بازدید 3405
۱

پرونده مرد آتش‌افروز ورق مي‌خورد

کد خبر: ۴۷۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ 31 January 2015
پرونده مرد آتش‌افروزي كه متهم است زن و مردي را به كام مرگ كشانده در دادگاه كيفري استان تهران بررسي مي‌شود.

به گزارش جوان، چهارم خردادماه سال گذشته مأموران پليس ورامين از مرگ زن و مردي در حادثه آتش‌سوزي باخبر و مشغول بررسي شدند.

تحقيقات اوليه نشان داد كه پنج عضو يك خانواده كه دو مرد و سه زن بودند در حادثه آتش‌سوزي مصدوم و به بيمارستان15‌خرداد منتقل شده‌اند كه دو نفر از مصدومان كه مارال و گل‌محمد نام داشتند به علت شدت جراحت جان باخته‌اند.

مارال قبل از فوت به پليس گفت: داخل خانه بوديم كه دو مرد نقابدار وارد شدند. يكي از آنها مقداري بنزين داخل خانه پاشيد و بعد كبريت كشيد. ما غافلگير شده بوديم و فرصت واكنش پيدا نكرديم. همه‌جا را آتش فرا گرفت. من يكي از مردان نقابدار را از روي صدايش شناختم. اسمش مهران است و بعد از آتش‌افروزي فرار كرد. دو نفر ديگر از مصدومان هم تأييد كردند كه صداي مهران را شناخته‌اند اما گفتند نمي‌دانند كه چرا او دست‌به اين كار زده است.

 يكي از شاهدان گفت: مدتي قبل بود كه مهران، مارال را صيغه كرده بود. وقتي مدت‌ آنها تمام شد مارال رابطه‌اش را قطع كرد. مهران هرچه اصرار به ادامه رابطه كرد، فايد نداشت و احتمالاً به خاطر همين انتقام گرفته است.  

كارآگاهان بعد از بررسي‌هاي اوليه مهران را بازداشت كردند. او اما اتهام آتش‌افروزي را انكار كرد و گفت نقشي در ماجرا ندارد. او در پاسخ به اين سؤال كه چند نفر او را از روي صدا و لباسش تشخيص داده‌اند، گفت كه شاهدان اشتباه مي‌كنند و او شب حادثه در خانه‌اش بوده است.

 تحقيقات بيشتر براي يافتن سرنخ‌هاي بيشتر به جايي نرسيد و بازپرس با توجه به شواهد موجود در پرونده، مهران را به اتهام دو فقره قتل عمد مجرم و آتش زدن خانه مجرم شناخت و پرونده بعد از صدور كيفرخواست روي ميز هيئت قضات شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت. متهم به زودي پاي ميز محاكمه حاضر مي‌شود. پرونده درباره شناسايي و بازداشت مرد نقابدار ديگر در دادسرا مفتوح است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خدا لعنتشان کند چطور تونستند چنین کار وحشتناکی انجام دهند. ازدواج که زوری نیست خانمه نخواسته که نخواسته . خیلی دلم سوخت . بیچاره ها زنده زنده در آتش سوختند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار