارد که بازی این تیم مقابل ملوان برای هر دو تیم ۹ امتیازی است.

علی عظیمی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شکست این هفته راه‌آهن مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: حرفی نداریم که درباره این شکست بزنیم و با بدشانسی روبه‌رو شدیم. وقتی یک گل عقب افتاده بودیم برای جبران جلو کشیدیم اما روی ضدحملات غافلگیر شدیم و شکستی سنگین خوردیم.

وی افزود: بدشانسی و مشکلات دست به دست هم داده تا راه‌آهن چنین شرایطی پیدا کند و بعد از پیروزی ملوان مقابل پرسپولیس شرایط‌مان در جدول رده‌بندی خطرناک‌تر شده است. منتظر بازی این هفته مقابل ملوان هستیم و با توجه به حساسیت کار در پایین جدول ارزش این بازی برای ما بیشتر از سه امتیاز است. البته بازی ملوان - راه‌آهن شش امتیازی هم نیست و معتقدم این بازی برای هر دو تیم 9 امتیازی خواهد بود.

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن خاطرنشان کرد: تیم ملوان بعد از حضور فیروز کریمی شرایطش تغییر کرده و اکنون به سبک دیگری فوتبال بازی می‌کند. بازیکنان این تیم بعد از پیروزی هفته قبل مقابل پرسپولیس انگیزه گرفته‌اند اما انگیزه آنها برای ما مهم نیست، چون چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداریم.

عظیمی درباره شرایط خود نیز اظهار داشت: خوشبختانه مقابل ذوب‌آهن آقای لطیفی به من اعتماد کرد. امیدوارم بتوانم از بازی‌های بعدی کم‌کم خودم را به کادرفنی ثابت کرده و مانند فصل قبل به راه‌آهن کمک کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار