بازدید 4526

آغاز فروش نوروزی بلیت خطوط هواپیمایی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز فروش بلیت نوروزی هواپیما از امروز خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹ 01 February 2015
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز فروش بلیت نوروزی هواپیما از امروز خبر داد.

به گزارش فارس، علیرضا جهانگیریان در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به کشور در جمع خبرنگاران گفت: فروش بلیت هواپیما برای سفرهای نوروزی آغاز شده و 22 هزار صندلی ناوگان پذیرای مسافران نوروزی سال 94 خواهد بود.

وی اظهار کرد: برای ایام نوروز ۱۵۰۰ مجوز پرواز فوق العاده صادر کردیم و این رقم در حال افزایش است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بخشی از مجوز پروازهای فوق العاده برای ایام نوروز صادر شده است، اما مشکل فرودگاهی داریم، مثلا در فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی(ره) ظرفیت ها برای ارائه خدمات به پروازهای موجود هم کافی نیست.

جهانگیریان ادامه داد: بنابراین امسال در پروازهای فوق العاده نمی توانیم برای دو فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد برنامه ریزی کنیم، اما در فرودگاه های دیگر مشکلی نداریم.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری تلاش می کند بر آژانس هایی که از این سازمان مجوز فروش بلیت دارند، نظارت کامل داشته باشد، اما تعداد زیادی از مراکز و سایت های فروش بلیت هم فعال هستند که مجوزی از سازمان هواپیمایی کشوری ندارند، بنابراین نظارت بر عملکرد آنها براحتی امکان پذیر نیست.

جهانگیریان گفت: با همکاری قوه قضاییه و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تلاش کردیم نظارت بر عملکرد این سایت ها و مراکز فروش بلیت بدون مجوز انجام شود، اما به دلیل وفور آنها، این امر مشکل است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: بالاخره در ایام پیک سفر با توجه به عرضه محدود، ناهماهنگی و بی نظمی هایی رخ می دهد، اما تلاش می کنیم تا حد ممکن فعالیت ها با نظم انجام شود.

وی درباره تاخیر پروازی شرکت های هواپیمایی نیز اظهار کرد: دستورالعمل حقوق مسافر تهیه شده و جلسه ای نیز با شورای عالی هواپیمایی داشته ایم که شنبه هفته جاری پس از نهایی شدن این دستورالعمل، آن را اعلام و ابلاغ می کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی