بازدید 5669

انتقاد نماینده مجلس به تاريخ توليد جعلي

نايب رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس، با انتقاد از ضعف نظارت بر بازار توليد محصولات غذايي با تاريخ توليد جعلي، از تشکيل کميته‌اي مشترک مجلس و دولت براي بررسي و پيگيري اين موضوع خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰ 27 January 2015
حسن تاميني‌ليچائي با انتقاد از ضعف نظارت بر بازار توليد و توزيع محصولات غذايي با تاريخ توليد روزهاي آينده، از تشکيل کميته‌اي با حضور اعضايي از مجلس و دولت براي بررسي و پيگيري اين موضوع خبر داد.

به گزارش خانه ملت، نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه عرضه کالاها و محصولات غذايي با تاريخ توليد در روزهاي آينده نشان از تخلف بارز شرکت‌هاي توليدکننده دارد، افزود: ضعف نظارت بر بازار به اوج‌گيري تخلفات اين چنيني منجر شده است. اين نماينده مردم در مجلس نهم از پيگيري مجلس براي روشن شدن موضوع عرضه کالاها و محصولات غذايي با تاريخ توليد جعلي خبر داد و تصريح کرد: کارگروهي مشترک از دولت و مجلس به زودي چرايي وقوع چنين تخلفي را روشن و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد کرد. وي با تاکيد بر اينکه تأمين سلامت مردم از هر امري در جامعه واجب‌تر است، افزود: به طور حتم توزيع کالاها و محصولات غذايي با تاريخ توليد در روزهاي آينده شائبه فساد محصولات و تاريخ‌گذاري مجدد بر بسته‌بندي‌ها را به ذهن مي‌رساند. 

تاميني‌ليچائي با بيان اينکه تمامي مسئولان از وزارت جهاد کشاوري گرفته تا سازمان استاندارد و وزارت بهداشت در عرضه محصولات غذايي با تاريخ جعلي مسئول هستند، گفت: توليد و عرضه محصولات غذايي مردم چون با سلامت افراد سروکار دارد نيازمند دقت نظر زيادي است. نايب رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي، با تاکيد بر ضرورت تقويت نظارت بر توليد و عرضه محصولات غذايي، افزود: قبل از عرضه محصولات غذايي در بازار بايد اطمينان کافي از سلامت آن صورت گرفته تا بعد از آن با اعلام اسامي واحدهاي توليدي متخلف نگراني بين مردم ايجاد نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی