بازدید 3936

برگزاری همایش دورنمای اقتصاد ایران در سال 94

همایش دورنمای اقتصاد ایران در سال 94 با هدف بررسی چالش ها و فرصت های پیش رو چهارم اسفند ماه در محل اتاق بازرگانی ، صنعت ، معدن و کشاورزی ایران برگزار می شود .
کد خبر: ۴۷۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱ 01 February 2015
همایش دورنمای اقتصاد ایران در سال 94  با هدف بررسی چالش ها و فرصت های  پیش رو  چهارم اسفند ماه در محل اتاق بازرگانی ، صنعت ، معدن و کشاورزی ایران برگزار می شود .

به گزارش «تابناک» در این همایش یک روزه که با حضور کارشناسان ، صاحبنظران ، و تحلیلگران اقتصادی کشور برگزار می شود  ابعاد ششگانه  اقتصادی پیش رو مورد بحث و بررسی قرار می گیرد .

امیر رضا حسنی مدیر عامل موسسه مطالعات و پژوهش های اقتصادی ایرانیان و مدیر همایش در گفتگویی با اشاره به شرایط اقتصادی فعلی کشور ، گفت : سال ۱۳۹۳  با فراز فرودهای بسیار، در ابعاد اقتصادی در حال پایان است و برای تصمیم گیری فعالان اقتصادی در سال ۱۳۹۴،  داشتن اطلاعات از ابعاد ششگانه موثر بر اقتصاد ایران، که شامل - آینده مذاکرات هسته ای ایران - سقوط جهانی قیمت نفت - رسیدن به رشد اقتصادی مد نظر در افق 1۴۰۴  - تاثیرات بودجه انقباضی - کاستن از شتاب تورم و کاهش بیکاری، ضروری است.

حسنی با اشاره به اینکه  برخی از این اهداف در تعارض بایکدیگر هستند گفت : چالش جدی برای دولتمردان، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران این است که بطور مثال ، چگونه می توان  سیاست انقباضی  در بودجه اعما کرد ،  اما در عین حال بدنبال توسعه و رونق کسب و کار بود. مدیر همایش دور نمای اقتصاد ایران همچنین : بازنگری جدی در روند فعالیت  بازار بورس و تحلیل نتایج  ناشی از توافق و یا عدم توافق مذاکرات هسته ای  و کاهش جهانی قیمت نفت را از مهمترین  عوامل تاثیر گذار در سرنوشت بازارهای پولی و مالی در سال ۱۳۹۴ دانست .

مدیر عامل موسسه اقتصاد ایرانیان تصریح کرد :در کنار دغدغه های فعالان اقتصادی به منظور برون رفت از چالش های موجود و چگونگی نحوه مدیریت سبدهای سرمایه گذاران، ما را بر آن داشت تا با حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی از یکسو و تصمیم گیران در حوزه های کلان اقتصادی در سویی دیگر شرایطی برای ارتباط این عناصر کلیدی  در همایش دور نمای اقتصاد ایران فراهم آوریم.گفتنی است ،همایش دور نمای اقتصاد ایران در سال 94 در سه محور اصلی- بازار پول و سرمایه -  طلا و ارز و بازار مسکن با هدف، ترسیم دورنمای سرمایه گذار، استفاده بهینه وصحیح از منابع موجود؛ ایجاد محیطی مناسب به منظور تبادل نظر علمی وتخصصی ، رشد و ارتقاء دانش و سطح آگاهی فعالان اقتصادی، ارائه تحلیل های جامع از شرایط اقتصادی حال و اینده و شناخت روشهای موثرجلب مشارکت سرمایه گذاران درامر توسعه پایدار  روز چهارم اسفند ماه در اتاق بازرگانی ایران برگزار می شود.

 قرار است در این همایش ،  دکتر محمدرضا پورابراهیمی ،نماینده و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی - دکتر بهروز خدا رحمی  ، دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران- سید کمال سید علی، مدیر عامل بانک ایران زمین - ابوالحسنی ،معاون اسبق وزیر امور اقتصادی در امور پول و بانک _  دکترحسین عبده تبریزی: مشاور وزیر راه و شهرسازی -  دکتر لله گانی ، مدیر عامل بانک توسعه - محمد کشتی آرای، رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر و حجت الاسلام  مصباحی مقدم ، نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش های مختلف تحلیل های خود را ارائه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار