بازدید 2145

رامین رضاییان: بدشانسی دلیل ناکامی ما بود

کد خبر: ۴۷۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ 27 January 2015
مدافع ملی پوش تیم فوتبال راه آهن می‌گوید که تنها دلیل ناکامی تیم ملی در جام ملت‌ها بدشانسی بوده است. او همچنین معقتد است که کی‌روش بهترین مربی است که او تاکنون داشته است.

رامین رضاییان پس از بازگشت تیم ملی فوتبال از استرالیا در فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با حمایت قاطع از سرمربی تیم ملی درباره عملکرد ایران در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: در این جام عالی بودیم و تنها بدشانسی دلیل ناکامی ما در جام ملت‌های آسیا بود. به نظرم اگر داور آن اشتباه محرز را نمی‌کرد می‌توانستیم حداقل در جمع 4 تیم برتر آسیا حضور پیدا کنیم و آبرومندانه به ایران بازگردیم.

وی در واکنش به انتقادات برخی از کارشناسان و مربیان نسبت به عملکرد سرمربی تیم ملی گفت: کی‌روش مربی بسیار بزرگی است، او باعث شد تا همه بازیکنان همدل و یکپارچه فقط به پیروزی و موفقیت تیم ملی فکر کنند و دیدید که چگونه بعد از هرگل همه بازیکنان به خوشحالی می‌پرداختند چه آنها که در بازی بودند و چه آنها که روی نیمکت نشسته بودند. من خودم جزو کسانی بودم که یک دقیقه هم برای تیم ملی بازی نکردم ولی معتقدم کی‌روش کارهای زیادی برای تیم ملی انجام داد و مربی بزرگی است.

مدافع ملی پوش تیم فوتبال راه آهن درباره آینده کاری کی‌روش در تیم ملی افزود: همه بازیکنان تیم موافق ماندن کی‌روش در تیم ملی هستند. به نظرم کی‌روش از همه مربیانی که من تاکنون با آنها کار کرده ام بهتر است و کارش را خیلی خوب بلد است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی