بازدید 36905

انتقاد از پیاده روی ظریف در جنگل لاویج

نماینده نور ومحمود آباد خطاب به محمد جواد ظریف گفت: می دانیم خدمات شما قابل تقدیر است اما نه آنقدر که شبانه روز کار کنید. آن طور که می دانیم ماهی یکی دو بار در دهستان و جنگل لاویج دیده می شوید.
کد خبر: ۴۷۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹ 01 February 2015
نماینده نور ومحمود آباد خطاب به محمد جواد ظریف گفت: می دانیم خدمات شما قابل تقدیر است اما نه آنقدر که شبانه روز کار کنید. آن طور که می دانیم ماهی یکی دو بار در دهستان و جنگل لاویج دیده می شوید.

به گزارش ایرنا، 'عبدالوحید فیاضی' روز یک شنبه در تذکر شفاهی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: خدمات شما قابل تقدیر است اما خدمات نه آن قدری که شما شبانه روزی کار کنید ؛ چرا که دست کم ما اهالی نور شما را هفته ای یکی دو روز در دهستان و جنگل لاویج مشاهده می کنیم.

وی خطاب به رییس جمهوری نیز گفت: منتقدان را به تمسخرگرفتن و غیرمنطقی تلقی کردن صفت یک رییس جمهور ارزشمند واعتدال گرا نیست وقتی که عصبانی هستید اظهار نظر نکنید.

نماینده نور و محمودآباد اظهار داشت: کسی به کلاه وعینک ظریف ایراد نمی گیرد به مشی ایراد می گیرد. منتقدان سالم اند ، آقای ظریف خدمات شما قابل سپاس است اما نه آن قدری که شبانه روزی کار کنید. شما ماهی یکی دو بار در جنگل های لاویج دیده می شوید .

رییس جمهوری روز گذشته از تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع کرد و گفت: ما دیپلمات های بسیار مجربی را امروز در اختیار داریم و می بینید که تیم مذاکره کننده ما در برابر 1+5؛ 6 کشور قدرتمند می ایستد، سخن می گوید و حرف حقوقی، سیاسی و فنی می زند.

روحانی اظهارداشت: «این برای کشور ما افتخار است، حالا ممکن است کسی ایراد بگیرد و بگوید آقا تند راه رفتی، کند راه رفتی یا این که کتش کج بود، عینکش چطوری بود، این ها که حرف نشد. ما باید به دیپلمات های شجاعمان افتخار کنیم.

رییس جمهوری ادامه داد: تیم مذاکره کننده چند روز پیش آمده بودند و می خواستند که به مذاکرات بروند، دیدم نه شب خوابیده اند و نه شب قبل آن، آن شب نیز که عازم مذاکره بودند، آن ها نه شب و نه روز دارند، تلاش می کنند و شجاعانه سخن می گویند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲۸
انتشار یافته: ۶۵
"کسی به کلاه وعینک ظریف ایراد نمی گیرد به مشی ایراد می گیرد. منتقدان سالم اند ، آقای ظریف خدمات شما قابل سپاس است اما نه آن قدری که شبانه روزی کار کنید. شما ماهی یکی دو بار در جنگل های لاویج دیده می شوید ."
من منظور این جمله متوجه نمی شوم؟ داره می گه چرا میای تو جنگل راه میری؟ یا میگه چرا استراحت می کنی؟ یا داره می گه یک جوری از شما تشکر می کنند که گویا اصلا استراحت نمی کنید اما من دیدم که شما استراحت می کنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
به نوعی تیکه انداختند!!!
لاویچ هم رفت و جاش ویلا آمد.
تبیتر بعدی تابناک
پس معلومه شماهم همیشه تو جنگلی که آقای ظزیف رو میبینی
کارش رو درست کنه هفته ای بره جنگل

کاش خیلی ها بجای شبانه روزی کار کردن هفته ای نصف روز می رفتند یک جای خلوت و به کاراشون فکر می کردند
درود بر روحانی
یعنی ظریف حق نداره ماهی دوبار توی جنگل قدم بزنه و فکر کنه؟ شاید دلش می خواد اونجا زمین بخره و برای خودش ویلا بسازه. اگر رانت خواری کرد یقه اش رو بگیر. بنده خدا که فعلا قدم می زنه.
یعنی چی؟
نماینده محترم نور و محمودآباد ببخشید که آقای ظریف پیاده روی میرون ؟ وزیر امور خارجه سابق همش میدویده ظاهرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه خود نماینده نور ومحمود آباد صبح تا شب در حال تبدیل زمینهای کشاورزی به ویلاست سرش خیلی شلوغه
نه شما خوبین نماینده های مجلس! آقا میشه یه نظرسنجی بزارین رو خبرگزاری نظر مردم رو بپرسیم! والا این نماینده های مردم و مجلس نیستن! اینا نماینده های خودشونن!
عجب مجلس باحالی ...
ماهي يکي دو روز استفاده از تعطيلات هم جرم!!! چرا شما نماينده ها که ماهي يکي دو روز در مجلس ديده مي شويد کسي چيزي نمي گويد؟
به اين نماينده بفرمائيد، شما نمايندگان مجلس هم كه بدنميگذرانيد!!! ملت آمار حضور و غياب شما آقايان را دارد.
حتما ایشون رو تو آب گرم معدنی لاویج ملاقات می فرمائید .
آقای رئیس جمهور،شما به قول خودتان حقوقدان هستید.برخی از عبارات شما از یک حقوقدان بعید است،به عنوان یک ایرانی وکسی که شما رئیس جمهور کشورش هستید یک سوال دارم،چه کسی تا کنون به کت و شلوار دیپلماتهای ما ایراد گرفته؟ جناب دکتر روحانی عزیز شما از منتقدان دولت به ویژه در خصوص مسائل هسته ایی ناراحت هستید و مدام آنها را با الفاظی خاص مورد خطاب قرار می دهید،در حالی که معتقد به آزادی بیان در چارجوب قانون می باشید.اگر این اعتقاد شما واقعی است که قطعا هم همینطور می باشد،خوب اجازه دهید منتقدان نظرات خود را بدهند و قضاوت را بگذارید بر عهده مردم.مگر شما چندین بار در سخنرانی هایتان به مردم تکیه نکرده اید؟پس ناراحتی و سخن گفتن از روی عصبانیت برای چیست؟ جناب رئیس جمهور محترم:همچنانکه گفتم شما از چند منتقدداخلی که در مطالب و سخنرانی هایشان طرف مقابل را کوبیده انداینطور ناراحت می شوید،پس مردم،جناحهای سیاسی و دلسوزان انقلاب هم حق دارند که ازقدم زدن وزیر خارجه کشور با همتای آمریکائی خود ناراحت باشند.جناب دکتر روحانی عزیز:جنایاتی که آمریکا در حق مردم ایران و دیگر ملتهای آزاده کرده را بهتر از این حقیر می دانید،پس چگونه است که این حق اعتراض به این اقدام نابجای وزیر برای آنها از دید شما و اکثریت اعضای محترم دولت گناه محسوب می شود و باید با کنایه های خاص مورد تمسخر قرار گیرند؟یعنی دولت حق دارد از منتقدان داخلی ناراحت شود اما مردم و دلسوزان انقلاب حق ندارند از قدم زدن با نماینده کشوری که دستشان به خون هزاران جوان این مملکت و دیگر کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق ،لبنان و افغانستان و دیگر کشورها آلوده هست نارحت شوند!!! در پایان یک نکته از گفتارهای یکی ازمعصومین (ع) که در عصبانیت تصمیم نگیرید چون آخرش پشیمانی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
سرت رو از زیر برف بیار بیرون و از جناح و جناح بازی دست بردار!
تو رو خدا منافع جناحی رو فدای منافع ملی نکنید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
مشکل همینجاست که تصور میکنید دلسوزی برای انقلاب رو به این شکل تعریف میکنید و بدتر از اون با "مردم" همراهش میکنید تا به این قرائت از دلسوزی برای انقلاب مشروعیت بدید.
این دلسوزان انقلاب وقتی اختلاس میشه، وقتی به حقوق مردم تعرض میشه، وقتی مردم تحت فشار دارن زندگی میکنن کجا هستن؟ چرا صداشون در نمیاد؟
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
برو عامو
واقعاٌ متوجه نمیشی یا خودتو زدی به متوجه نشدگی؟؟؟!!!!!
رئیس جمهور یا همفکراش با آزادیه بیان کاری ندارن با اونایی کاردازن که با ناکامی دولت ایران خوشحال میشن با اونایی کاردارن که آب تو آسیاب دشمن میریزن.
اینکه نشد هر حرف سخیفی رو به بهونه آزادی بیان به زبون بیارن و جالبه که این آزادی فقط واسه آدمهای خاصی باشه که دیگه همه میشناسنشون.
درآخر مردم محمود آباد ونور اسم این بابا تو انتخابات بعدی فراموش نشه
این نماینده اصلاً خودش فهمیده چی گفته ؟ تو جنگل و دهستان راه رفتن مگه ایراد منکراتی داره ؟ نکنه این نماینده جنگل و دهستانو ملک پدریه خودشون میدونن ؟ عجیبه والا
واقعا رییس جمهور راست گفته که عده ای ... انتقاد ... میکنند .آخه که چی ؟تو جنگل دیده شده است!!!که چی حالا؟می خوای بگی منم هستم ؟ منم وجود دارم؟منو کجا می برید
من هم به جناب ظریف انتقاد دارم ایشون چرا صبحانه و نهار وشام میخورد؟ من شنیده ام حتی روزی 5 لیوان چایی هم میخورد !!!تذکر جدی وکارت زرد به ایشان را از اوجب واجبات میدانم!
جنگل لاویچ؟؟؟
یعنی چی؟
حتما" این نماینده محترم خودش کلا" در حال پیاده روی درجنگل می باشد که فقط هفته ای دوبار دکتر ظریف را مشاهده می کند
پاسخ ها
حاجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
ظریف چوب قاچاق کرده در جنگل یا شما جنگل بانی می کنید بجای نمایندگی؟ هر کارمند به حق انسان بودن هر ماه چند روز مرخصی قانونی دارد و حق تفریح و زندگی کردن!
شهروند نور
اقای فیاضی نماینده مردمی ودلاور پیشنهاد میکنم سند جنگل لاویج را به نام خودتان زده تا از ورود ظریفان ثابت قدم به ملک شخصی خودتان جلوگیری نمایید . اصلا چه معنی دارد مخالفان شما در جنگل قدم بزنند .انها حق نفس کشیدن را هم ندارند .
درود بر ظریف

تابی سانسور نکنی .
ایشون تصورشون از کار دیپلماسی یه چیزی در حد بیل زدنه که از صبح تا شب کار بکنند

هنوز این آقا فرق کار یک کارگر رو با یک دیپلمات نمیدونه. دیپلمات در حد ظریف باید هر روزش رو ریلکس باشه و در سواحل یا جنگل قدم بزنه و با آرامش به مشی خودش فکر کنه.
ما از جناب عبدالوحید فیاضی تشکر می کنیم که در جنگل لاویج کشیک می دهند چه کسی میآید و چه کسی می رود را گزارش کنند چرا که کار ایشان رسیدگی به ورود و خروج افراد از جنگلها شده است.
ببینید چطور انتقاد می کنند، آخه یعنی چه که در فلان جنگل دیده می شوند؟!!! حق بیت المال را که نخوردن. من به عنوان یک ایرانی به وزیر امور خارجه ام افتخار می کنم. او فردی با تجربه، مومن و آراسته است. کسی که حتی دشمنان ما به او احترام می گذارند. حال داخلی ها با چه سخنانی ذهن ایشان را درگیر می کنند.
درودددددددددددددددددددددد بر ظريف قهرمان. اي قهرمان خستگي ناپذير اين حرفارو ما گوش نميكنيم.چشم اميدمان به ديپلماسي توست اي خردمند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
حالا زیادم احساسی نشو
از اینکه تیم مذاکره کننده شبهای قبل از مذاکرات بیدارند و نمی خوابند، یاد بیداری شب های امتحان می افتیم. نکند تیم مذاکرات هسته ای هم مثل بعضی دانش آموزان و دانشجوها از قبل آماده نیستند و شب امتحانی اند. از طرف دیگر، وقتی آدم دو سه شب نخوابیده باشد، حتی کارهای ساده روزمره را هم نمی تواند به درستی انجام دهد، آن وقت تیم مذاکره کننده چطور می تواند بعد از دو سه شب بیداری، در مذاکرات حساس و مهم هسته ای شرکت کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
نمكدون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
خداييش بي مزه بود!
بالاخره این سخن که " خدمات شما قابل تقدیر است.اما نه آنقدر که شبانروز کارکنید. شما ماهی یکبار در نور و جنگلهای لاویچ دیده میشوید" چه منظوری دارد. انتقادی است؟ تائیدی است؟ تحسین میکنند؟ خلاصه منظور چیست؟
تابناک هم که طبق معمول به نظرات بی توجه باش و چاپ نکن. این یکی را هم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
انتقاد کرده دیگه منظورش اینه که همش داری خوش میگذرونی و در حال گردشی تو جنگل
توصیه به آقای ظریف . لطفا من بعد اصلا پیاده روی نکنید در هیچ نقطه ای از دنیا!!!! حتماً باید با ماشین یا مترو بروید این پیاده رویها داره برای شما درد سر ساز میشه!
آقای نماینده محترم ،قدم زدن آقای وزیر خارجه در جنگل و هر موقع که مایل باشد چه ایرادی دارد ؟ من منظور جنابعالی را نمیفهمم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
ایراد داره باید کار کنه مثلا جایی رو بیل بزنه میوه بچینه و درختارو هرس بکنه جای قدم زدن
اگر زیاد آقای ظریف را رصد می کنید روزی دو سه بار هم بار عرض معذرت دستشویی هم می روند به هر حال انسانند مگر بعضی ها که خود را فرشته می دانند
پس انتظار داشتید با این همه کار و خستگی ماهی دوبار هم به خودشون استراحت ندهند؟! شما برید کسایی رو ببینید که هیچ کاری نمیکنند و مدام در کشورهای خارجی دیده میشوند!!!!!!
پس ده و روستا هم نره؟!‏ شما نماینده این حرفا خاله زنک بازیه حاجی برادر،
حالا مگه جرمی مرتکب شده. لاس وگاس که نرفته
آقای نماینده در قرن 21 بهره وری مهم است نه خرکاری!!!
بهره وری ظریف نشان از مدیریت عالی و سطح بالای سواد ایشان است . چه ایراد دارد کار خود را به نحو احسن انجام دهیم و از نغمات حلال خداوند هم بهره مند شویم ؟
اسم شما رو شاید همشهریهایتان هم ندانند چون بهره وری نداشتید برای شهرتان . ایراد را به خودتان بگیرید که 4 سال در مجلس کاری نتوانستید برای موکلان خود انجام دهید . نه آقای ظریف که کارشان اقبال مردم را در پی داشته است .
چنین تفکراتی عامل عقب ماندن ما از جامعه جهانی شده است . باشد کسی که مسئولیتی را قبول میکند توانایی و سواد انجام آن را داشته باشد .
يكى نيست به اين اقاى نماينده بكويد حرف حساب كم اورده اى اينهم شد انتقاد !؟!؟ خوب فقط كافى بود اهسته به خودشان ميكفتيد در جنكلهاى لاويج تند تر راه بروند
جالبه هر کی مسئول شد نباید بره جنگل لذت ببره از طبیعت ,شما خودت برای حال کردن کجا میری ,خدا میدونه
با به آقای دکتر ظریف افتخار می کنیم ما به این روش و سیاق رای دادیم
اقای فیاضی ماهم شماراهفته ایی چندروز درویلاهای اردوگاه نیروی هوایی بیشه کلا میبینیم همراه با مهمانهایتان راستی شماانجا چکار میکنید مگرازکارکنان نیرو هوایی هستید؟
بععععععععععله
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
اقا چجوریه این ویلاها ؟به ما هم اجازه میدن بیاییم دو شب بمونیم؟
رییس جمهور درست می گوید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
چیچیرو درست میگه؟ نباید قدم بزنن دیگه
من شهروند نور هستم میخواستم به آقای فیاضی بگویم که به جای گرفتن ایراد بنی اسرائیلی از وزیر امور خارجه که برای همه مردم بسیار عزیز هستند و بدانید مردم باهوش هستند و با گذشته مقایسه میکنند کمی هم از نخبگان شهر برای سازندگی شهر نور و محمود آباد استفاده کنید البته ورای گرایشات سیاسی آنان
بابا تورو خدا بی خیال ... تو رو به پیغمبر بیخیال ... این چه حرفایی که میزنید ؟؟؟ ظریف حرف نداره ... کسی که دوست و دشمن بهش احترام میزارن .. درود بر تو ای مرد بزرگ .. ای دیپلمات برجسته خسته نباشی
هم از خدمات آقای ظریف تشکر میکنبیم هم از مقدار کاری که میکنند
واقعا اينگونه نظرات جاي تاسف دارد!!!!!!!
شنیده ها حکایت دارد که مردم حوزه های انتخابیه ، نمایندگان محترمشان را معمولا دو بار رویت می نمایند ، بار اول در زمان انتخابات و جمع آوری رای از راه حلال !!! و بار دوم در اواخر دوره قانونی نمایندگی مجلس و آماده سازی مردم برای رای دادن ایشان در دور بعد!!!
وگرنه در بقیه دوران در دفترهای خود در تهران تشریف داشته و با دورکاری از حال حوزه های انتخابیه خبردار میشوند.
ضمنا هر آدم زنده ای برای تمدد اعصاب و ریکاوری نیاز به استراحت دارد .بخصوص آقای ظریف که با این حجم بالای کار و مشکلات ایجاد شده توسط دولت قبلی ، باید یکسره در فکر ادای توضیحات لازم ، حتی برای نحوه خندیدنش ، به مجاری مختلف قانونی و غیرقانونی داخلی باشد .
جناب نماینده شما باید دنبال حل مشکلات مردم باشید
به نظر بنده آقای دکتر ظریف نه ناراحت بلکه باید خوشحال باشه که منتقدانش اینجورین!
تا آخرش فکر می کردم که دارم مطلب طنز می خونم!!!
دمت گرم اقای فیاضی خوب دستشونو رو کردی رایم حلالت
آقای نماینده ملت کلی معروف شدی آقای ظریف رو تو جنگل دیدیها!!!!
نه که شما این چند ساله خیلی کار کردی (برادر جان تمام شالیزارها تبدیل به ویلا شدن) برو تو جنگل و دشت قدم بزن ببین چه خبره جای اینکه دنبال سوژه باشی
ﺩﻭﺳﺖ ﻣﺤﺘﺮﻡ اﺯ ﻫﺮ ﺟﻨﺎﺣﻲ ﻛﻪ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﻭﺣﺪﺕ ﻣﻠﻲ ﻭﺑﺮﺩاﺷﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺗﺤﺮﻳﻢ ﺁﺭﺯﻭﻱ ﻫﻤﻪ ﻣﻠﺖ اﻳﺮاﻥ اﺳﺖ
کلا اینا با قدم زدن ظریف مشکل دارن,چه با جان کری چه با خودش و خانوادش.ظریف جان لطفا برای جلوگیری از ناراحتی این ابر نمایندگان اصلا دیگه قدم نزن!!!
پیشنهاد میکنم صفحاتی از تمامی اظهار نظرها چاپ وبرای این نماینده فرستاده شود.
البته اگر مانند بقیه اظهارنظرهای بنده سانسورنشود!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست