بازدید 64234

متهم تبرئه شد، سرش را در دادگاه بریدند

کد خبر: ۴۷۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ 29 January 2015
خانواده شاکی بعد از تبرئه‌ متهم، وی را در دادگاه تجدیدنظر استان ایلام با ضربات چاقو به قتل رساندند.

به گزارش شرق، عمران علی‌محمدی، رییس حفاظت اطلاعات دادگستری ایلام درباره این جنایت که صبح سه‌شنبه رخ داد، به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده فرد مقتول با اتهام تجاوز ناموسی در دادگاه‌ استان ایلام تحت رسیدگی بود و او بعد از مراحل قانونی گویا تبرئه ‌شد و چون خانواده شاکی از این رای به خشم آمده بودند، فرد تبرئه‌شده را به قتل رساندند.

 وی با بیان اینکه فرد مقتول بعد از رسیدگی به پرونده حین خروج از در دادگاه تجدیدنظر مورد هجوم خانواده شاکی قرار گرفت، افزود: این افراد چهار نفر بودند که یکی از آنها زن شاکی است و با سلاح سرد به مقتول هجوم برده و وی را با ضربات ساطور زخمی و پس از آن سرش را از تن جدا کرد.

 علی‌محمدی ادامه داد: بلافاصله افرادی که اقدام به بریدن سر مقتول کرده بودند، دستگیر ‌شدند.

رییس حفاظت اطلاعات دادگستری ایلام با اشاره به اینکه شاکی و متشاکی هر دو ساکن شهرستان آبدانان هستند، اضافه ‌کرد: باتوجه به بررسی‌های اولیه قرار بود خانواده شاکی این اقدام را در جایی دیگر انجام دهند اما گویا به‌دلیل خشم زیاد آن را در دادگاه تجدیدنظر در حین خروج، عملی کردند.

همچنین سرهنگ علی‌رضا گوهری، رییس پلیس آگاهی استان ایلام که در محل جنایت حضور داشت، با تایید این اطلاعات گفت: این افراد سه‌مرد و یک زن بودند که اقدام به قتل فرد تبرئه‌شده با سلاح سرد کردند.

 وی با بیان اینکه همه افراد دخیل در این قتل دستگیر و برای بازجویی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شده‌اند، خاطرنشان کرد: این افراد سلاح گرم نیز به‌همراه داشتند.

بنابراین گزارش، این جنایت در راه‌پله‌های ورودی به داخل ساختمان دادگاه تجدیدنظر استان ایلام به وقوع پیوست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۱۱۹
انتشار یافته: ۲۷۱
یعنی توی این دادگاه مامور حفاظتی وجود نداشته!!!!!!! این که نوشته شده قرار بود این اقدام در جایی دیگر انجام شود یعنی قضات محترم درجریان این اقدام از طرف خانواده ی شاکی بودند؟؟؟؟؟؟ پس چرا جلوگیری نشده؟؟؟!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
پروفسور، خوب ازشون بازجویی کردن دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
عزیز من. تو جرأت میکنی با باتوم پلاستکی به جنگ ساطور بری؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
پروفسور شمایید که نخوانده نظر می دهید .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
دعوا نکنید. من جفت شما رو به مدرک پروفسوری مفتخر میکنم.
دفع بعد که رییس جمهور شدم هم با همین مدرک به عنوان وزیر و معاون استخدامتون میکنم !!!!
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
تیترشو بزنید انتقام به سبک داعش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
برای رفتن به دادگاه تفتیش داره حتی موبایلم می گیرند چطوری انواع اسلحه سرد و گرم رو بردند تو دادگاه . مطمئن باشید اگه این بابا اینجا کشته نمیشد دیگه نمیتونستند بکشندش چون یا میرفت از این شهر یا از طرف فک وفامیلش حمایت میشد در هر صورت قوه قضاییه مثل همیشه خیلی ضعیف عمل کرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
تابناك آدرس اين دو نفررو افشا نكن وگرنه اين دوتا پروفسورهمديگه رو ميكشن.ما بي پروفسورميشيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
مقتول دامادشون بوده میگن با خواهر زنش رابطه داشته دادگاه تبرئه اش کرده
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
......حالا اون که مرد رفت تموم شد اونا هم انتقامشونو گرفتند....برید تو بحر اونایی که این منظره رو دیدند...یعنی تو چند دقیقه اتفاق افتاده..؟ بزنند زخمی کنند سر ببرند...بیچاره ملتی که اون ساعت و اون روز اونجا کار داشتند....پیشنهاد میکنم دم در دادگاه ها کلاه خود و لباس رزه دار به فروش برسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
نه آقا! مقامات ما بیشتر نگران ضرب و جرح یک زن مصری در دادگاه آلمان هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
بلافاصله دستگیرشده .البته بعدازجنایت.بلافاصلشون اینقدطول کشیده بافاصلشون که افتضاح...
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اگر وایبر ، لاین ،‌فیس بوک و این ابزار جاسوسی و از همه بدتر ماهواره نبود این اتفاقات هم نمیافتاد !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
میخوام یه دانشگاه باز کنم وتمام اونهایی که نظر دادند را با افتخار مدرک پرفسوری اعطاکنم
واقعا چقدر سواد قضایی دارید با این اظهارات آب دوغ خیاریتون؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
تا اونجا که من میدونم موبایلم نمیزارن تو دادگاه ببری پس چطوری اینها چاقو و ساطور با خودشان به دادگاه برده اند
hassan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
محسن تو بايد بري تو عصر حجر زندگي کني
وقتی برای عمل زنا چهار شاهد نیاز باشد و همه می دانند که این عمل در خفا انجام می شود نتیجه ای غیر از این نباید انتظار داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
پس میفرمایید چیکار کنند؟ بدون شاهد حکم بدهند؟
اصل بر برائته.
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
آها! پس میخواین به نظر شما هرکی که انگ زنا بهش زده شده رو در دم جلوی شما اعدام کنن و یا سر ببرن تا خیالت راحت بشه؟ تعصب چشم همه رو کور کرده، ارزشی برای قانون قائل نیستن ملت!
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
اتهام تجاوز ناموسی هستش !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
خوب شد گفتی. من فکر کردم اتهام، دزدیدن مداد پاک کن بغل دستی بوده.
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
اگر شخصي مورد تجاوز جنسي قرار گيرد چهار شاهد يا چهار بار اعتراف (انهم در شايط سالم) مورد نياز است كه آن شخص بتواند از حق خود دفاع كند.
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
واقعا متاسفم.
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
واقعا متاسفم
رفتار اشتباه یه طرف. یه عده دیگه این رفتار اشتباه رو تایید کنند هم یه طرف.
واقعا قلبم آزرده شد.
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
در خصوص شایستگی افراد شهود بایستی تمهیدات لازم انجام گیرد نه هر شخص معتاد و لا اوبالی و بعضاً فامیل سببی و نسبی را به محضر دادگاه آورده و شهودیت گیرفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
زنا زمانی است که زانی مناهل باشد. جهت اطلاع
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
ناشناس 13:34. مدرک دکترات رو کجا گرفتی؟!
"زنا زمانی است که زانی مناهل باشد "؟؟!!

اصلا جمله ات معنی میده؟
زنا، زناست. اونی که شما میگی، زنای محصنه است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
دوست عزیز اولا چهار شاهد برای عمل زنا که از روی رضایت طرفین انجام شده باشه لازم است نه تجاوز ضمنا از ظاهر خبر به نظر میرسه که فرد مورد تجاوز قرار گرفته مذکر بوده و اصلا بحث زنا در کار نیست
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
اقا چهارتا شاهد حکم پیامبره ، آزمایش dna رو هم دادگاه قبول داره . دو نفر با هم یه ساعت میرن تو پارک میگردن خانواده طرف میخوان سرش رو ببرن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
پفسور این شرط قرآن است و جزء حد تو بیشتر از آیه قرانی تازه در ایران ساده میگیرن چون قرآن برای ابرو و کرامت انسانها بیش از هرچیزی ارزش قائله این بدان در اسلام اثبات زنا تقریبا غیره ممکن هست ... این عین ایه قرآن هست دکتر
ناشناس
| - |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اسلام دنبال مچ گیری و آبروریزی نیست حتی برای زنای محصنه.
این دادگاه باید توی گینس ثبت بشه. بینظیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
این اتفاق که تو ایران نبوده ، تو آمریکا بوده. میگی نه شب اخبار گوش کن ببین چه جنایاتی تو این آمریکا اتفاق میفته. آدم مو به تنش سیخ میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
مثل اینکه یادت رفته توی آلمان (همونی که خیلی دوستش داری!) زنی که از یک مرد آلمانی به اتهام توهین شکایت کرده بود، توسط همون مرد جلوی چشم قاضی و تمامی مأموران، بدون کوچکترین ممانعتی با چاقو کشته شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
یه سؤال فنی: مگه از طریق پزشکی قانونی نمیشه تجاوز رو ثابت کرد؟ خوب اگه نظر پزشکی قانونی مبتنی بر بیگناهی یارو بوده، چه جوری اینقدر خون جلوی چشم اینها رو گرفته بوده که سرش رو بریدن؟؟؟
....به نظرم بهتر است پیش از هر داوری درباره رای صادره توسط قاضی تحقیق شود که تا چه اندازه عادلانه بوده است. البته به هیچ روی قصد دفاع از قاتلان را ندارم اما برایم رای قاضی که به احتمال بسیار ناعادلانه بوده مهم است چرا که رای قاضی سرنوشت مقتول را رقم زده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
مقتول به خواهر زنش تجاوز كرده و اون خانم زن مقتول بوده كه اونو كشتهومطمئن باشيد تجاوزي بوده كه اينا اينجوري خشمگين شدن.حقش بوده
کاظمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
قاضی طبق شواهد و اطلاعات موجود در پرونده حکم صادر میکنه و گاهی با اینکه حق با یکی از طرفین است بدلیل عدم وجود شاهد یا اعتراف متهم و یا مدارک مستند رای به نفع دیگری صادر میشود و این دلیل عدم عدالت قاضی نیست بلکه با مدارک و شواهد موجود در پرونده قاضی چنین رایی صادر میکند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
چرا چرت میگی،مقتول مرد بوده که زنش با چاقو متهم رو زده.شما کنکور هم دادی؟
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
جناب کاظمی
برای فرمایشی که مطرح فرمودی در قانون راهکار پیش بینی شده. قاضی میتونه بنا به تشخیص خودش رای بده حتی بدون مدرک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
قرار نیست هر رابطه جنسی غیر مشروعی تجاوز باشه
شاید طرف از تجاوز تبرئه شده و شرایط زنا داشته
در نوع خودش جدید و باور نکردی بود. یعنی طرف اینقدر به عدم اجرای عدالت یقین داشته که از جون خودش هم گذشته چون حکم اون خانم مهاجم قطعا اعدام است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
چهار نفر هستند.
البته با توجه به رعب و وحشتی که ایجاد کرده اند، بعید نیست به اتهام محاربه، هر چهار نفر به اعدام محکوم شوند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
نخیر .اون متجاوز خیلی بابت این مساله خیالش راحت بوده و اینها هم بابت انتقام ااز عمل تجاوز خشم تمام وجودشون را گرفته بود.
مرگ بر متجاوز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
این عمل میتونه مصاق شرکت در قتل باشه که همگی قصاص می شوند
قزوینی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
مصداق را چرا مصاق نوشتی...
اینجا ایران است . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
من فکر کردم نیوزویکه !
حسام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
ناشناس نیوزویک کجاست دیگه؟
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
بابا این همه اعدام آخر چی درست شد ؟؟ من که نمیدونم. 12 میلیون جوان مجرد داریم جلوی ازدواج اینهارو گرفتن تنیجه چه خواهد شد؟
پاسخ مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
مهران چرت نگو فرافکنی نکن طرف متاهل بوده به خواهر خانمش تجاوز کرده بعد تو چه ماهی ای داری میگیری!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
پروفسور مهران!
اینجا آخه اصلا" از اعدام صحبتی هست؟
یکی تبرئه شده یکی دیگه زده اونو کشته.
اعدام را از کجا درآوردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
نه عزیزم !
به گفته فدریکو مالینی اینجا ایتالیاست .
حمید معصومی نژاد ..... ررروم
بهروز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
عزیز دل برادر ، نیوزویک اسم مجله است.
احتمالا منظورت نیو یورکه.
اول که تیتر خبر را دیدم، گفتم حتما تو یک کشور آفریقایی بوده.
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
گذاشتن يارو رو بزنن با ساطور، سرش رو هم از تنش جدا كردن، بعد جالبه كه نوشته بلافاصله!!! هر چهار نفر دستگير شدن
اصل و فرع قضیه رو کار ندارم ولی تو دادگاه با سلاح و سرد و گرم حمله کردن سر یکی رو بریدن ؟... یعنی چی ؟...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
یعنی اییییییی ااااااااااااااا اوووووووووووووو خووووووووووو
پری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
خارج از دادگاه ، و دمد درب دادگستری بوده ..
امانش ندادنن ، یعنی اینقده نفوذ داشته باشی که تبرئه بشی !! ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
یعنی به حقت رسیدن یعنی ..........
داعش
سیاه تر از این می شد فکر کرد که مردم همدیگه رو تکه تکه کنند در ملع عام
خشونت عریان این مردم واقعا نا امید کننده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
در ملأ عام.
خشونت پوشیده هم داریم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
بله داریم
متهم لابد دستبند هم داشته ،مسئول حفظ جاني كسي كه در بازداشت است با بازداشت كنندگان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
عزیز من. تبرئه شده بوده و داشته میرفته خونه.
علیرضا گران -حقوقدان
| - |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
حکم ،همزمان در دادگاه تجدید نظر اعلام نمیشه که طرفین متوجه نظر دادگاه بشئند ثانیا اینکه نامبردگان با سلاح وارد دادگاه تجدید نظر استان شده اند بسیار جای تاسف داره بعد با حضور مامورین این عمل هیچ توجیهی نداره و سخت قابل پیگیریه .....
تجاوز غیر ناموسی هم داریم؟
پاسخ ها
malip
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
خواهر زنش ناموسش حساب میشه مگه اینکه حضرت عالی نظر دیگه ای داشته باشین
بعد از حمله سرشو بریدن اونم جلوی دادگاه؟
سلام داعش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
چاکر داداش.
داعش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
قربون آقا
مطمئن باشید طرف تو دادگاه اعمال نفوذ کرده ولی اینجاشو نخونده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
تا همینجا یه فیلم اسلشر داریم. شما دیگه سیاسیش نکن.
چطوری با ساطور سرش را بریده اند که شما اینطوری تیتر زدی؟ قاعدتا نمیشه با ساطور برید. در واقع باید چندین ضربه محکم بزنی تا به تدریج سر، قطع بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
سلام احمدآقاقصاب خوبي ؟
منم تقي بقال همسايه اتون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
ميبينم که خيلى بلدى.
قندعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
حتما کل یوم سابقه دار بودن اون بزرگوارها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
چطوری متخصص ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
يه ايميل به سر كرده داعش بزن بهت ميگه چطوري
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
راست ميگه من خودم شغلم ساطور سازيه اصولا ساتور هارو تيز درست نميكنيم مگه اين كه بنا به خواست مشتري تو فروشگاه تيز بشه البته با كارد اشپزخانه مون ميشه مو رو از ته زد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
منظورت کلهم بود؟
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
بابا تو دیگه، حالا حتما باید اینطوری بیاری تو مغز آدم
تا حالا فکر می کردم اینجور اتفاق ها فقط می تونه در کشورهایی مثل پاکستان روی بده ولی مثل اینکه ما هم سرعت پیشرفتمون بد نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
شما زیادی فکر نکن. اهل عمل باش (البته منظورم بخیه نیست!)
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
ممد زیر نویس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
مه صفا ؟!!!
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
زیرنویسی هنوز
مسئله اينجاست كه وقتي ميخواهي وارد دادگاه بشي وسايلتو حتي موبايلو ميگيرن اينها اين سلاحها را چجوري بردن داخل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
اینجوری. ببین! دقیقا اینجوری.
هوشنگ خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
ایجوری . اوجوری . تو استکان و قوری .
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
خخخخخ :)
اونا به نادرست بودن رای قاضی ایمان داشتند وبه انتقام خودشون ایمان مضاعف که در داخل دادسرا که میدونستند حتما دستگیر میشند.چنین جنایتی را انجام دادند اول باید اون قاضی رو گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
مثل اینکه شما هم برای خودت یه پا قاضی هستی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
عاقبت متجاوز همینه....
ناشناس
| - |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
دادسرا کجاست؟ دادگاه تجدیدنظر استان بوده است
سر بریدن چقدر راحت شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
دوست داری؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
مثل اینکه بریدن سر انسان واست کاری نداره ناشناس
آنقدر از این آدمها که بعد از شنیدن اینگونه اخبار زود جوگیر میشن و اسم ایران وایرانی رو با این نوع جنایات قاطی میکنن بدم میاد و حالم ازشون به هم میخوره چون اینجور آدما فکر میکنن در خارج از مرزهایمان همه چی آرومه! دو سه سال پیش بود که توی سالن دادگاهی در آلمان یک زن ایرانی به دست یک آلمانی با چاقو تکه و پاره شدجلوی چشمان پلیس و وکیل و قاضی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
به اندازه کافی، خون ریخته توی این صفحه. خواهشا شما با محتویات معده ات، متنوعش نکن !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
راستی عزیزم. یه چیز دیگه هم یادم رفت بهت بگم. زنه ایرانی نبودا . مصری بود.
در ضمن: ایششش !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
اون زن مصری بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
آقا مسعود، درست است که در آلمان یک زن مصری در دادگاه کشته شد ولی دیدید چه جنجالی تو ایران سر آن راه انداختند
هیچ کس بدون دلیل در مقابل شاهد و دادگاه اقدام به چنین جنات فجیعی که منجر به اعدامش خواهد شد نمی کند مگر به او اهنتی غیرقابل جبران شده و احساسات و کینه او به عنوان یک بازنده تمام عیار تحریک شده باشد. و باید دید نقش قاضی در این پرونده تا چه حد مأثر بوده است و بهتر است قوه قضائیه نظارتش را بر روی قضات شهرستانها بیشتر کند تا فساد در این دستگاه کاهش یابد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
اینو موافقم.
مرتضی بنی لو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
موصی جون : موثر و اهانت و جنایت را هر روز صدبار
بنویس تا دستت روان بشه
dariush
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
مورتی جون چقدر دقیقه خوندی
وقتی خوانندگان یک سایت خبری مثل تابناک،که به نظر میاد باید طرز فکرشون یه کم(زیاد نه)با بقیه آدمها فرق کنه،در رابطه با یه خبر این همه به هم تاخت و تاز میکنن،شما از دیگران چه انتظاری دارین!!!؟این جامعه ماست.با همه خوبی ها و بدیهاش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
تابناك جون من هرروز ميام كامنتاي زير مطالبت رو ميخونم كلي حال ميكنم .
...
با شرایط خاصی که در این منطقه دور افتاده با باورهای
قومیتی حاکم است ، باید برای تشکیل دادگاه این متهم
دو راهکار در نظر می گرفتند :
1 - محاکمه در یک شهر بزرگتر مانند اصفهان
2- استمداد از ریش سفیدان و بزرگان منطقه برای عدم
پیش آمد این اتفاق غیر منتظره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
با تشکر از اصفهانی محترم !
خوب شاید تو اون منطقه، بزرگان، ریششون را میتراشند و روشی برای تشخیص رنگ ریششون وجود نداشته.
ناشناس
| - |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
داددگاه تجدید نظر در مراکز استانهاست و استمداد از ریش سفیدان کار دادگاه تجدید نظر نیست کار شوراهای حل اختلافه
پوز داعش را خواهیم زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
شاید هم جایی دیگر !
یه سوال:
مگه نگفته به اتهام تجاوز ناموسی؟؟؟؟
خب منظورش چیه زن شاکی؟ یعنی زن فردی که شاکی است یا خود زنه شاکی بوده؟
بعد اگر خود زنی که یگن بهش تجاوز شده باشه به احتمال زیاد، حق با زنه بوده و خون بی عدالتی جلوی چشمهاشو گرفته بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
نه بابا زنه ناراحت شده ، شاكي شده ..
تابناك جون ببين يه خبر گذاشتي چه قشقرقي را انداختي !!!!
از توش پروفسور در اومده
احتما لا شاکیان رای قاضی را نا عادلانه خواندند ...در باره پرونده خودم که یک تصادف جرحی بوده با اینکه خودرو از پشت با من برخورد کرده مرا به جرم نداشتن گواهینامه دوچرخه محکوم کردند هر کسی ظرفیتی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
گواهینامه دوچرخه؟!
تو ایرانی؟
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
حالا گواهینامه را گرفتی؟!
وقتی میری دادگاه همه جای بدنو یگان حفاظت می گردن چطور اینا چاقو و اسلحه بردن داخل وکسی متوجه نشده جل الخالق .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
شاید بلعیده بودند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
اول مقتول را کشتند بعد رفتن تو دادگاه در قسمت مونتاژ جای سکانس ها را عوض کردند خیلی راحت فیلم جالبی بود
بنظرم بی عدالتی در این قضیه انچنان روشن هست که یک خانواده رو در اوج عصبانیت مجبور میکنن در محوطه دادگاه دست به انتقام اینجوری بگیرن وقتی عملی مشخص هست و واونم نجاوز ناموسی واین چنین فرد تبرئه میشه بدونید یه دستهای پنهانی در دادگاه هست که تبرئه شده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
کسی از شما نظر خواست ؟
وقتی دادگاهها طولانی شده و مردم اذیت می شوند و به حق قانونی نمیرسند توقع دیگری نباید داشت من هم بود سرش میبریدم الان شش ماهه دنبال یه پرونده ضربو شتم هستم طرف آشنا داره نمی تونم کارم پیش ببرم هی پرونده گم میشه هی از این دادسرا به اون داسرا شوت میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
پس انشااله قهرمان خبر بعدی حوادث، شمایی؟!
بهی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
خدانکنه کسی تو این شرایط قرار بگیره یه دور از جون بگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
شوخی کردم تا اعصابت آروم شه.
حتما طرف یه غلتی کرده بود که حاضر شدن واسه تلافی جون خودشون رو بدن بنظر من کار درستی کردن کسی که به ناموس کسی تجاوز میکنه باید کشتش حتی اگر خودت بمیری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
شاید هم غلطی کرده بوده !!
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
وقتی فرق غلط را با غلت نمیدانی ، بهتر است هر
روز کتاب فارسی دوم دبستان را بخوانی پسرم
tsonade
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
تو باید معلم املا میشدی
اگه مقتول واقعا جنایت کرده باشه حقشه×!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
ضربدر علامت سؤال
حتما حکم دادگاه الکی بوده والا شاکلی ها تا این حد سر حرفشون نمی ایستادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
راست میگیا !!
قزوینی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
الکی خودتی که شاکی را شاکلی نوشتی...
...
امام علی علیه السلام : قضات 4 دسته هستند که فقط یک دسته به بهشت میرن بقیه در جهنم میسوزند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
امیدوارم تابناک از سندیت حدیث مطمئن بوده باشی که منتشرش کردی.
الآن این سانسورهایی که کردی، مشکوکه.
پری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
قاضیان چهار دسته‌اند، سه دسته از آنها در آتش‌اند و فقط یک دسته در بهشت است:
الف. قاضی که ظالمانه حکم کند و خود نیز از این قضاوت ناعادلانه خود آگاه است، او در آتش است.
ب. قاضی که ظالمانه حکم می‌کند ولی خود او از بی‌عدالتی که انجام داده بی‌خبر است، او نیز در آتش است.
ج. قاضی که به حق حکم می‌کند، و قضاوتش در واقع صحیح است ولی اتفاقی و بدون علم و آگاهی قضاوت صحیح انجام داده است، او نیز در آتش است.
د. قاضی که عادلانه و به حق حکم می‌کند و این قضاوت را از روی علم و آگاهی انجام داده است، او در بهشت است.
این حدیث در تعدادی از منابع روایی از امام صادق(ع) نقل شده است{1} هر چند مرحوم شیخ مفید در کتاب مقنعه این روایت را از زبان امیرالمؤمنین(ع) نقل می‌کند.{2}
[1]. کافی ج14 ص 638؛ ابن بابویه(صدوق)، محمدبن علی، من لایحضره الفقیه، ج3 ص 4، قم دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین، دوم 1413 ق؛ ابن بابویه، محمد بن علی، الخصال، ج1 ص 247، قم جامعه مدرسین اول 1362 ش؛ طوسی، محمد بن حسن، تهذیب الاحکام، ج6 ص 218، تهران دارالکتب الاسلامیه، چهارم، 1407 ق؛ ابن شعبه حرانی، حسن بن علی، تحف العقول ص 365، قم، جامعه مدرسین، دوم 1404 ق؛ ابن ابی جمهور، محمد بن زین الدین، عوالی اللئالی العزیزیه،ج3 ص 517، قم دار سید الشهدا للنشر، اول 1405.
[2]. مفید، محمد بن محمد، المقنقه، ص 722، قم کنگره جهانی هزاره شیخ مفید، اول 1413 ق.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
کسی که ازروی ندانستن حکم غلط میدهد = جهنم
کسی که از روی آگاهی حکم غلط میدهد = جهنم
کسی که که از روی ندانستن حکم درست میدهد = جهنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
پری خانم. اسمت به این حرفها نمیخوره !
یکی به طرز فجیعی به قتل رسده و شما گرفتید به مسخره بازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
میخوای ما هم به همدیگه حمله کنیم؟
شاید اعضای داعش بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
شاید شما زیادی متوهمی !
اگر ‌واقعا خیانت کرده حقش بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
با تشکر از قاضی محترم !
واحد حفاظت دادگستری خواب بودند؟ چطور گوشی همحرا را نمیذارن ببری تو اقایان اسلحه سرد وگرم بردند داخل ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
چون امکان داره با گوشی توی محیط دادگاه مشغول اعمال قبیحه ای همچون وایبر بازی بشوند !
نمیشه واقعا قضاوت کرو اما مقصر این قاتل قاضی پرونده بوده که حکم نا ناعادلانه رو داده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
قربون تو برم که اصلا قضاوت نکردی !!
واقعا چه مامورین کارآمد و خبره ای!
فکر میکنم بریدن سر آدم زمان ببره یک مقدار، دوستان وایسادن تماشا تا گوش تا گوش سر این بابا رو ببرن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
طرف حرفه ای بوده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
حیف که با گوش هاشون فیلم نگرفتند.. حیف!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
اخه بردن موبایل تو دادگاهها ممنوعه...
داعش گفته زکی !
پاسخ ها
اروما
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
داعش به تو گفته زکی ، از خوشحالی نترکی
اون آقای مقتول کار درستی نکرده اگر همچین کاری انجام داده ولی این کاری که این 4 نفر هم کردند آخر وحشی گری بوده اگر هرکی بخواد هر جور که دلش خواست مجازات کنه که سنگ روی سنگ بند نمیاد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
آخه ؟ آقای مقتول ؟!!
کار درستی نکرده ؟!

اوا !!
وقتیر در داخل اتاق دادگاه چنین جنایتی مثل آب خوردن رخ می دهد دیگر مردم در بیرون دادگاه چه تأمین جانی دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
جه معنی داره مردم از خونه هاشون بیان بیرون که امنیتشون به خطر بیفته؟
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
خب مردم میتونند تجاوز نکنند که در امنیت باشند
با تماشای سریال دائی جان ناپلئون میشد از بریدن سر مقتول جلو گیری کرد و همانند سنبل دوستعلی خان میشد . و امروز زنده بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
هانه ؟!
دقت کنید نوشته روی پله های دادگاه.یعنی بیرون از دادگاه اتفاق افتاده وبازرسی هم در کار نبوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
عزیزم. پله های داخلی هم داریم ها !!
اگر دادگاه دادگاه باشه حکم هر چهار نفر به جرم شراکت درقتل عمدی وایجاد رعب و وحشت اعدام هست
باسلام
دوستان همه این احتمالات میتونه درست باشه اما هیچکس از نقش خواهرزن حرفی نزد شاید وشاید اون هم مقصر باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
معلومه تو هم یه ریگی به کفشته !
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
آره راست میگی اینهم یه ریگی به کفششه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اقا مهران میخواهی این ناشناش را هم به جرم اینکه ممکنه ریگی به کفشش باشه شما بکشش
این افراد چطور با سلاح سرد داخل دادگاه بوده اند؟
ظاهراَ باید دادگاه بازرسی بدنی داشته باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
ظاهر رو ولش کن. مهم باطن فرده !
آقایان وقتی میگن جلو دادگاه منظور جلوی قاضی نیست منظور جلوی محوطه داددگاه تو خیابون بوده که اسلحه سرد و گرم داشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
شما اونجا چیکار میکردی؟!
مشكل از دختر بي حيا وبي عفت خودشونه..پدر وبرادراي بي غيرتش كجا بودن كه جلويي دخترشون رو ميگرفتن تا الان خون پنج نفر ريخته نشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
نگران نباش. خون اون 4 تا ریخته نمیشه. طناب دار که خونریزی نداره !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
چرا پنج نفر الان چهار نفر را گرفتند در خروج از دادگاه برای کشتن یک نفر چهار نفرحمله کردن حالا برای خروج از دادگاه چند نفر حمله میگنند؟جواب 16 نفر خب یکی اول داشتیم چهار تا هم بعدش 16 تا هم اینا بودن کلا میشه 21 خون ریخته شده
اقای ناشناس که داری نظر میدی خدای نکرده اگه یهویی واسه خواهر تو این اتفاق پیش بیاد چطور برخورد میکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
با کی هستی تو؟
بندگان خدا قضیه تجاوز را نتوانستن اثبات کنند دست به این خشونت زدند.
مسلما که تجاوزی اتفاق افتاده و این بندگان خدا بدلیل شرایط سخت اثبات نتوانستند به حقشان دست پیدا کنند.برا یهمین از شدت ناراحتی متجاوز را کشته اند
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
واقعا اونهایی که نظر منفی به این قضیه دارند یک لحظه خودشون و جای خانواده ی قاتل بذارند.
تابناک من میترسم من مامانمو میخوام...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اگه میترسی، دیگه اینطرفها آفتابی نشو.
داخل دادگاه اجازه حمل موبایل نمی دهند. ضمنا ساطور و سلاح گرم و سرد که موبایل نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
خوب خودتداری میگی که ساطور، موبایل نیست. پس مشکل چیه ؟!
احتمال اينكه خواهر زن هم در اين ماجرا مقصر بوده را چرا در نظر نمي گيريد؟
57 (آری پنجاه هفت!) ابراز نظر "غیر قابل انتشار"! فدای آزادی ابراز نظرت بشم تاب جان!
ببخشید میگم دیگه داعش بره پی کارخودش
واقعا متاسفم
دمشان گرم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
دست شما هم مرسی !
سر بی گناه به پای دار نرسیده از خرخره کنده شد .. حقیقت
چیزی فراتر از ضرب المثل ها و قصه هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
عجب جملات گهرباری.

بابا نیچه !!
بیبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
بی گناه نبوده و در دادگاه اولیه محکوم شده بعد ...
صد آفرین بر زن ایلامی و سایر افراد با غیرت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
غیرت با توحش فرق داره..
داداشت غیرت داره باهات صحبت میکنه هر وقت کتکت زد چی میشه ؟؟
بدم میاد از این آقای ناشناس زیر نویس که تو همه خبرها یک چرتی مینویسه
زن مهاجم باید ذبح شود.
بنظر من متجاوزین به ناموس مردم نباید به هیچ وجه از اعداع رهایی یابند حتی اگر ان خانواده رضایت دهند
آدم باورش نمی شههههه! ...
من اگربه جای قاضی بودم مقتول رابااسکورت تادرب منزل همراهی میکردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
همینه که قاضی نیستی دیگه !
هر کدام از اینها را اعدام کنند شهید محسوب میشود. چون جانش را در راه اجرای احکام الهی از دست داده
و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین،مردک حیله گر با رابطه بازی تبرئه شده واومده بیرون ولی خبر نداشته بدتر از چوبه‌ی دار در انتظارشه،دستشون درد نکنه کار خوبی کردن ،آجرکم الله انشا‌الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
حالا مطمئنی؟
اول یاد فیلمهای بی سرو ته هالیود افتادم ولی بعد تاسف خوردم که چرا واقعیت داره .
واقعا متاسف شدم
خیلی مزخرف بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
مگه داری فیلم تماشا میکنی؟
خرید فروش و نگهداری ساطور باید ممنوع شود
این بلافاصلشون منوکشته .بلافاصله دستگیرشدالبته بعازجنایت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
قبل از جنایت که هنوز جرمی مرتکب نشدند !!
اگه تو خارج بود صدا وسیما خودشو دار میزد
حقش بودحداقل دراین دنیاکسی پیداشدبی گناهی خودراثابت کند
خیلی وحشتناکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
ووووووووییییییی!!
ماشالا همه اینجا یه پا قاضی اند.
خيلي برام جالبه كه اينهمه آدم بدون اينكه هيچ اطلاعي از جزئيات ماجرا داشته باشن خيلي راحت نوشتن حتما تجاوز كرده بوده حقشه كه سرشو بريدن! قاضي تبرئه كرده ما از هزار كيلومتر اينورتر داريم محكوم ميكنيم، جامعه قانون مدار همينه، آورين!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
آورین !!
ولی گذشته از شوخی شما واقعا آفرین داری.
اولابایددیدرابطه ازکجاشروع شده ایاشاکی ومقتول روابطی یانسبت فامیلی داشته اندکه منجربه تجاوزشده یاان خانم درعین گناه کاربودن پیش دستی نموده پس ازافشا مواردی مجورشده روبط راتجاوزاعلام نماید.
متاسفانه درکشورمااثبات تجاوزواحقاق حق درین ضمینه بسیارمشکل است.
ضمنا اساتيد حمايت كننده از قاتل اطلاع داشته باشن كه متاسفانه عده اي به علت فقر فرهنگي شديد و يا گاهي نيز گردن كلفتي ، به راحتي و سر يك پرتقال هم سر ميبرند و سربريدن با ساطور هيچوقت دليل بر محق بودن كسي نميشود.
خاک عالم بر سر ما
آخر و عاقبت تجاوز فقط مرگ هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
من فکر کردم کاپ میدن.
اون كسي كه پيشنهاد داده رسيدگي در يه شهر بزرگتر انجام بشه آيا قانون رو نميدونه
ما ملت اصلا از خدا نمیترسیم چقدر راحت در مورد چیزهایی که نمیدانیم و ندیدیم قضاوت میکنیم خود خدا هم تو قرآن گفته بعضی از گمانها گناه است پس بیایید به اخلاق برگردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
احسنت.
طرف به خواهر زن خودش تجاوز کرده شاهد نداشتن اثبات کنن خودشون حکم اجرا کردن.
يه موقع يادمه تو تگزاس اينطور بود.
ولى مربوط به دوره قبل لز جان وينه.
جان وين هم سى ساله مرده.
رییس حفاظت اطلاعات دادگستری ایلام با اشاره به اینکه شاکی و متشاکی هر دو ساکن شهرستان آبدانان هستند، اضافه ‌کرد: باتوجه به بررسی‌های اولیه قرار بود خانواده شاکی این اقدام را در جایی دیگر انجام دهند اما .... !!!!
ضمن سلام ودرود براقای دکترجنت مکان- استدعا و درخواست دارم درصورت امکان تحلیل حقوقی خودشان را درخصوص ق ماجرای قتل اتفاق افتاده بیان فرمایند تا خونندگان بهره مندشوند
خوب داعشی یعنی همین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
نه جانم. داعش یعنی با اره برقی.
عجب اوضاع و شرایطی داریم ...
بین این همه نظرحتی یک نفرهم نگفته که خبر گنگ ونامفهومه .
عناصر6گانه خبردرخیربالا موجودنیست .اگرتجاوزی بوده یه چه کسی بوده وکشندگان چه نسبتی باقربانی تجاوزداشته اند.
بااینهمه چیزی که ازکایت ماجرامعلوم است اسن است که کشندگان به حقانیت خودشان یقین داشته اندکه چنین خطری راپذیرفته اند.جای شگرش باقیست که 4تاآدم باغیرت هنوز پیدامی شوند
تابناک عزیز لطفآ نوشتن اسم تو کامنت رو اجباری کنید .گاهی پنج نفر ناشناس باهم مراوده میکنند .معلوم نیست کدوم به کدومه
پاسخ ها
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
منم کاملا با نظر این دوست عزیز موافقم.
خواهش میکنم از تابناک که اینکارو انجام بده و نوشتن اسم رو اجباری کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
شما کجا شاغلی ؟!!
علی‌محمدی ادامه داد: بلافاصله افرادی که اقدام به بریدن سر مقتول کرده بودند، دستگیر ‌شدند. ( جدا خسته نباشید حالا چه عجله ای ؟صبر می کردید خستگی قاتلان از تنشون بیرون می رفت !)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مگه شهر هرته که هر کی با ساطور وقمه و چاقو وارد شه ....
یاد "مردی با بیل مادرزنش را کشت" افتادم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
از بس که جمعه ای !!
چی شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
هیچی. چاییتو بخور !
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
زیر ساطور بخندی !!

البته شوخی کردم !
دادگاه طنز خنده بازار از این مجهزتر بود ..........تنفس لطفاً
خدا رحم کنه
متشاکی غلط است.مشتکی عنه صحیح است.با تشکر از تابناک
پروردگارا آخه خدایا این رسمیه شکسته دل ما را
آنقدر شلم شوربا شده آدم می کشند ؟!!
خبر واضحه. یه مظنون تبرئه شده و شاکی ها کشتنش. منم این کارشونهو تایید می کنم. آدم باید از حق خودش دفاع کنه. با سربلندی میمرن چه عیب داره. از همین جا میگم خسته نباشید. یه خداقوت ویژه هم به خانم شاکی قاتل دارم و بهش افتخار می کنم.
قشنگترین کامنتی که خوندم کامنت مربوط به محمد حسین بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
قشنگ ترش هم دارم برات !
اگه تو امریکا بود الان صدر خبر ساعت 21 بود
پاسخ ها
ق از مشهد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
20:30 رویادت رفت
فقط اعدامd:
این 4 نفر رو بایست محاکمه و به اشد مجازات محکوم کرد تا مردم یاد بگیرند خویشتن دار باشند . اگر هر کسی بخواهد حقش را اینطوری بگیرد که سنگ روی سنگ بند نمیشه .
هر طور كه به اين قضيه فكر مي كنم مقتول همان متجاوز به نظر ميرسه . البته اين نظر من است و قطعيت ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
بی عدالتی
بابا بیخیال داعش روزی صدتا اینطوری میکشه صداتون در نمیاد خو چقدر سوسولین شما
این چهار نفر را با حقوق مکفی ماهی ده هزار دلار استخدام می کنم. ابوبکر الغدادی رهبر داعش.
یعنی مقتول چیکار کرده؟که اینطوری باید سرش را از تنش جدا کنن
جناب خبرنگار تابناک. اینهمه مردم با هم جر و بحث کردند، همش به خاطر ابهام در خبر نویسی شماهاست. به این دقت کردید؟
یا خبر ننویسید یا وقتی می نویسید اینقدر مبهم و با هزار تا علامت سوال ننویسید. خبرنویسی هم اصولی داره و باید رعایت بشه. تشکر
این هم یک طورشه
وااایییی شماهام بیکارین ها چقد حرف می زنین
iهمینه دیگه !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار