بازدید 1908
ترکیب تیم کرمانشاه بعد از مسابقات عمومی اعلام می‌شود

محبی: آماده برگزاری باشکوه جام تختی هستیم

کد خبر: ۴۷۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ 03 February 2015
رئیس هیأت کشتی کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه جام تختی از اهمیت بالایی برای کشورمان برخوردار است آماده برگزاری باشکوه این رقابت‌ها هستیم.

محمد‌حسین محبی در گفت‌وگو با فارس درباره آمادگی کرمانشاه برای میزبانی رقابت‌های جام تختی گفت: با توجه به اینکه این مسابقات از اهمیت بالایی برای کشورمان برخوردار است و مسئولان اتحادیه جهانی کشتی نگاه ویژه‌ای به این رقابت‌ها دارند ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا با بهترین شکل و به صورتی باشکوه این مسابقات را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت‌های مسئولان استانی و فدراسیون کشتی کارها در حال انجام و همه چیز رو به راه است. سالن امام خمینی تجهیز شده است و خدا را شکر کمبودی نداریم. سکوهای محل پهن شدن تشک‌ها نیز در سالن نصب شده است و مشکلی از این بابت نداریم.

رئیس هیأت کشتی کرمانشاه درباره زمان اعلام ترکیب این تیم برای حضور در رقابت‌های جام تختی گفت: در چند وزن به جمع‌بندی رسیده‌ایم، اما بعد از بررسی عملکرد کشتی‌گیران‌مان در رقابت‌های عمومی ترکیب تیم را اعلام خواهیم کرد. تمام تلاش ما این است که تیمی قدرتمند را عازم این رقابت‌ها کنیم.

رقابت های کشتی جام جهان پهلوان تختی روزهای 23 و 24 بهمن ماه سال جاری با حضور تیم های داخلی و خارجی در دو رشته آزاد و فرنگی به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی