بازدید 3411

بازداشت یک‌مرد بخاطر عبور از حصار کاخ‌سفید

سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد، مردی که قصد داشته از حصارهای امنیتی اطراف کاخ سفید، بالا برود، بازداشت شده است.
کد خبر: ۴۷۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴ 02 February 2015
سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد، مردی که قصد داشته از حصارهای امنیتی اطراف کاخ سفید، بالا برود، بازداشت شده است.

به گزارش تسنیم، برایان لیری سخنگوی سرویس مخفی آمریکا به روزنامه واشنگتن پست گفته است: "مردی که در ساعت 2 و 15 دقیقه بعد از ظهر روز گذشته سعی داشته تا از حصارهای امنیتی اطراف کاخ سفید، بالا برود، بازداشت شده است. "

وی افزود: این مرد سپس توسط افسران سرویس مخفی آمریکا به یک مرکز بازداشتگاهی منتقل شده و پیش از تحویل به پلیس واشنگتن، متهم به ورود غیر قانونی به محوطه کاخ سفید شده است.

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا هیچ اشاره ای به جزییات بیشتری در خصوص فرد مظنون، یا انگیزه وی برای بالا رفتن از حصارهای امنیتی کاخ سفید نکرده است.

این موانع پس از اتفاق سپتامبر 2014 میلادی در اطراف کاخ سفید، نصب شد که در جریان آن عمر گونزالز سعی کرد با عبور از حصارهای ایجاد شده، وارد کاخ سفید شود.

سرویس مخفی آمریکا اخیرا به خاطر موارد متعدد نقض امنیتی در اطراف کاخ سفید با انتقادات زیادی روبرو شده است. پس از بروز اشتباهات امنیتی سال گذشته از سوی سرویس مخفی آمریکا، این آژانس با انتقادات زیادی روبرو شده است. نمایندگان و مقام های دولت آمریکا از ضعف تصمیم گیری در سرویس مخفی به شدت انتقاد کرده اند. آنها بر این باورند که ضعف تصمیم گیری، اعتبار این آژانس را از بین برده است.

موارد متعدد نقض امنیت کاخ سفید و محوطه اطراف آن، موجب شد تا جولیا پیرسون رئیس سرویس مخفی آمریکا از این سمت استعفا دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار