بازدید 103523

چهره بهزاد؛ پدر ۱۳ ساله ایرانی!

بهزاد ۱۲ ساله بود که با دختر عموی ۱۷ ساله‌اش زینب ازدواج کرد. آن‌ها صاحب یک فرزند پسر هستند و حالا بهزاد در ۱۳ سالگی جوان‌ترین پدر ایران است.
کد خبر: ۴۷۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ 03 February 2015
برای بزرگتر دیدن، لطفاً روی عکس کلیک کنید؛
برای بزرگتر دیدن، لطفاً روی عکس کلیک کنید؛

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۷۳
الان واقعاً زندگی این دو نفر دوام خواهد داشت؟؟بچه این دو نفر خوشبخت خواهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
مسلماً نه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
فردا بچشونو می ذارن سرچارراه گلفروشی کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
بدبین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
به جای حرف های الکی کمی فکر کن بعد حرف بزن ناشناس
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ان شاء الله دوام خواهد داشت و خوشبخت خواهند شد ، این چه طور نظر دادنه ؟؟؟؟ خجالت بکشید !!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
من موندم دوستان به چه علت نظر منفی میدن...!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
شما با ملاکهای شهرهای بزرگ درباره شهرهای کوچک و روستاها قضاوت می کنی. این خطاست
ناشناس
| Australia |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
همه چیز بستگی به حمایتهای جانبی حساب شده (نه بی حساب کتاب) تا زمانی که بشه گفت که این دو نفر به لحاظ شخصیتی و مالی مستقل شده اند دارد!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
چرا قضاوت عجولانه و نسنجیده می کنیم.
به جای اینکه به آنان تبریک بگوییم و برایشان جشن و شادی بگیریم .....
اولا این دو با شناخت کامل این ازدواج را انجام داده اند و با همدیگر نسبت دارند . دوما اقا داماد با افتخار در حال کار کردن است و عروس خانم نیز در حال بچه داری و درس خواندن...
به نظرم وزیر جوانان باید به پاس این اقدام زیبای جوان ترین زوج به منزل محقرانه و گرمشان برود و از طرف ملت سربلند و جوان ایران هدیه ای بدهد.
طلبه حوزه علمیه قم
ناشناس
| Russian Federation |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
نه اینکه ازدواج جوانهای بالای 30 ساله تحصیلکرده تو تهران خیلی دوام داره!؟!؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ایشالا خوشبخت بشن!
چشم همه حسودا کور، گوششون کر...
مصطفي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
دوست ناشناس عزيز ، بهتر نبود به شخصيت و زندگي اين زوج احترام بيشتري مي گذاشتيد و براشون تعيين تكليف نمي كرديد . شايد اين دو نفر با تلاششون بخوان زندگي خوبي براي بچشون درست كنن نه اينكه بخوان سر چهارراه گلفروشي كنه ضمن اينكه كسي هم كه سر چهار راه گلفروشي مي كنه دنبال نون حلاله وگرنه راه هاي آسونتري هم هست . پس براي جايگاه و زندگي آدما احترام قايل باشيم . ممنون
مصطفي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
دوست ناشناس عزيز ، بهتر نبود به شخصيت و زندگي اين زوج احترام بيشتري مي گذاشتيد و براشون تعيين تكليف نمي كرديد . شايد اين دو نفر با تلاششون بخوان زندگي خوبي براي بچشون درست كنن نه اينكه بخوان سر چهارراه گلفروشي كنه ضمن اينكه كسي هم كه سر چهار راه گلفروشي مي كنه دنبال نون حلاله وگرنه راه هاي آسونتري هم هست . پس براي جايگاه و زندگي آدما احترام قايل باشيم . ممنون
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
وایستا تا ببینی!
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
چرا فکر میکنی دوام ندارد؟
عبدالله انتظاری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ما آرزو می کنیم انشالله خوشبخت باشند درسته هنوز در سنین بچگی هستند و در خیلی جنبه ها به بلوغ و پختگی نرسیده اند اما به هرحال یک خانواده و انسان هستند و باید برای شادی و خوشبختی اونا و فرزندشان آرزو کرد. از قدیم گفتند که خداوند به هرکس که دندان دهد نان دهد و آرزو می کنم که شاد و خوشبخت باشند!
ارما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
انشاءالله که خوشبخت بشن به حق الله
طوفان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
انشاالله که خوشبخت می شوند اما نشانه هایی وجود ندارد که این خانواده عاقبت خوبی داشته باشد فقر بیش از حد ، بی سوادی ، نا آگاهی که باعث شده با این وضعیت فرد دیگری را هم به این دنیا بیاورند ، نشانه های خوبی نیستند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
متاسفانه زندگی این افراد که بر اساس حساب وکتاب بزرگترا ازدواج می کنن از زندگی افرادی که با عشق خودشون ازدواج می کنن دوامش بیشتر است.
بروید آمار طلاق توی تحصیلکرده های دندانپزشک رو ببینید!!
ناشناس
| United States |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
پس این بچه های تو خیابون از کجا اومدن؟ این بیکارایی که دور میدون ها نشستن یکی بیاد ببرتشون واسه کارگری از کجا اومدن؟ این پسر که سوادم نداره. والا معجزه است اگر چیزی بشه. خدا به آدم عقل داده و روزی اصلی آدم از عقلش بدست میاد. نگاهی به این بدبخت بیچاره ها بکنین اکثرشون خودشون گور خودشونو میکنن. میبینه بدبخته پول نداره بچه میاره. اینم میشه عاقبتش که تو خیابونا میبینیم. بعدش این افراد واقعا مفیدا واسه جامعه و یا معضل؟ من نظری نمیدم جامعه شناس ها باید نظر بدن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
اگه همه كمك كنيم كه دستشونو بگيريم دوام مي آورند. اما اگر كناري بايستيم و هيچ كاري نكنيم زندگي اونا كه هيچ جامعه اي نابود مي شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
حالا مگه دو تا سی ساله ازدواج می کنن خیلی خوشبخت ترن!
بد بخت تر نباشن خوشبخت تر نیستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
زندگيش از خيليها دوامش بيشستر خواهد بود.چون كار مي كنند و روزي را خدا مي دهد.اينها كه دختر پسرهاي لوس تهراني نيستند.
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
..در هر صورت این نوع ازدواج چندان خوشایند نیست....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
یک تار موش می ارزه به کسانی که از ترس ازدواج نمی کنن و هر روز مزاحم این زن و اون زن می شن. واقعا غیرتش مثال زدنیه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
خب شماره حساب بدید در حد وسعمون کمکشون کنیم.
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
اینکه این زوج این خبر را در تابنتک خواهند دید شکی نیست .پس سعی کنید متمدن رفتار کنید و آرزوی خوشبختی کنیدو بس!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
بستگی دارد. چرا که نه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
الان يعني اينا خوبن:يا بدن يا فقر فرهنگي دارن يا نه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
انشالا که خوشبخت بشن به کوری چشم تمام حسودها!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آره مگه چشونه! انشااله که آینده خوبی دارند.
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
چرا که نه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
شاید بهزاد یکی از جوانترین پدرهای دوره ما باشه ولی اگر جنابعالی یک رجوعی به اجداد محترم داشته باشید متوجه میشد که اونا هم همچین سن و سالی نداشتن و جالبیش اینه که شما هم از نسل اونایی
البته سن خیلی مهم نیست.فهم زندگی مهمه. دوربرمون اگه یه نیگاه بندازی می بینی چه افراد سن بالایی طلاق گرفتن برا هیچی
امیدوارم به سختی ها غلبه کنه و روزی برسه که شما هم یکی از کارمنداش باشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آقای ناشناس اگه به همون مقدار که به وعده های الکی دوستانت و صاحب کارت و توانمندی هات که بعضا تصوری بیشتر نیست ، به وعده های خدا و قدرت او در حفظ و روزی رساندن به مخلوقاتش ایمان داشتی الآن این حرفو نمیزدی !!!1
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
فقر مالی و فقر فرهنگی از سر و روی این طفلان معصوم میباره! باید تاسف خورد به حال ای کودکان که کودکی رو به دنیا آوردن!!!
مصطفی
| United States |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آقای طلبه حوزه علمیه قم چرا از خودت مایه نمیذاری و سر کیسه را شل نمیکنی برادر؟! آدرس بگیر یه هدیه برا بچه نازنین شان بفرست بی زحمت. دمت گرم برادر. خدا خیرت بده. آدرسش را هم برادر تابناک بهت میده مگه نه برادر تابناک گل؟
حسین محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ان شاء الله بله.
ازدواج در سن بالا ست که هر دو تا شخصیتشان شکل گرفته و گاهی ملایمت ندارند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
انشاالله خوشبخت میشنوخداوند پشتیبان همه خانواده ها باشه
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
براشون ارزوي خوشبختي دارم . فردا را هيچ كس نديده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
در چه مرتبه ای که میزان دوام ویا قوام زندگی این دوبنده خدا را مورد ارزشیابی قرار می دهی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
مسلما بله
ناشناس
| Spain |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
حسود !
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
سلام دوستان.سن بلوغ جنسی پسرها مگر از چند سالگی هست که خانم ایشون بچه دار شده؟
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
مسلما نه رو از کجات در آوردی نوسترآداموس نسخه ایرانی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
البته که دوام خواهد داشت!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
بهترين نظر مربوط به طلبه بزرگوار قمي بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
مطمئنم موفقتر از کسانی خواهند که پز روشنفکری دارند و در 35 سالگی ازدواج میکممد یا اصلا ازدواج نمیکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
انها که میگویند باید ازدواج از دانشگاه به دبیرستان منتقل شود خب به ایمها کمک کنند
علی
| Thailand |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
لطفاً نفوس بد نزنید!
nader
| United States |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
منفی ها نشان میدهد بحمدالله ملت فهیم بحمدالله داریم . کشانی که مثبت زده اند همانند تماشاچی سریک هستند بدون فکر از نهایت تعجب و نه تحسین مثبت زده اند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
انشاا... سفره کوچکشان پر از برکت و هدایای معنوی خداوند باشد

اگر توانم بود حتما برایش شغلی راحت با درامد متوسط حتی کم ردیف میکردم
ناشناس
| United States |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
مشکلات مشکل نیستند مشکل بی تفاوتی در نگاههای ماست که به فکر کمک یا درست کردن جمعیتی برای کمک به یک ایرانی نیستیم تا میتونیم قضاوت عجولانه وتهمت ناروا .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
اینکه بچه اش از خودش بزرگتر است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
اون ناشناسی که گفته مسلما نه؛ مسلما رو از کجا آورده؟ امیدوارم این زوج خوش بخت بشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
از هر دری که فقر وارد شود ایمان از در دیگر خارج می شود
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
همه انسان هستند و خ0وشبختی و خانواده حق هر انسانیست امید وارم در کنار یکدیگر شاد و خوشحال باشند و یک فرد خوب و انسان رو تحویل جامعه بدن.
سه تا بچه زیر یه سقف!
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
یکی هم پشت کامپیوتر که شما باشی.
هیوا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
شاید یه روز همین پسر رییس جمهور شد. خدا رو چه دیدید . زود قضاوت نکنید. غیرتش از خیلیها بیشتره....
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
تو مملکتی که احمدی نژاد رییس جمهور میشه، قطعاً ایشون هم میتونن!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
هر کسی می تونه تو این کشور رئیس جمهور بشه !!
خوشبخت بشن ان شاء ا...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
مسعود عزیز من بچه باشم یا نباشم فرقی توی واقعیت ماجرا نداره... کمی دور و برت رو نگاه کن.. بچه های 12-13 ساله فامیلت رو ببین شاید تلخی حرف منو درک کردی... اینا الان باید درس بخونن... باید بچگی کنن... باید درس زندگی کردن یاد بگیرن... نه اینکه کارگری کنن... نه اینکه مسئولیت نوزاد رو دوششون باشه... سعی کن بزرگ فکر کنی برادر من!
و هیوای عزیز!رییس جمهور هم بشه با زجر و سختی میشه... ضمنا جبر زمانه مجبورش کرده غیرت نشون بده،شاید اگه زندگیش از یه رفاه نسبی برخوردار بود الان تو شرایطی بود که باید می بود،مثل بقیه همسن و سالاش... مسئولیتی که به گردنشه شوخی بردار نیست... هرچند قبول دارم می تونست مثل خیلیای دیگه بره پی خوشگذرونی...
مهدی5
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
روزی دست خداست با ازدواج نه تنها روزی کمتر نمیشه بلکه بیشتر هم میشه.(مطابق ایه (نور/32)«مردان و زنان بي همسر خود را همسر دهيد، همچنين غلامان و كنيزان صالح و درستكارتان را؛ اگر فقير و تنگدست باشند؛ خداوند از فضل خود آنان را بي نياز مي‌سازد؛ خداوند گشايش دهنده و آگاه است.»)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
مگه رئيس جمهور شدن به غيرته؟
حسین محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
بچه ها سالم ترند و سالم تر زندگی می کنند تا بزرگ هایی که کج بزرگ شده اند !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
گل گفتی داش مسعود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
مهدي 5 ، يعني خدا روزي افريقا را گرسنگي و فقر و روزي اروپا را سيري و ثروت قرار داده؟
يه مثال ديگه : كره شمالي و كره جنوبي
اسماعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
شما از کجا می دونید و در مورد زندگی اون ها اظهار نظر می کنید. خدایی که بالای سر ماست بالای سر اون ها هم هست.
پیشرفت در ایران حد و حصر نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
عکس اول سه تائیشون خیلی با معنیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
آقا لطفا از حصر حرف نزن.
قدرت الله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
همیشه میگفتند دود از کنده بلند میشه اما اینبار دود از بچه بلند شده .
قابل توجه آقایانی که جواب همه مشکلات رو ازدواج زود جوانها و فرزندآوری میدانند.
ازدواج و بچه داشتن نیازمند شعور و پول است
پاسخ ها
سیدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
نه خیر جانم، پول قسمت جانبی قضیه است. فقط و فقط عرضه و به قول شما شعور برای تربیت فرزند کافیست. مادی نگری بیش از حد جامعه را به سمت برده که الان در نظرات دوستان می بینید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
مسئلتن : تکلیف این سن تکلیف 15 سال زیر سواله آقایون
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
سید رضا مادی نگری بیش از حد؟؟؟
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
کی گفته بچه اوردن شعور میخواد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
اول باید ازدواج کرد و چند بچه درست کرد بعد شاید فرصتی شد که فکر کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
شما صغری کبری لشتباهی کردید. توجه کنید که منظور، ازدواج به موقع "جوانان" است. مرد این خانواده درواقع نوجوان است و نه جوان
ای بابا چرا همش بد میخواید برای مردم
اگه مرد عملید کمکشون کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
يه دوست دارم مدام هر سال عيد اردوي جهادي ميره و البته اين کارش قابل تحسينه...يه روز بحثمون شد سر اين موضوع و سوال من ازش يه چيز بود....اگه قرار بود با صدقه و اردوي جهادي و غيره فقر ريشه کن بشه تا الان شده بود...تا وقتي سيستم اداره مملکت بيماره و به پول حيف و ميل ميشه و به جاي ماهيگيري به مردم ماهي ميدن اوضاع همينه...نه اينا با يارانه فقرشون از بين رفت و نه قشر متوسط جامعه با يارانه پولدار شدند...اگه با نصف پول هدفمندي يارانه يعني ماهيانه 1500 مليارد تومان کشاورزي ومديريت آب رو اصلاح ميکردن الان بزرگترين صادر کننده بوديم و امثال اين جوون راحتتر زندگي ميکردندو تاسف بر ما که نکرديم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
پاسخ ( 14/11/1393 ساعت13:31) شما درخور تحسین است. ای کاش همه این گونه فکر می کردند و ریشه ی نادانی از بین می رفت.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
کو مرد همه این دو نفر را از نظر خود میسنجند اگر واقعا خودشون باشند جای این آقا باز هم راضی میشوند از این حرفها بهشون بزنند انشا الله خوشبخت بشند
یک مرد پیدا شه اینها رو ببره سرکار تا خیر دنیا و آخرت رو ببینه.
بابا شما ک تو خرج و مخارج خودتون موندین چرا ی فرشته بی گناه رو ب این دنیای بی رحم دعوت میکنید........!!!
خدایا تو پناهشون باش.....
پاسخ ها
مصطفی نبی لو
| - |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
به نظر شما کسانی که پول ندارند حق زندگی کردن و بچه دار شدن ندارند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آخه بچه 13 ساله عقلش میکشه که به این مسئله فکر کنه؟ شعور بزرگترهای اینا رو باید زیر سوال برد که باعث بدبختی اون طفل معصوم شدن.
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
معلومه زنشو دوست داره امیدوارم خوشبخت بشن
ناشناس
| Australia |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
اقای نبی لو حق ندارند زندگی یه نفر دیگه رو خراب کنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
چقدر توکل شماها پایینه
ثقلها علی الارض رزقها علی الله
ناشناس
| Spain |
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
خدا میگه من روزی میدم ، شما؟؟؟
خدایا کمک این بچه کن
آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ممنون که دعا میکنی. خودت رو هم فراموش نکن
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
مسعود میخواسته بگه آمین
طاها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
عسل خانم شما وکیل وصی مسعود هستید دارید نظر می دید.
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
خدایا تعداد بچه هاشون رو زیاد کن . تا روزی شون زیاد بشه . و تنها نمانند
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
مسعود بغض راه گلوشو بسته بود نمی تونست چیزی بگه انگار!
یعنی خدا عقل سالم رو از هیچ بنده ای دریغ نکنه !
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آمین. امیدوارم به خواستت برسی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ولی مشکله به تو چیزی رسیده باشه
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
خخخخخخخ خیلی بدجنسی ......همشهری جان با خودشون بودن
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
مسعود و ناشناس به شماها رسیده؟؟مطمئنین؟؟؟ آره آره کاملا مشخصه خخخخخخ
طاها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
خدایا من رو هم مثل مسعود خان سرمایه دار کن تا از بیکاری بشینم جواب تک تک ملت رو با نظراتم بدم.
ناشناس
| Spain |
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
از شما هم
.............بزرگترهاشون
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
همه مثله شما 50 تا آقا بالا سر ندارن. خودشون آقای خودشونن جانم
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
مسعود نمک چشاتو وا کن
دختر ایرانی
| - |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
الان سالمه و فوق لیسانس دارم. می خوام ازدواج کنم 10 تا آقا بالاسر دارم و هرکسی یه نظری میده. بازم به اینا که آقا بالاسر ندارن
تاسف داره بخدا
تابناک این خبرو میذاری که اینارو الگو قرار بدی برا جامعه
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
اتفاقا این خبر برای شما است که درس بگیری . اینهمه داری و ناشکری، هیچی نداره و امیدواره. یاد بگیر !
خداوند بهش عقل بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ای کاش یکم هم به شما عنایت کند. مگر چه عیبی دارد. شما که عقل داری چقدر روی زندگیت اشراف داری که به این بنده ی خدا اهانت می کنی؟!
ناشناس
| Italy |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ایضا به شما ! که نیاز بیشتری هم به عقل دارید . و البته بیشتر از عقل به ادب نیاز دارید .
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
خدا به تحصیل کرده های مجرد و ناامید از زندگی عقل بده
ادم بی پارتی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
بچه دار شدن توان تربیتی و پول فراوان میخواهد
امیدوارم خوشبخت شوند
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
فقط و فقط آرزوی خوشبختی برای این دو غنچه
به اونایی بگو که میگن فرزند بیشتر زندگی بهتر....
پاسخ ها
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
یشون که فقط یه پسر داره بیشترش کجا بود....... اگه منظورت وادین هردو بوده که حالا شده.......
زهی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
عسل خانم میشه ترجمه کنی چی نوشتی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
عسل خانم شما که میخوای بگی حالا شده همون بهتر که نطر ندی چون همه میدون حالا شده میپرسن حالا کار درست چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
نه عسل خانم وقتی که از عهده تامین هزینه هاش بر نمیان خودشون هم بچه هستند چجوری بچه ای خوب و مفید تحویل جامعه بدن
آخه اسمشو میشه گذاشت زندگی. بیشتر تقلا برای زنده موندنه تا زندگی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
مگه خودت داری چیکار میکنی ! الان داری زندگی میکنی مثلا؟!
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ناشناس 12:20 حداقل تنهایی تقلا میکنه 2 نفر دیگه رو با خودش نمیکشه زیر آب استااااااااااااااد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
حسادت و تنگ نظری بعضی ها رو داره میکشه.
خودشون به بیراهه میروند و چشم دیدن دیگران را ندارند
ناشناس
| Spain |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
نظر ندی می میری؟
اینا فکر کردن بچه دار شن با یارانه بچه زندگی شون میچرخه دیگه .. .. باور کنید خود آدما هم تو بدبخت شدن خودشون سهم دارن
پاسخ ها
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
اینقدر با این کلمه یارانه مردم رو تحقیر نکنید خواهشاً .......مگه سالهای قبل مردم به امید یارانه زندگی میکردن مردم فقط امیدشون به خداست بعدم خودشون.
آدم واقعا نمیدانم باید به این احوال بخندد یا بگرید؟
ولی از همه دوستان دعوت میکنم برای خوشبخت شدنشان جدا دعا کنند، هرچند کمی سخت به نظر میرسد.
ضمنا پیشنهاد میکنم لااقل برای این پدر شغل آبرومندی تهیه شود،تا لااقل بخشی از نگرانیها همه،کاهش یابد.
پاسخ ها
fereshteh
| United States |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
اين ژدر و مادر جوان به جاي كار نياز به درس خواندن دارند و همزمان بايد سازمانهاي حمايتي و خيريه از بچه شان حميات بكند
با حداقل امکانات خیلی شکاری بوده. دستمریضاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
به سن وقد بالاش نگاه نکن
اشتباه نکن، همه این مطلبو که میخوام بگم به درستی لمس کردیم و بارها در زندگی اطافیانما دیدیم، خدایی که خودش بچه رو میده روزیشم میده، این بنده خدا هر چی هست از راه حلال داره زندگیشو میگذرونه و مثل بقیه توکلش به خداست بهتر از بیکاری دیگر جوونا هست که دست به کارهای خلاف کمی زنند، برو کمی فکرتو درست کن منفی نده خواهشا، بازم میگم خدا خودش میرسونه ، من که خیلی تجربه کردم خداوند ارحم الراحمین هست و بندشو تنها نمیذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
خدا به بنده هاش عقلم داده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
خدا عقل داده، اختیار داده. اینجوری که تو می گی یعنی اونی که از گرسنگی می میره خدا هواشو نداره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
بذار یه واقعیتو بهت بگم. از اونجایی که گفتی منفی نده، کسی بقیشو نمی خونه. همه سریع میرن که منفی بدن. یعنی ما ایرونیا اینقدر عجیبیم:))
آدم واقعا نمیدانم باید به این احوال بخندد یا بگرید؟
ولی از همه دوستان دعوت میکنم برای خوشبخت شدنشان جدا دعا کنند، هرچند کمی سخت به نظر میرسد.
ضمنا پیشنهاد میکنم لااقل برای این پدر شغل آبرومندی تهیه شود،تا لااقل بخشی از نگرانیها همه،کاهش یابد.
به جای این اخبار یک کار خوب براش دست و پا کنید شما که میتونید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
هر کسی خودش باید برای خودش کار دست و پا کنه. همه جای دنیا آدم ها خودشون کار دست و پا می کنند برای خودشان. همه باید اعتماد به نفس کار پیدا کردن را داشته باشن
متأسفم
پاسخ ها
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
واسه خودت تأسف بخور ......گناه که نکرده ناخواسته یا خواسته حال رو باید درک کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
عسل خانم امیدوارم که بخت شما هم واز بشه اینقدر جو گیر نشو!!!!!
واقعا براش متاسفم... بی فرهنگیه محض...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
برای خودت متاسف باش .... با فرهنگ....
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
اینقدر دوست دارم بدونم تعریف شما از فرهنگ چیه؟! که دم از فرهنگ میزنی
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
شما دوتا خیلی بافرهنگین معلومه قشنگ خخخخخخ
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
عسل خانم تعریف شما از فرهنگ چیه؟ در اوج فقر و بیسوادی و کم سنی بچه دار شدن مگه اسمی غیر از بی فرهنگی داره؟!!
یعنی خیلی آدمهای فرهنگی بودن که وقتی هنوز خودشون بچه هستن بچه دار شدن!! تاحالا دیدید یک آدم تحصیلکرده بافرهنگ همچین کاری کنه؟
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
عسل خانم تعریف شما از فرهنگ چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
مسلما ازدواج بچه با بچه نیست عسل خانم!
آاقای قرائتی کجاست ببینه بچه های تو دبیرستان ازدواج کردن یعنی چه؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
ببخشید اشتباهی منفی دادم.
از عكسا معلمه چقد همو دوس دارن و خوشبختن...خدا بزرگه
پاسخ ها
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
تابی قراره حقوق یکماه کارمنداشو به این خونواده پرداخت کنه تابی من راضیم بپرداز :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
عسل خانم زیر نویس میشود !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
این چقدر لوسه
انصافاً خدا بعضيها رو آفريده براي ايراد گرفتن . اولاً هيچ كدوم از ما جاي اين دو نفر نبوديم كه بگيم تصميمشون اشتباه بوده
دوماً مسلماً كسي نمي تونه تاثير فقر بر بدبختي آدما رو انكار كنه ولي همش كه پول نيست تو عكسها اگه دقت كنيد متوجه مي شيد كه اونها هم دارن زندگي خودشون رو مي كنه و با شرايط كنار اومدن ( تو يكي از عكسها همسر ايشون داره درس مي خونه كه اين يعني تمايل به پيشرفت )
این بچه میخواهد زن گرفتن اسان است برای +30
به نظر من کار شجاعانه ودر عین حال مدبرانه ای در عین بی سوادی کرده است . مطمئنم چنین فردی آینده ی خوبی در پیش دارد زیرا درک خوبی از زندگی با این سن کم دارد به این دلیل که با وجود فقر ومحرومیت های مادی وعاطفی زیاد هرگز حاضر نشده خود ودیگران را به انحراف بکشاند و از محرومیت های برای خود غول بسازد مثل خیلی از جوان هایی که با داشتن خانواده ای با امکانات مرفع ویا نسبتا خوب همیشه ناامیدند وبه زمین وزمان فحش میدهند. من به این جوان برای شجاعتش تبریک میگم وارزوهای خوب را برای وی وخانواده اش از حضرت حق خواستارم
با سلام ، نقش خدارو در چشماشون میبینم،اینقدر بد بینیت که چیزای زیبای زندگیشونو نمیبینید،خداییش کاش من جاشون بودم،خدا خیلی دوست دارم چون بزرگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
چه رومانتیک........شما آقا مجید فرق زندگی را با فیلم هندی هنوز نفهمیدی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
شما هم زیادی شاعری، اون بچه که سوء تغذیه گرفت همینارو می گی؟
انشاأالله خوشبخت بشن
ایشالا خوشبخت بشن
قابل توجه حاج آقای قرائتی!
دلواپسان كجان ؟كجان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
بانو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
نگران قدم های آقای ظریف
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
اونا دلواپس نیستن اوانا پول واپس هستن........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
بانو هزاران لایک
واقعا از برخی این نظرات منفی و متهم کردن این جوان به بی عقلی متاسفم. به نظرم این افرادی که ایشان را به بی عقلی متهم می کنند خودشان باید در عقلشان شک کنند.
پاسخ ها
گیتی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
چرا چون مشکلات را میبینن و فقر عاقبت این ازدواج را معلوم میکنه میدونی در 13 سالگی بچه دار بشه در 40 سالگی چند تا بچه درست میشه؟ ایا تو جواب فقر این بچه ها را میدی؟نتیجه- چیزی که انتها نداره خریت است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
گیتی خانم این ها به بچه به عنوان یک منبع درآمد نگاه می کنند.کاری نداره بچه 3-4 سالش که شد هر کدوم سر یک چهار راه را قرق کرده یا داره گدایی میکنه یا گل می فروشه ......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
گيتي خانم تا حالا شما جواب انهايي كه ثروتمند شدن و يا آنها يي كه فقيرند داديد
دارندگی به پول نیست.شخصیت و فرهنگ پدرو مادر مهمتر از همه داشته های دیگر است من خودم به چشمان خود دیدم خانواده های پرجمعیت و فقیر تر در روستا های دور افتاده و فاقد مدرسه چگونه فرزند انشان جز بهترین پزشکان و مهندسان کشور شده اند. برعکس فرزندان خیلی از پولداران را دیدم که جز بی ثمر ترین افراد جامعه شده اند. امیدوارم فر زندان بهزاد شامل گروه اول شوند.
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهاااااااااااااااااای مسئولین آآآآآآآآآآآآآآآهاااااااااااااااااااااای مدعیان آآآآآآآآآآآآآآآآآآآهاااااااااای مشوقان ازدواج و فرزند آوری
تحویل بگیرید....
خدایا عدالت تو شکر.... به یکی تا خرخره پول میدی که حتی نمی دونه چه جوری خرجش کنه ...و یکی هم این جوری ....
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
. ببین داداش همه محتاج درگاه خداییم. و عدالت اینه که این احتیاج برای همه ما یکسان است.
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ی تدبیری برخی از آقایون رو پای عدالت خدا قرار نده
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
مسعود منطقت اشکال داره پسر این سفسطه است منطق نیست
شاید یه روزی همین پسر رییس جمهور شد و مملکت رو اون اداره کرد.زود قضاوت نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
چه بدبختیم ما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
یعنی ارزویتان این است که یک فرد بیسواد که قاعدتا بر اثر محرومیت های متعدد سرشار از عقده ها و کمبود هاست رییس جمهور بشه ...خداوند شفای عاجل عنایت بفرماید
منم بهزادم ولي 30 سالم شده و ازدواج نكردم.
پاسخ ها
مصطفی نبی لو
| - |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ازدواج پول نمی خواهد جرأت و شجاعت میخواهد تا بتوانی در هر حالتی با حداقل امکانات حتی با کارگری ساده زندگیت را ادامه بدهی و با کمترین چیزها با خانواده ات شاد باشی. زیرا توقع بالا و چشم و هم چشمی ترس از حرکت به جلو و در نهایت آلودگی به گناه در پی دارد. عزیز دل شما هم خودت به گناه آلوده میشوی و هم گناه دختری که میتوانستی پناهگاهش باشی به عهده توست.
حالم بهم خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
مریضی خوب !مریض!
رفقا سلام.کسی ازدواج زود را رد نکرده که.ولیکن شرایط را باید سنجید.شرایط سنی، شرایط مالی.پشتوانه اقوام.این اقا پسر که ازدواج کرده، از لحاظ روانشناسی و روانشناختی اشتباه کرده.یک بدلیل سن کم خودش.دوم اختلاف سنی دختر و پسر.ببینید الان موقع جوونی کردن داماده.یعنی اقتضای سنشه.چند سال بعد، تازه یاده جوونی کردن میوفته! در کل، مسولین باید حمایت کنند.از لحاظ کار و مسکن..از خدای باری تعالی مسالت خوشبختی و موفقیت برای این زوج را تقاضامندم.قاسم، مهندس عمران
پاسخ ها
مصطفی نبی لو
| - |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آنهایی که ازدواج نکرده اند و منتظر درآمدی هستند که با حداقل هزینه 50 تا 60 میلیونی ازدواج تشکیل خانواده بدهند کار درستی کرده اند؟ این نوجوان میخواهد با این عملش راه بهانه در درگاه خدا را که نداشتم ازدواج نکردم و در دام شیطان افتادم را به روی شما ببندد.
چرا اون بچه ی بیچاره رو اونجوری بستن آخــــــــــــــــه ؟؟؟؟
گناه داره خـــــب :(
پاسخ ها
گیتی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
چون خودشون بچه اند و از زندگی چیزی نمیفهمن.
اولاً ......... که ما چنین اوضاعی در جامعه داریم نه پدر مادر این بنده خداها.. بعدش هم شاید برای خودشون خوشبخت ترین آدم های روی زمین باشند
و من یتوکل علی الله فهو حسبه
براشون دعا میکنم خوشبخت و عاقبت بخیر بشن
واقعا خجالت آور و باعث شرمساریه!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
خجالت اور برای کسی هست که فرزند نامشورع یا حرام زاده بدنیا بیار نه دوتا جون که حلا سن کمی دارن این جسارت دارند که پدر مادر باشند شر مندگی برای اون جون 30 ساله که هنوز از زند گرفتن میترس دنبال ناموس مردم عزیز برادر کار این دوتا جون نه شرمساری دار نه خجالت کشیدن
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ناشناس هول نشو هول نشو غلط املایی چی میگههههه خخخخخخ
آقا مسعود که همش کامنت گذاشتی و موافق این ازدواج بود! خودت بچه 13 سالت رو میذاری تنها بره سر کوچه؟!!! چه برسه به اینکه ازدواج کنه!!!
اصلان خودت تو 13 سالگلیت چی کار می کردی؟!
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ببین اخوی. من تو سیزده سالگی نه بلکه در 30 سالگی هم شاید یاد نگیرم رو پای خودم وایستم. کما اینکه الان پسرای 40 ساله هم از ترس گشنکی زیر بار مسئولیت زندگی نمیرن. ولی اینکه دلیل نمیشه یه پسر با غیرت رو که روپای خودش وایستاده نا امید کنیم و احمق خطاب کنیم. اگه یه نگاه به پشت سرت بندازی ادمای بزرگ زیادی پیدا میکنی که در شروع کارشون احمق خطاب میشدن. به نظر من این ما هستیم که با حمایت و دلگرمیمون به نسل جوان شروع خوب و پایان خوب رو برای اونها تصویر می کنیم. به نظر شما فقط با بدبینی باید بریم جلو.... این درسته ...
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
مسعود تا 25 سالگیش تو سن 13 سالگیش مونده بود بچگی میکرد.فقط بلده حرف بزنه آخه حرففففففففف زدن خیلی راحته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آقا مسعود واقعیت زندگی با فیلم هندی فرق می کنه.شما هنوز معلومه از جیب ابوی بزرگوارتان ارتزاق می کنین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
مسعود خان.این بابا نه شروع درستی داره و نه آینده روشنی.
ایشالا به حق خانوم فاطمه زهرا خوشبخت میشن .
نظرات تمامی دوستان را خواندم و معتقدم تمام دیدگاهها اعم از منفی و مثبت به نوعی درست هستند ولی دوستان محترم این اتفاق به هر دلیل اتفاق افتاده است مطمئن هستم تمامی شما دوست دارید به نوعی کمک کنید چرا این سایت یک حساب معرفی نمی کند تا با تهیه مبلغ کمی حداقل این زوج کوچک را از منهای منهای فقر به فقر برسانیم
پاسخ ها
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
وظیفه دولته که کمک کنه نه مردم...تا کی مردم ذره ذره کمک کنن...بالاخره کمک هم یه روزی تموم میشه
آخه اینا خودشون بچن چه جوری میخوان یه بچه رو تربیت کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
از نظر سنی بجه هستن اما از نظر عقلی از خیلی ها بزرگتر
در ضمن بخدا هم ایمان دارند و توکل کرده اند نه مثل بعضی از ما ها که ادعای ایمان و توکل به خدا داریم
از تو حرکت از خدا برکت
یه شماره کارت بدن (به اسم پدر یا مادر بچه باشد) من تا یکسال ماهی 50 هزارتومان بابت هزینه بچه میدم یا علی
پاسخ ها
گیتی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
که چی گدا پروری جدید؟
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
احسنت ....... تابی منم بلدم کمک کنم ولی شرط داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
حالا یکی پیدا شده کمک می کنه چرا این حرفو میگی گیتی خانم.
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
گیتی خانم،اولا که صدقه نداده وکمک کرده.درثانی شما خودت برو حساب کن ماهی چقدر الکی به گداهای دوروبر خودت پول یامفت میدی؟تازه این مبلغ ،با وجود ارزشمندبودن نفس عمل،کجای زندگیشون رو میگیره؟
پری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
به اسم بچه باشه بهتره..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
گيتي خانم
چرا انفاق ديگران رو به كسي كه واقعا نيازمنده گداپروري ميخوني شما علي الظاهر فهم و درك درستي از زندگي نداري و ياشكمت خيلي سيره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
از فردا همه راه میافتن بچه تولید می کنند برای دوزار پول این بچه ها اگه سرپرست درست داشتند الان مشغول تحصیل و بچگی بودند بعضی از مردم فکر می کنند
سلام دمتون گرم خوشبخت باشید اگر دوست دارید در یک دامداری کوچک در بافت روستا در صفادشت شهریار کار کنی با یک حقوق نسبتا مناسب و یک واحد نوساز حدود 35 متری در خدمتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
دمت گرم آقا کوروش، الحق که این نام برازندته، ایکاش همه لوطی گری تو رو داشتن.
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
هورااااااااااااا بالاخره مخاطب خاااااااص پیدا شد. این کامنت باید کامنت اول باشه. بقیه همش تز بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
اطلاعات تماستنو برای تابناک بفرستید
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
اگر حرفت ،حرف باشه...عمرت وکارت پر برکت باشه.البته اصل مطلب چیز دیگه ایه ولی ارزش حرف جنابعالی انکارنشدنیه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
حقا که از نسل کوروشی!
فقر فرهنگی شاخ و دم نداره ... تابناک نمیدونم هدفت چیه ؟ ولی این چندمین باره که داری این خبر رو پوشش میدی ! تورو خدا اگه این خبر و میخوای بذاری نظر چهار تا کارشناسم بهش اضافه کن ... فراموش نکن ممکنه با این عکسها ناخواسته یک فرهنگ غلط رو گسترش بدی ... هرچند مردم ما خیلی فهیم تر از این حرفها هستند ...
پاسخ ها
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
فقر فرهنگی رو تعریف کن منم بدونم .......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
گل گفتی! n بار تا حالا این خبر روی از زوایای مختلف پوشش دادن. آقا مستقیم بگو منظورت چیه؟!
فقر فرهنگی شاخ و دم نداره ... تابناک نمیدونم هدفت چیه ؟ ولی این چندمین باره که داری این خبر رو پوشش میدی ! تورو خدا اگه این خبر و میخوای بذاری نظر چهار تا کارشناسم بهش اضافه کن ... فراموش نکن ممکنه با این عکسها ناخواسته یک فرهنگ غلط رو گسترش بدی ... هرچند مردم ما خیلی فهیم تر از این حرفها هستند ...
آقای سید ورشکست نشوی به یک باره 600 هزارتومان میخواهی بدهی دق میدی؟بابا سید پول دار همین الان نیاز دارن نه در یک سال روزی 5 تا سنگگ بدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
يا علي شما بيا وسط گود بيشتر بده شعار نده بيا وسط خرج كن ديگران رو مسخره نكن
زاگرس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
کم کمک کردن از کمک نکردن بهتره آقا امیر
شاهنامه آخرش خوشه
فقط براشون ارزوی موفقیت دارم انشالله خانواده موفقی باشند و سلامت
خوشبین باشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
بفرمایین آقا محمد به چی خوش بین باشیم؟لطفا موارد خوش بینی را ذکر کنید.!!!!!!!
به زندگی مردم چیکار دارین ....
بفکر اقتصاد باشین. کار کنیم زنده بمونییم.
ببخشیدا اما واقعن یک پسر 12 ساله می تونه ریش و سیبیل داشته باشه؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آره پسر من الان سیزده سالشه ریش و سبیلش داره در میاد
علی
| Germany |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
من هم نظرم اینه که این پدر جوان 12سال بیشتر داره این صورت شبیه جوان 16- 17 ساله است.
مسعوت جون اینقدر حرص نخور
.... خشک میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
شما مراقب ..... خودت باش. الان کلن خشکسالیه.!!!!
خداوند روزی رسان است آقایان سید و کوروش دستتان درد نکند اگر سایت یک شماره حساب بدهد من هم مبلغ ناچیزی می توانم کمک کنم مردم ایران باصفا ومهربانن فقط کافی است این مسائل درست انعکاس پیدا کنند
امیدوارم گزارش بعدی تابناک از این زوج کوچک بهتر باشد
ضمن آرزوی سربلندی برای این زوج؛

متاسفانه ما مردمی بسیار حساس ایم، اگر کمی در مطالب نوشته شده خوانندگان دقت کنید، وجه مشترک همگی آنان احساساتی بودن شان است.
انسان باید واقع بین باشد و مسایل را به دقت سنجش کند.
نگاه از پشت عینک ترحم فایده ای ندارد.
یک شماره حساب بزارید اینجا یکم کمکشون کنیم
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
واسه چی؟
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
واسه چی؟
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
واسه چی؟
ملت اصلا مشکل دارند
سلام
خوشبختی از نگاه هر شخص فرق میکنه بسیاری با میلیاردها ثروت خوشبخت نیستند و ....... لطفا از خواب غفلت و فکر کردن به زندگی خیالی پر زرق و برق بیاییم بیرون ساده زیستی بهترین راه برای خوشبختی است من فر میکنم دوستان در مفهوم خوشبختی باید تجدید نظر کنند انسان هر چقدر هم که داشته باشد باز هم طالب بیشتر است چه در دارایی و چه در قدرت عمر روز را غنیمت شمرید و در جنگ فریبکارانه قدرت و ثروت نمانید که عمر زود به پایان می رسد .
یا علی مدد
چند درصد از پسران جامعه در سن 12 سالگی بالغ می شوند؟ ازدواج کودکان غلط است . کدامیک از ائمه ی ما در این سن ازدواج کرده اند؟
بلوغ جنسی زودرس!
سلام
خوشبختی از نگاه هر شخص فرق میکنه بسیاری با میلیاردها ثروت خوشبخت نیستند و ....... لطفا از خواب غفلت و فکر کردن به زندگی خیالی پر زرق و برق بیاییم بیرون ساده زیستی بهترین راه برای خوشبختی است من فر میکنم دوستان در مفهوم خوشبختی باید تجدید نظر کنند انسان هر چقدر هم که داشته باشد باز هم طالب بیشتر است چه در دارایی و چه در قدرت عمر روز را غنیمت شمرید و در جنگ فریبکارانه قدرت و ثروت نمانید که عمر زود به پایان می رسد .
یا علی مدد
خیرین عزیزی که تابناک رو قبول دارند شماره تماس بدهند تا تابناک بتونه وضعیت جدید این زوج رو بعد از اصلاح اعلام کنه.
یک کشور پر از کارشناس ! . همه این دو تا طفلی رو مسخر کردند و فحش دادند غافل از اینکه :‌
خود شما ها یا بچه هاتون :
۱- بی کار هستید یا بیکار هستند . این طفلی از صبح تا شب کار می کنه .
۲- هنوز برای زندگی تصمیم نتونستید بگیرید ،ولی این دو نفر تصمیم خودشون رو گرفته اند .
۳- وقت شما به پیدا کردن یه سوژه برای مسخره کردن می گذره و وقت اونها به زندگی کردن .
پس این دو نفر از شما ها خیلی شریف تر و خوشبخت ترند .
امیدوارم بچه ای که در این شرایط قراره رشد کنه بعدا یه چیزی توی مایه های خفاش شب و گرگ بیابان و عقرب سیاه و ......نشه.
این پسر خودش بچه اس میخواد بچه تربیت کنه!تاسف باره.
بايد گفت: خسته نباشي پهلوان!
پاسخ ها
پهلوان
| United States |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
ممنون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
من که غیر از بی عقلی چیزی ندیدم .
من به اين نوجوون مملكتمون واقعا افتخار ميكنم چون به جاي بازي با وايبر و موبايل و كامپوتر و غيره با توكل به خدا زندگيشو شروع كرده الان جووناي خيلي بزرگتر از اون حضر نيستن از پاي نت بلند بشن و با توكل به خدا دست به زانوهاشون بزنن و زندگي كنن و تو پيله اينترنت و وايبر و غيره پيچيده شدن

اي جوون غيرتمند و متوكل پيروز و سربلند باشي
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
به جای وایبر با ... بازی کرده.آفرین
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
ناشناس جون این جوون نیست بهتره بگی بچه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
منم به منفی های تو افتخار می کنم!!
سلام
خوشبختی از نگاه هر شخص فرق میکنه بسیاری با میلیاردها ثروت خوشبخت نیستند و ....... لطفا از خواب غفلت و فکر کردن به زندگی خیالی پر زرق و برق بیاییم بیرون ساده زیستی بهترین راه برای خوشبختی است من فر میکنم دوستان در مفهوم خوشبختی باید تجدید نظر کنند انسان هر چقدر هم که داشته باشد باز هم طالب بیشتر است چه در دارایی و چه در قدرت عمر روز را غنیمت شمرید و در جنگ فریبکارانه قدرت و ثروت نمانید که عمر زود به پایان می رسد .
یا علی مدد
چطور قبل از بلوغ بچه دار شده این غیر ممکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
بلوغ زودرس
پزشک
| United States |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
از نظر پزشکی ممکنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
حیف که نمیتونم در پاسخ به این نظر اظهارنظر کنم چون کامنتم تایید نمیشه! :-d
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
مگه رفتی ازش تست گرفتی ؟؟؟؟؟
متاسفام برای انمدسته از افراد کوته فکر بدبین

کسانی که خدارا فراموش کرده اند

و نمیدانند که برگی بدون ازن خداون بر زمین نمی افتد

برای این زوج آرزوی خوشبختی دارم و ان شالله اولاد صالح داشته باشند
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
واسه خودت متاسف باش !!! برو اول املای کلمات رو یاد بگیر که اذن رو ننویسی ازن !! بعد واسه بقیه متاسف باش کوته فکر !
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
واسه خودت متاسف باش !!! برو اول املای کلمات رو یاد بگیر که اذن رو ننویسی ازن !! بعد واسه بقیه متاسف باش کوته فکر !
متاسفام برای انمدسته از افراد کوته فکر بدبین

کسانی که خدارا فراموش کرده اند

و نمیدانند که برگی بدون ازن خداون بر زمین نمی افتد

برای این زوج آرزوی خوشبختی دارم و ان شالله اولاد صالح داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
پسر جان بابا شما اول املات را یک کم قوی کن که اذن را با "ز" ننویسی، بعد درباره مسایل پیچیده اجتماعی و دینی و فلسفی اظهار نظر کن.(شوخی کردم.به دل نگیر. ولی متاسفانه املاها بسیار ضعیفه)
خدايا اين چه وضعيه؟واقعا متاسفم جهان سومم نيستيم ما
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
از سوم هم رد کردیم
پتانسيل اين را داره كه يك لشكر بچه خياباني را توليد و صادر كند به تهران! حالا هي بگيد بارك ا... و آفرين هي بگيد رئيس جمهور ميشه آره حتماً هم ميشه!!!
با سلام ازدواج بدون فکر و برنامه ریزی حتی برای آن کودک خطرناک و بعد برای جامعه هم ضرر دارد تو خدا چرا بعضی از افراد فقیر هستند سریع بچه دار می شوندکس دیگر سرمایه کافی دارد بچه دار نمی شود باید آموزش باشد و همه گیر و رایگان باشد
من یه بخاری میتونم براشون بخرم. لطفاً از طریق ایمیل با من ارتباط برقرار کنید.
ممنون از لطف و اطلاع رسانی تون.
پاسخ ها
اسماعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
احسنت به روح بزرگ تو و دقت نظرتت که مهم ترین آیتم عکس هارا تشخیص دادی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
این پسره حداقل بیست ساله است .شاید هم هم سن زال
شنيدن اين دست اخبار ،، شرم آور است،چه رسد ديدن آن در صفحه يك خبرگزاري
آقای محمدرضا رحیمی باید مقداری از پولی که به نامزدهای انتخابات کمک کرده را به این خانواده نوپا هدیه می داد تا مشکلاتشان حل شود.
خدا بزرگه ان شا الله مسولین بجای شعار بصورت نمادین یک آپارتمان نقلی به این زوج نوجوان بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
چی چی میگی یک آپارتمان به این نوجوان بدن!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
چی چی میگی یک آپارتمان به این نوجوان بدن!!!
فقط مایل هستم بدانم کدام آدم بی ..... خطبه عقد این دو کودک نا بالغ را خوانده و کدام دفتر خانه ثبت کرده و کدامین قاضی مجوز ازدواج صادر نموده است و کدامین پزشکان از نظر پزشکی این ازدواج را تایید نموده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آقای ناشناس 13:52 به قول مظفر الدین شاه همه چیزمان به همه چیزمان باید بخورد.....
سعی کنیم از منفی بافی در زندگی پرهیز کنیم چون چنین تفکری در زندگی شخصی خود ما نیز می تواند تاثیر به سزایی بگذارد. یک قدم مهم برای موفقیت و رشد مثبت فکر کردن است. انشاله که این زوج همیشه در سایه حق با ساده زیستی و همدلی و قناعت و با عزت زندگی خواهند کرد و خوشبخت خواهند شد.
از دیدن مطلب که متاسفم شدم ولی چیزی که بیشتر مایه تاسفم شد کامنت های بعضی دوستانه که انگار هیچ کدوم تو ایران زندگی نمیکنند!!!
به هر حال در یه جمله میشه گفت واقعا جای تاسف داره که شاهد چنین حماقت هایی در جامعه هستیم
اونم در حالی که به اصطلاح میخوایم به سمت توسعه بریم!
چقدر بگیم...لازمه توسعه پایدار،توسعه فرهنگی است؟
این بندخ خدا که شکم خودشو نمیتونه سیر کنه برای چی ازدواج کرد و برای چی بچه دار شد !!!!!
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
نمیتونم بیشتر از این برات توضیح بدم.
انسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
نظرتان ستودنی است
این پسر حداقل 16-17 سالش هست.
پاسخ ها
asad
| United Arab Emirates |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آری
شيدا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
حداقل رو خوب اومدي شايد هم 30 يا 40 سالش باشه... برو عمو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
نه کمتره دیروز برادر زاده ام را دیدم 13سالشه دیدم وقت زن گرفتنشه..
کودک آزاری قانونی
خدا خیلی بزرگه. خودش هوای بنده هاشو داره نیاز به پیشبینی و دلسوزی ما واسه این بچه معصوم نیست خودش میدونه چطور مواظب این بچه باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
این دیدگاه های قضا و قدری تون من را کشته.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
خدا عقل داده، اختیار داده. اینجوری که تو می گی یعنی اونی که از گرسنگی می میره خدا هواشو نداره؟
پری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
این چه حرفیه ؟؟
روزی دست خداست زودقضاوت نکنید.
یوسف اززندان شدعزیزمصر.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
چون روزیدست خداست منو و تو حق داریم هر غلطی بکنیم؟؟؟
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
خدا هم عقل داده
سردبیرمحترم با سلام و تبریک دهه فجر: درصورت امکان کپی شناسنامه فرزند و آقا بهزادبا یک تلفن ثابتشون را برا این حقیر ارسال میفرمایید.
پاسخ ها
یکی از خودتون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
خدایی انصافا این منفیه مال چیه !!!!
لطفاً یکی برای تحلیلش کنه ببینیم از چه قراره شاید ماهم منفی دادیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
می خای چکار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
تابناک عزیز
خدایی نظر میدیم تو سایت های خبری مختلف از جمله سایت شما درج نمیکنید
جوری شده که آدم به خودش شک میکنه
انصافاً این درستشه خوب قسمت نظرات رو غیر فعال کنید

بنظر شما پرسیدن اینکه برای چی منفی دادید اشکال داره ؟ نکنه خدای نکرده توهین آمیزه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
مزاحم تلفنی..!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
نون ندارن بخورن میگی شماره ثابت بفرستن؟؟؟
سلام کاری که شده و ان شالله زندگی شان دوام یابد الان مسئله کمک به این زوج و خانواده اش هست نه خرده گرفتن به کارشان اینکه از این فقر ومحرومیت خارج شوند زشت است راحت بخوابیم یک هموطن اینگونه در مضیغه باشد و خدا را شکر که کار خلاف و اعتیاد ندارد مهم این است
پاسخ ها
انسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
چرات داشته تخته گاز رفته !
مهاجر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
آقا یعنی روده بر شدم از این حرفتون "کاری که شده" انصافا آخرش بود دم شما گرم
آنکه دندان دهد نان دهد...
خدا روزی رسونه تو راه راست برو خلاف نکن ...
سلام
خوشبختی از نگاه هر شخص فرق میکنه بسیاری با میلیاردها ثروت خوشبخت نیستند و ....... لطفا از خواب غفلت و فکر کردن به زندگی خیالی پر زرق و برق بیاییم بیرون ساده زیستی بهترین راه برای خوشبختی است من فر میکنم دوستان در مفهوم خوشبختی باید تجدید نظر کنند انسان هر چقدر هم که داشته باشد باز هم طالب بیشتر است چه در دارایی و چه در قدرت عمر روز را غنیمت شمرید و در جنگ فریبکارانه قدرت و ثروت نمانید که عمر زود به پایان می رسد .
یا علی مدد
چه ملتی داریم واقعا!

بجای آرزوی خوشبختی کردن دارن موج منفی می دن که من می دونم اینا بد بخت می شن!

انگار همه خودشون خوشبختن
سلام
خوشبختی از نگاه هر شخص فرق میکنه بسیاری با میلیاردها ثروت خوشبخت نیستند و ....... لطفا از خواب غفلت و فکر کردن به زندگی خیالی پر زرق و برق بیاییم بیرون ساده زیستی بهترین راه برای خوشبختی است من فر میکنم دوستان در مفهوم خوشبختی باید تجدید نظر کنند انسان هر چقدر هم که داشته باشد باز هم طالب بیشتر است چه در دارایی و چه در قدرت عمر روز را غنیمت شمرید و در جنگ فریبکارانه قدرت و ثروت نمانید که عمر زود به پایان می رسد .
یا علی مدد
این خیلی خوبه که مشوق برای جوانها است
این پسر حداقل نوزده سالشه، دختر هم همینطور
بیچاره ها چون سواد ندارن سن و سالشونو نمی دونن!!!!
آی مسئولینی که فریاد میزنید ازدواج از سیزده سالگی بشه
ازدواج زود انجام بشه
ازدواچ از دبیرستان بشه
ازدواج از راهنمایی بشه
خوب این یکیش کمک کنید به این بنده خدا دیگه
فقط میگید تولید کن
من هم به نوبه خود به ایشان تبریک گفته و ارزو میکنم که ای کاش وزیر ورزش و جوانان و یا مدیر کل استان مربوطه می آمد و یک سرپناهی را آنها آماده می کرد .
هر چند سخته درك كامل از زندگي در اين سن و سال ولي برايشان آرزوي خوشبختي دارم
جلوگیری بلد نبوده بنده خدا...
خاک بر سرش
اوج فقر فرهنگی...
كاش روانشناسان و جامعه شناسان هم در اينمورد نظر ميدادند بقول يكي از اين اساتيد براي ازدواج 6 نوع بلوغ لازمه كه فكر ني كنم اين آقابهزاد فقط يكيشو داره درسته روزي باهر جون كندني ميرسه ولي پختگي چي هر بلوغي در يك دوره ايست ازدواج نه زودش خوبه نه ديرش بلكه بموقع
از حاج محمود بپرسید
خود بچه هم از همین الان به فکر فرو رفته
*
*
*
*
*

برای سلامتیشون صلوات

*
*
*
*
اوج فقر فرهنگی...
باور کنید گریه کردم با دیدن عکسا
در سن تصمیم گیری نبودن... دعا میکنم براشون
حالا دو نفر با توکل به خدا و بدون حساب و کتاب من و شما دل رو به دریا زدند و ازدواج کردن
انشالا که خوشبخت شن
این هم مهمه یکی ممکنه تو پارکینگ زندگی کرده نون خشک بخوره و خدا را شکر کنه
دیگری همه چی داشته باشه و ناشکر و طلبکار از دوره زمونه باشه
خوشبختی در قلب ادمهاست نه به ظاهر
یا حق
اول بايد جلوي اشتباه نفرات بعد رو گرفت و بعد فكري بابت اين معضل كرد
من خیلی ها رو دیدم که تو سن پایین ازدواج کردن موفق بودن فقط به دو شرط یک غناعت. همسر. وسخت کوشی شوهر
از قدیم میگن پول پول میاره فقر و بدبختی بچه.
و این طوری میشه که فقر و بدبختی تو یک خانواده ریشه دار میشه و نسل ها ادامه پیدا می کنه .
اوج فقر فرهنگی...
پس سر ما کلاه رفته
هی درس بخون و.....
متاسفم ...
ببين بچه رو قنداق كردن
اينطوري بچه مفهوم اطاعت رو از پدر و مادر ميفهمه و ياد ميگيره!
يكي از دلايل احترام نگه داشتن بچه هاي نسل قديم نسبت به نسل جديد همين قنداق كردن دوران نوزاديمون بود.
وای چرابعضیهااینجوری فکرمیکنندازدواج یک امرمقدسیه هرچه زودتربهترخدااونوضمانت کرده با همت وپشت کاروتفاهم ویک کمی گذشت طرفین در زندگی میتوان بهترین زندگی رادرست کردچرااینقدریاس وناامیدی من الان ۸تا بچه دارم ۷پسرو۱دخترالحمدالله باکم و زیاداموراتمان گذشته
قابل توجه کسانی که برای ازدواج هزار تا عذر و بهانه می آورند.
رفقا سلام.کسی ازدواج زود را رد نکرده که.ولیکن شرایط را باید سنجید.شرایط سنی، شرایط مالی.پشتوانه اقوام.این اقا پسر که ازدواج کرده، از لحاظ روانشناسی و روانشناختی اشتباه کرده.یک بدلیل سن کم خودش.دوم اختلاف سنی دختر و پسر.ببینید الان موقع جوونی کردن داماده.یعنی اقتضای سنشه.چند سال بعد، تازه یاده جوونی کردن میوفته! در کل، مسولین باید حمایت کنند.از لحاظ کار و مسکن..از خدای باری تعالی مسالت خوشبختی و موفقیت برای این زوج را تقاضامندم.قاسم، مهندس عمران
سر جاتون نشستید و دارید یه بنده خدایی رو نقد میکنید که اصلا شرایط زندگیشو نمیدونید
آفرین بر غیرت این جوون زحمت کش ، ای کاش پسر دکتر من هم از این جوون کارگر یاد می گرفت .
(از طرف یک پدر خسته از رفتار فرزند دکترش)
درآینده بهزاد پی به اشتباه خودش درباره بزگتر بودن زنش خواهد برد واحتمالا به طلاق منجربشود.درکل خبر خوبی نیست ازاینگونه خبرها ننویسید.
من ميتونم براشون بخاري بفرستم يه شماره تماس بديد
کی گفته است که وقتی در فقر مطلق قرار داری بچه دار شوی؟البته بچه دار شدن این ها صد در صد ناآگاهانه بوده است.سرنوشت این بچه با این زندگی فلاکت بار چه خئاهد شد؟
سلام اگر حاضر باشند بیان خدمت حقیر سر و پا در خدمتشان هستم کار و منزلشان هم آماده است
......چی بگم
دانشمندهای عزیز انقدر بحث الکی نکنید تقدیر خداوند این بوده که
این ها لولی یا کولی هستند.
کسی را می شناسم که در 16 سالگی زن گرفت و در 25 سالگی وقتی پسرش داشت میرفت مدرسه هوس دوست دختر و تفریح و گردش با دخترا را داشت و همش آه و ناله می کرد که جواینم تباه شد.
ولک بشوووووووووووووووووووووووووووووو
یکی کامنت گذاشته : آقای سید ورشکست نشوی به یک باره 600 هزارتومان میخواهی بدهی دق میدی؟بابا سید پول دار همین الان نیاز دارن نه در یک سال روزی 5 تا سنگگ بدی
کودک آزاری مدرن !!!!!!!!!! در سیزده سالگی باید کودکی کنه نه پدری
این یارو میتونه توی 40 یل 50 سالگی نوه یا نتیتجش را هم ببینه
اگه پول داشته باشند زندگی خودشونو و بچه هاشون دوام خواهد داشت
واگر پول نداره خیر
از تصاویر مشخص است که این افراد جزو طایفه ی کولی ها هستند که در استان خراسان به آنها غربت نیز گفته میشوند
خانه از پای بست ویران است!!!!!!!!!!!!!!!!
از دیدگاه پزشکی بارداری زیر 18 سال برای مادر بسیار مشکل ساز است.
دمش گرم به این میگن مرد اگه پول داشتم همهچی براش میگرفتم
اه اه... حالت تهوع گرفتم، خودشون كه بدبختن هيچى يه بنده خدا ديگه رو هم بدبخت كردن
قد و قوارش به نظر میاد بالای 15 سال سن باباهه هست تازه چرا همش با عینک بدبینی نگاه می کنید
12 سال بجه دار شده؛ اگه واقعا بچه خودش باشه؛ حتما زندگیشون دووم میاره
اول که مبارکه ولی عزیزم درسته خداوند عالم رزاقه اما خدا به انسان عقل داده
من برای تو وخانوادت ارزوی خوشبختی میکنم
خیلی هول بودن
خاک بر سر پسر بچه سیزده ساله ای که به جای درس و مشق اسیر پایین تنه اش شده .
تابناك عزيز فقر اينه كه با تمام مشكلاتي كه بالا اشاره كردي آتليه رفتن و عكس انداختنشون سر جاش باشه و خللي بهش وارد نشه...
ازدواج امر پسندیده و مبارکی هست و در این هیچ شکی نیست-
اما برای زندگی مشترک کمی تجربه بیشتر و درک وسیع تر و بهتری نیاز است که در این سن و سال به دست نمی آید-
به جمع گدایان ایران خوش آمدی
چه باحال!
لطفا اگه میشه نشانی یا شماره تماس ازشون بذارید انشالله مشکل کارش حل میشه اگه صادق و واقعا اهل کارباشه، دست کج هم نباشه خدا روزیش رو میرسونه لنگ نمی مونه خوشحال میشم براش کاری انجام بدم
انشاالله خداوند ارنعمتهای بیشمارش به این زوج عطا نماید
البته براشون دعا کنیم که عاقبت بخیر شون و لازمه برای همه جوانها دعا کنیم ...چون در حال حاضر اگر سری به دادگاه خانواده بزنید میبینید دکتری امده زنه 2سال ازدواجش رو طلاق بده ..فقط دعاکنید و خدابخیری جوانهارو از خدا بخواهید
خیلی متاسفم
اين دفعه دومه كه به اين موضوع پرداخته ميشود خدا كنه اثر مورد نظررا گذاشته باشه
پسر12سال دختر17 سال.اولا ترازو نامیزونه.دومابارکج به منزل نمیرسه.بیچاره بچه شون.فقط خداکمکشون کنه.ماکه دستمون خالیه.چشمامون دوخته به گل قالیه.
واه! واه! واه!
من دوست دارم 30میلیون بهشون کمک کنم .ولی29میلیون و890هزارتومانش کمه.کسی هست به من کمک کنه کمکشون کنم.
به نظر من تابناک در برابر خبرهایی که میده مسئول هست اولا که اشتباه محضه یک نوجوان 13 ساله که باید درس بخونه ازدواج کنه و از سنین کوچکی زیر بار مسئولیت کمر شکن ازدواج و بچه داری بره و یک شبه از یک بچه تبدیل به یک مرد با مسئولیت های مربوط به خود باشه و در مرحله بعد اگه خانواده فرهنگ پایین دارن و این بچه را دجار مشکل کردند به نظر من تابناک با بیان این خبر یک کمک از طرف خوانندگان مطالبش بگیره هرکی دوست داره کمک کنه و نتیجه کمک را یک سال بعد اعلام کنه
جوجه هارو نیگاه
توی متن خبر نوشته، پسر (یعنی همین بابای 13 ساله) دچار بلوغ زودرس شده. خب، بهترین راه حلی که به نظرشون رسیده همین بوده که ازدواج کنه.
بهتر از این بود که راه میفتاد توی خیابون و دخترای مردم رو اذیت می کرد و بعد همه تون میومدید می نوشتید : " فقط اعدام!!!! "
خوب چرا منفی بافی میکنید....
من یه دکتر روان شناسم و باید بگم این کار اصلا هنجار محسوب نمیشه . سن بلو؛ جنسی پسرها از 12 تا 14 سالگیه ولی بلوغ عقبی سالها بعد از اون رخ میده.متاسفم که تو مملکت ما قانونی نیست که حداقل برای بچه دار شدن یکسری ملاکها از جمله ملاک سنی رو تدوین کنه
اولین باری که این خبر را تو سایت تابناک خوندم تا 48 ساعت گیج بودم خدا کمکشون کنه تو این اوضاع و احوال
خب استفاده از روشهای جلوگیری از بارداری هم برای همینه
واقعا جهل تا چقدر؟!
اه
اوقم گرفت
انشاا.... خدا بهش کمک کنه
شما برادران ایرانی جوانی تان را با کسان دیگه حال می کنید وقتی پیر شدید به فکر ازدواج می افتید بعد از سی سال که ازواج فایده نداره. ازون که همین 13 سال بهتره
سلام تبریک برای ازدواجشان و فرزندشان دارم قدرت اراده قوی میخواد تو این مشکلات مادی پذیرفتن چنین شرایطی ایشالله موفق باشند
سلام تبریک برای ازدواجشان و فرزندشان دارم قدرت اراده قوی میخواد تو این مشکلات مادی پذیرفتن چنین شرایطی ایشالله موفق باشند
دست خداست.
افراد آن منطقه اکثرا تاریخ تولد دقیق ندارن
فقط ببین یارانه چی میکنه!
من تو سن 17 سالگی ازدواج کردم و الان 38 سال دارم و دختر بزرگم مهندس اطلاعات وفن آوری از دانشگاه تهران داره عشق به سن وسال نیست با یکی شدن دلها بوجود میاد و هیچ وقت هم پر نمی کشه
قدیما مدا سیبیل داشتن حالا برعکس شده زنا سیبیل دارن و مردا زیر ابرو برمیدارن !
کار خوبی کرده اند خانواده های انها کمک کنند که انشا ..ا مشکل پیش نمی اید دولت هم برای کمک به این جور کارها برنامه داشته باشد.
یعنی اگه این دوتا سه چهارسال بعد ازدواج می کردنداتفاق خاصی می افتاد؟
خداوند پشت و پناهشان باشد
چگونه می توان به آنها کمک کرد؟
اونا با این کارشون یه انسان بیگناه رو وارد این دنیا کردن به فرض خرجشو دادن تربیتشو بلدن؟؟؟؟ فقر ریشه همه بدبختیهاست....
این خبر که مال 2ماه پیشه
با سلام و تبريك به اين پدر جوان ازهمشريان عزيز كرماني درخواست داريم لطفا به اين پدر جوان كمك كنند و به او كار بدهند
بهرحال از بازی فوق العاده گلشیفته فراهانی نمیشه گذشت!
جاش در هیئت داوران جشنواره فجر خالیه....
حقشون رو از پول نفت بدید و فقط به نور چشمی ها و نرسید
زنده باد به این غیرت !
آفرین پسر ایران
چه اینده ای در انتظار اون طفل معصومه
یکی به اینا یاد بده چطوری بچه دار نشن
ازدواج خوبه ولي چرا اينقد ر زود !
ببینید دوستان،اول باید به رسم انسانیت براشون آرزوی خوشبختی کنیم،همه ی ماها به این واقعیت واقفیم که سن وسال و رسیدن به درک واقعی زندگی کار سختیه.لزوما باید از جایی شروع کرد
سلام
از دوستان تقاضا دارم به مفهوم زندگانی و زنده مانی نگاهی دوباره کنیم
الان این خانواده زنده گانی دارند یا زنده مانی؟
ممنون
سلام من سال 86 وقتی 23 سالم بود ازدواج کردم بعد توی یک اتاق اجاره ای حدود 15 متری زندگی میکردم از اون موقع تا حالا اونقدر تلاش کردم و خدا هم کمکم کرد که زندگیم تغییر زیادی کرده از ماشین و خونه و .... ولی هنوز بهترین روزای زندگیم اون روزایی بود که توئ یک اتاق بودم و پیاده غروبا (تنها تفریحمون که بی خرج بود )با خانمم می رفتیم پیاده روی ، یادش بخیر
سلام
دیگه شده حالا باید نیمه پر لیوان را در نظر گر فت و آروز و دعای خوشبختی و پیشر فت در زندگی کرد و دو لت ها باید از چنین خانو ادهایی حمایت کند تا از مشکلات پیش رو زوتر بگذرند
عقل میباید به سر،، بی کلاهی عار نیست .
مطمئنم موفقتر از کسانی خواهند که پز روشنفکری دارند و در 35 سالگی ازدواج میکممد یا اصلا ازدواج نمیکنند
با سلام خدمت دوستان . چرا به جای این همه
حدس و گمان از خودشون نمی پرسیم . که خوشاخت هستین یا نه؟ ضمن اینکه خوشبختی نوعی احساس آدمه که از عشق و دوست داشتن بیشتر تغذیه میشه تا امکانات . ضمنا خداوند هروز به اینها صبحانه و نهار و شام میده . و روزی همه دست خداست . وای به حال کسی که عقل را در مقابل خدا قرار بده. صاحب و افریننده عقل و خرد نیز خداست. به نادانان چنان روزی رساند که دانا اندر آن حیرت بماند.
بچه بازی و لا غیر!
بابا به شما چه ربطی داره آخه؟
عجب آدمایی هستیم ما؟
مادر من ده سالش بود ازدواج كرد و ١١ سالگي خدا اولين دخترو بشون داد و هفتاد سال با بابام زندگي كرد تا به رحمت خدا رفت و صاحب ٤ دختر و ٤ پسر شدند وضع ماليشونم خيلي تعريفي نداشت من كه پسر اخرشونم و وضع ماليم عاليه حسرت زندگي اونارو ميخوردم و ميخورم. اصلا به سن و سال و وضع مالي نيس. به تربيت و فرهنگ ما بستگي داره،،،
این بچه کوچولو عقل نداشت...
خب توقعات این نوجوانها از زندگی در همین حده !
تابناک جان لطفا چاپ نکنید فقط من میخوام به این زوج کمک کنم حاضرم به این زوج جا و مکان و کار بدهم
خدای من!
دو تا بچه ی 13 و 16 ساله!
قطعا براشون آرزو خوشبختی میکنم ولی بسیار نگرانم. اینا الان باید تو مدرسه پشت نیمکتاشون بودن!
احمد شاه هم 13 سالگی شاه بود تو ایران
نه اینکه ازدواج جوانهای بالای 30 ساله تحصیلکرده تو تهران خیلی دوام داره!؟!؟
جهان سومی همواره در فقر فرهنگی اسیر شهوت و گرفتار و آلوده کننده جهان و مضر بشریت هستند
به هر حال کاری که شده کاریشم نمیشه کرد
ای بابا این کجاش 13 سالشه ؟
خوشبختن دیگه مگه نمیبینی؟!
شمافکر خودتون باشین.......!!
الان کاری که شده و باید برای زندگی شان دعا کرد که خوشبخت شوند انشاالله که همین بشود با دوام و باکمال و با عزت خوشبخت شوند
اتفاقا زندگی همین آدمای فقیر و بدبخت با ده تا بچه. با دوامه.ولی اقشار تحصیل کرده،آینده ی خوبی رو واسه شون رقم نمی زنم.
مطمئنی 12سالشه؟؟؟؟!!!!!
دوستان محترم در سایت تابناک.به راستی در درج پیام های خوانندگان چه اصول و قواعدی در کار است.بارها و بارها اقدام به فرستادن پیام نموده ام اما دریغ از یک بار که چاپ شود و البته دیگر در این مورد اصراری ندارم.
خجالت آوره،اين چيه چاپ كردين ؟ سوژه ديگه اى نداشتين
بنظرم اگه همین شکلی ازدواجها صورت می گرفت الان اینقدر فساد و فقر و ... وجود نداشت روزی از طرف خدا با ازدواج بیشتر میشه عملا می بینم و حس می کنم با فرزند نیز بیشتر و بیشتر میشه حتی بیش از حد انتظار
واقعا ادم چه حماقت هایی میبینه!
انشاالله خوشبخت بشن
من وقتی دلم تنگ میشه میام تابناک نظرات رو میخونم روحیم باز بشه
مدیر محترم جان عزیزت اینم بزار
اقا چرا حسودی میکنی؟
خدابزرگه
این چه اظهار نظری است
دم علی آقا گرم
این که توی چند میلیون جوان ایرانی دو تا پیدا شدند که زود با هم ازدواج کنند جای تعجب نداره تعجب و بدبختی آنجاییکه اینهمه جوان دختر و پسر ایرانی که سن ازدواج آنها گذشته وکسی هم نیست پیگیر باشه
حالا به هر دليلى اين دو با هم ازدواج كردند و اين بچه ى معصوم به دنيا اومده بهتره مثل آقاى كوروش اگر كسى كسب و كارى مى تونه بهشون پيشنهاد كنه تا اين پدر جوان بتونه خانوادش رو اداره كنه
پسره داشتعه کارتون میدیده بعد حوصلش سر رفته.گفته چیکار کنم؟برم زن بگیرم بچه دارشم همینطوری تفننی دورهمی خوش باشیم.ای خدا ب کجا رسیدیم؟؟
سلام عزیزان . مطلبی را که خدمت شما عرض میکنم راجع به خودم است . بنده در ابتدای جوانی البته نه مثل این عزیزان ولی خیلی نزدیک به وضعیت زندگی ایشان ازدواج کردم . در اولین سال زندگی خداوند فرزند پسر خوش سیمایی به ما داد و همه این شرایط که مجموعه ای از شغل نامناسب بی پولی و خانه ای اجاره ای بسیار محقر و متاسفانه خرده گیری اطرافیان و خانواده ها ی ما و تنشهایی که به جای کمک کردن و گرفتن دست دو جوان بود اول با توکل به خدا و پشت کار و تلاش دو صد چندان خودم و بهره گیری از استعداد و توانم و صبر و یک جاهایی هم بردباری همسرم و باز و بازهم عنایت خداوند بزرگ همه تبدیل شده اند به یک زندگی خدا را شکر آرام و خوب . بنده در حال حاضر یکی از مدیران ارشد دستگاه دولتی استان خود هستم و تا الان بیش از 50 نفر از افراد محق و مستضعف و سرپرست خانواده را در جاهای مختلف به طور مستقیم و واسطه ای به اشتغال رسانده ام
اتفاقا جرات و شهامت این پدر خیلی قابل تامل است
بنظر شما اینا عقلشون کامل بوده که این کارو کردن؟ اون از خونه.اون از وسیله گرمایشی.من که 27 سامه تحصیلکرده هیچ وقت با بیکاری و بی عدالتی موجود خودمواینگونه بدبخت نمکنم
زمان قدیم همه تو این سن ازدواج میکردن ماشا الله انقدر سن ازدواج تغییر کرده و همه خواستن اول کاخ داشته باشن بعد ازدواج کنن
انشالا خوشبخت شن ، خیلی ها وضع مالی خوبی دارن ، اما حسرت خوشبختی به دلشون مونده ، انشالا همیشه خوشبخت باشن ، ثروت خوبه ، آرامش و آسایش میاره اما نه همیشه.
سلام. انسان بايد ايمان داشته باشد. وقتي خدا در قرآنش وعده داده پس كمك خواهد كرد.بنده به عينه ديده ام چنين آدم هايي را كه با اذدواج به همه چيز رسيده اند. به بچه به خانه به ماشين و ... هما نا خداوند با توكل كنندگان است. پس موفق مي شوند و مجردهاي سي ساله هستند كه شكست مي خورند
متاسف شدم از نظرات منفی مردم!

سطحی نگری، توهین ، بی ادبی موج میزنه...
توی خصوصی ترین بخش زندگی مردم هم دخالت می کنید
حالا بگید فرهنگ 2500 ساله و این داستان ها...
یک سئوال مگر نمیگن سن بلوغ پسر بچه ا 15 ساله پس این یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟
این گذارش تبلیغی هست برای تشویق جوانان به ازدواج میدونم پخش نمیکنید مهم میست همین که شما بدونید کافیه.
نمی دونم برشون دعای خیر دارم
من 33 سالمه با تحصیلات دانشگاهی و کار و خونه و ماشین هنوز مجردم .....
دیگه چیزی نمی گم
خوشبحالشون
مثل ما خوبه که با بچه هامون 30 سال اختلاف سنی داریم همدیگ رو درک نمیکنیم
خدا بهشون کمک کنه و زندگیشون رو گرم و با دوام کنه
من به نوبه خودم بهشون تبریک میگم امیدوارم خوشبخت باشند مسئولین هم خدا بهشون انصاف بده بجای این همه اختلاس و کمک به این کشور و اون کشور به اینها کمک کنن
الان همه شما ها به این که اون داره کارگری میکنه افتخار میکنید ؟ به نظر شما اگر اون درس میخوند و از مغزش برای اعتلای وطنش استفاده میکرد بهتر نبود تا نیمه بندازه بالا ؟ حالتون خوبه ؟اگر مدیریت صحیح در بازار مسکن اعمال میشد اصلا نیاز به این همه کارگر داشتیم ؟اگر دستگاهای مکانیزه تو این امر ورود میکرد اصلا کسی بدون خونه و کاشانه داشتیم؟حالتون خووووووبه؟
ادرس و شماره بدید شاید بتونیم کمک کنیم
بایا چرا اینقد سخ میگیرین نظر من به شخصه اینه ای کاش یکم دیرتر ازدواج میکردن.منظوره من این نیست که کار اشتباهی کردن ولی کاش دیرتر ازدواج میکردن.همین.خدافظ.
درود بر غیرت این پسر و دختر، ازدواج سنت پیامبره اونایی که میگن اینارو چه به ازدواج شما خودت چه گلی به سرت زدی؟این بچه حداقل دیگه چشش دنبال ناموس مردم نیس، بعد میاین دم از مشکل حجاب میزنید؟ غیرت میخواد این کارا
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
اووووو بچه تازه سیزده سالشه چیو ربط دادی به چیییییی
یا ابوالفضل
واقعا افراد خیر و دولت باید حمایتشون کنند. هر چی باشه اینها هم انسانند و ایرانی و حق زندگی دارند.
من که خیلی دلم سوخت...
اقا يه سوال خانواده هايي که اول وضعشون اينطوريه چرا جلوگيري نميکنند که بچه دار نشن به نظر من قبل از کمک هزينه مخارج زندگي بايد خرج جلوگيري از بارداري داد
همینکارارو میکنن ک امار فقیر و بیچاره های مملکت داره به اسمون میزنه دگ..
خب ازدواج کردن مبارکشون باشه ، دگ بچه چرا اخه؟!
خداکنه که خوشبخت بشن امافکرنکنم کسی بااین وضع زندگی براش آسون باشه بچه داشتن به نظرمن بچه دارشدن روهمه بلدن اماخوبه قبل ازبچه دارشدن بدونن که آیااین بچه آینده داره یانه که یه بچه روسیله بخت کنن که تمام زندگیش حسرت باشه حالاآقابهزادهمه ی تلاشتوکن بچه ات حسرت به دلش نمونه
هرچند با ازدواج درسن پایین مخالفم امامردبودن به سن نیست به تربیته.
وااای چه باحال چه شجاعتی داشتن که همچین کاری کردن.....ملت فضول ایرانی تو هرزمینه ایی باید فضولی و دخالت کنن به شماها چه اخه دخالت میکنین تو زندگی مردم بسه دیگه این کارارو بذارید کنار مگه خرجشونو از شماها میگیرنن چیش...
تابناک این خبرو بردار ، طرف الان حدود ۱۹ سالشه
شاید بهش بر بخوره.
ممنون
به نظر من اگه این پسر بدون زن و بچه کار میکرد و پول هایش را پس‌انداز میکرد حداقل می‌تونست یه خونه اجاره کنه بعد ازدواج که که اینقدر زن و بچش بد بختی نکشن الان بچه ی این آقا چه گناهی کرده که باید همچین جایی زندگی کنه
واقعا که فکر آبرو، آینده، رو نکردن مادرو پدراشون واقعا بی فکرن، حالا اون بچه بیچاره باید توی 1سالگیش مادر کلاش 6 5 داشته باشه فکر بچشون رو نکردن
رلا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست