بازدید 1917

ونگر: فقط باید ثبات داشته باشیم

کد خبر: ۴۷۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ 02 February 2015
سرمربی آرسنال صحبت از چالش برای قهرمانی را رد و تاکید کرد تیمش ابتدا باید ثبات داشته باشد.

به گزارش ایسنا، آرسنال در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس موفق شد در خانه خود با حساب 5 بر صفر آستون ویلا را شکست دهد. در این دیدار اولیویه ژیرو 8، مسوت اوزیل 56، تئو ولکات 64، سانتی کاسورلا 75 و هکتور بلرین 90 برای توپچی ها گلزنی کردند. آرسنال با این نتیجه 41 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. آستون ویلا هم با 22 امتیاز شانزدهم است.

پس از این دیدار، آرسن ونگر تاکید کرد تیمش به جای فکر کردن به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس باید روی داشتن ثبات تمرکز کند. این سومین پیروزی پیاپی آرسنال است که موجب شده آنها خودشان را به جمع چهار تیم بالای جدول نزدیک کنند.

ونگر در مورد این دیدار گفت: خیلی زود است اگر بخواهیم بگوییم که آرسنال برای تیم های بالای جدولی که مدعی قهرمانی هستند می تواند دردسری ایجاد کند. ما با آنها 11 امتیاز اختلاف داریم. این بدان معناست که آن تیم ها باید در چهار دیدار شکست بخورند و ما نیز باید در چهار دیدار پیاپی به پیروزی برسیم. فکر می کنم تیم ما ابتدا باید به ثبات برسد و بعد صبر کند و ببیند در آینده چه پیش خواهد آمد. شاید بتوانیم راهی بیابیم که تیم مان با پایداری بیشتری در زمین حضور پیدا کند. حفظ این مسیر تا پایان فصل برای ما اهمیت بالایی دارد. باید نشان دهیم که می توانیم در بیشتر بازی ها به پیروزی برسیم تا اعتماد به نفس مان بالاتر برود. اگر همه بازیکنان بتوانند در کارهای دفاعی هم به تیم کمک کنند، آن گاه همه چیز فرق خواهد کرد.

ونگر در مورد بازی هم گفت: تیمم در کارهای تهاجمی خیلی خوب بود. البته در برخی از مواقع آستون ویلا از نظر کنترل توپ و میدان برتر از ما ظاهر شد اما این ما بودیم که در تمامی دقیقه ها روی دروازه شان خطرناک ظاهر شدیم. در کل باید بگویم این یک روز بسیار مثبت برای ما بود.

سرمربی آرسنال در مورد بازگشت مسوت اوزیل از آسیب دیدگی و نمایش خوبش در این دیدار هم عنوان کرد: مسوت هنوز کمی از قدرت جنگندگی به دور است و بدنش آن هوشیاری لازم را ندارد اما کیفیت فوتبالی که ارائه می کند خیلی خاص است و همه دیدند او بازگشته و خیلی سخت هم برای رسیدن به این سطح تلاش کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی