بازدید 2428
فقط یوفا با من مخالف است

بلاتر: بازنشسته شوم در رادیو مشغول به کار می‌شوم

کد خبر: ۴۷۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰ 26 January 2015
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال می‌گوید پس از پایان کارش در فیفا قصد دارد در رادیو برنامه اجرا کند چون این آرزوی دوران کودکی او بوده است.

به گزارش تسنیم، سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال که قصد دارد برای پنجمین دوره متوالی این سازمان را اداره کند و جهت کاندیداتوری در دوره بعدی انتخابات ریاست فیفا اعلام آمادگی کرده است، می‌گوید پس از تمام شدن کارش در دنیای فوتبال قصد دارد در رادیو فعالیت داشته باشد.

بلاتر که اخیراً تأکید کرده است برای ادامه فعالیتش در فیفا و اتمام مأموریت نیمه تمام خود در این سازمان انگیزه فراوانی دارد، گفت: روزی که بازنشسته شوم اولین کاری که انجام خواهد داد، فعالیت در رادیو خواهد بود. من همیشه گفته‌ام که دوست دارم در رادیو کار کنم، چون رادیو حتی از تلویزیون هم محبوب‌تر است، در واقع محبوب‌تر از همه وسایل الکترونیکی. پیش از این گفته بودم که آرزوی دوران کودکی‌ام این بوده است که یک روز گزارشگر رادیو باشم.

با وجود علاقه‌ای که به کار در رادیو دارد، بلاتر می‌گوید که هنوز کارش در فیفا تمام نشده است و بدون اینکه شانس خود را در دوره بعدی انتخابات ریاست فیفا امتحان نکند، این سازمان را ترک نخواهد کرد.

وی ادامه داد: من هنوز مأموریتم را تمام نکرده‌ام، چون یکسری کارها در فوتبال هست که باید انجام شود. ما پنج سال پیش پروژه‌ای را برای انجام یکسری اصلاحات در فوتبال آغاز کردیم که این پروژه هنوز تمام نشده است.

بلاتر در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر انتخابات دوره بعدی ریاست فیفا مضطرب است، عنوان کرد: خیر، خیر مطلقاً. من می‌دانم که راضی نگه داشتن همه امکانپذیر نیست. اینکه من فقط کنفرانس‌های خبری مثبتی داشته باشم، خوب نیست. من انتقاد را هم دوست دارم البته تا زمانی که این انتقادات عادلانه باشد.

رئیس فیفا سپس ادعای جالبی درباره هجمه‌ای که علیه او برای کاندیداتوری مجددش در فیفا به راه افتاده انجام داد و گفت همه مخالفت‌هایی که با ریاست مجدد او می‌شود زیر سر اتحادیو فوتبال اروپا، یوفاست. او تصریح کرد: چند فدراسیون‌ خواسته‌اند که برای انتخابات بعدی دوباره کاندیدا شوم، چون رقیب قدرتمندی برای این انتخابات نامزد نشده است. من هم به همین دلیل نامزد شده‌ام. همه آنهایی که می‌خواهند از شر من خلاص شوند، بهتر است خودشان دست به کار شوند. با عرض تأسف باید بگویم تمام مخالفت‌هایی که با من صورت می‌گیرد از نیون و از سمت یوفاست. آنها (مدیران یوفا) شهامت این را که خودشان رقابت کنند، ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی