بازدید 2038

مسئولان از پاسخگویی به معضل کمبود آب شانه خالی می‌کنند

کد خبر: ۴۷۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹ 27 January 2015
نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به محدودیت آب تجدیدپذیر در مشهد گفت: علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته، دستگاه‌ها و مسئولان وزارتخانه‌های مربوطه از پاسخگویی درخصوص معضل آب و مشکلات پیش آمده شانه خالی کرده و این موضوع را به یکدیگر پاس می‌دهند.

به گزارش خانه ملت، نصرالله پژمان‌فر در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: مشکل آب معضلاتی را در مشهد ایجاد کرده است و دستگاه‌ها و مسئولان وزارتخانه‌های ذی‌ربط به دلیل محدودیتی که نسبت به آب تجدید پذیر در مشهد وجود دارد پاسخگو نیستند و تنها موضوع را به یکدیگر پاس می‌دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع اصلاح الگوی کشت، صرفه‌جویی در مصرف آب، مدیریت منابع آب و انتقال آب به مشهد از جمله موارد بلاتکلیف در حوزه  انتخابیه‌ من است و در این‌خصوص حرف‌های بسیاری زده می‌شود، اما در عمل هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بیکاری در مشهد و مشکلات به‌وجود آمده برای اقشار ضعیف یکی دیگر از دغدغه‌های این منطقه است، ادامه داد: موضوع زیارت از جمله مسائل دیگری است که علی‌رغم توجه برنامه پنجم به این موضوع و تعیین‌تکلیف صورت گرفته، دولت در ارتباط با این امر شانه خالی کرده و درصدد حذف ردیف اعتباری مربوط به این امر است.

پژمان‌فر تصریح کرد: ما ضمن حمایت از فعالیت‌های قوه قضاییه در شهر مشهد در مورد موضوع فعالیت‌های اقتصادی در مشهد نگرانی‌هایی داریم، درهمین راستا درخواست ما این است که با مدیریت و برنامه ریزی کار به این سمت کشیده نشود که مقداری نگرانی‌ها جنبه‌های عمومی‌تر پیدا کند.

وی با یادآوری اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی است ولی متاسفانه شاهد پرداخت غیرعادلانه یارانه‌ها بین اقشار و مردم هستیم، گفت: دولت علی رغم داشتن تکلیف قانونی برای پرداخت نکردن یارانه نقدی به ثروتمندان هنوز به این قشر یارانه را حذف نکرده و به صاحبان ثروت و قدرت یارانه پرداخت می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از واردات حدود 4 میلیارد دلار کالاهای لوکس، افزود: این کالاها بی‌حساب و کتاب به کشور وارد می‌شود که با اقتصاد مقاومتی هیچ سنخیتی ندارد. واردات کالاهای قاچاق، فرار مالیاتی و عدم حذف یارانه پولدارها نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده است که تاکنون نسبت به این مسائل کوتاهی شده است و امیدوارم هر چه سریعتر این روند اصلاح شود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی