بازدید 16633
۶

انقراض کارتهای اعتباری بانکی به زودی

موسس بانک موون با اشاره به اینکه بزودی همه کارهای بانکی با تلفن های همراه انجام خواهد شد ، گفت: به زودی کارتهای اعتباری بانکی منقرض و نقش بانکها در تبادل پول از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۴۷۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ 26 January 2015
موسس بانک موون با اشاره به اینکه بزودی همه کارهای بانکی با تلفن های همراه انجام خواهد شد ، گفت: به زودی کارتهای اعتباری بانکی منقرض و نقش بانکها در تبادل پول از بین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، آقای برد کینگ مولف 4 کتاب درباره آینده بانکداری الکترونیک ، درچهارمین همایش بانکداری الکترونیک افزود: هر بانکی که از کاغذ استفاده می کند آینده ای نخواهد داشت زیرا امروزه با استفاده بیش از پیش مردم از نرم افزارهای بانکی تلفن های همراه دیگر مراجعه به شعب بانکی ، بازکردن حساب بانکی ، گرفتن وام و یا انجام تراکنش در بانکها از بین رفته و هر کسی با استفاده از تلفن های همراه خود می تواند این کارها را انجام دهد.

وی  با اشاره به اینکه بیش از 2/5 میلیارد نفر از نرم افزار بانکی تلفن همراه استفاده می کنند ، گفت: امروزه از دید بسیاری از مشتریان گرفتن مشورت و خدمات بانکداری رو در رو در بانکها کاری احمقانه به نظر می رسد و فقط وقت تلف کردن است و  هر بانکی که با تحولات کنونی خود را منطبق نکند به زودی از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه دیگر مفهوم پول فیزیکی از بین رفته است ، گفت :  دیگر حتی اعتبار نیز جابجا نمی شود بلکه این ارزش پول است که یک نرم افزار به نرم افزار دیگر منتقل می کند.

برد کینگ گفت: بانکها باید از خصوصیات اخلاقی و رفتاری و روانشناسی مشتریان خود اطلاع کافی داشته باشند .

برد کینگ با بیان اینکه با مفاهیم جدید دیگر مفهوم شعبه و حتی ریاست بخش های مختلف در بانکهای نوین از بین رفته است ، گفت : امروزه با یک سیم کارت هر شخصی سیستم بانکداری شخصی خود را دارد و دیگر به رئیس و مدیر نیاز ندارد.

وی پیش بینی کرد تا سال  2020 سریعترین سیستم های نوین بانکی در سرتاسر دنیا به بهره برداری برسد و بانکهایی که تا کنون به این سامانه ها نپیوستند فقط  5 سال فرصت دارند تا خود را با این سیستم منطبق کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۶
بهتره یه سری به ایران و روشهای ماقبل تاریخی شعب بانکهای ما بزنه تا در این مورد تجدید نظر کنه!
این تکنولوژی تا بیاد به این جا برسه خودش یه قرن طول میکشه
در ایران شاید 50 سال بعد!
وقتی کتاب الکترونیکی و تبلت در امد این را برای کاغذ معمولی هم گفتند اما واقعیت این است که برای اتفاق افتادن چنین چیزی بیش از سال زمان نیاز است چون جامعه بی سواد است
در ایران سه نسل بعد
در نسلهای آینده جوان بیست ساله ای برای دیگری صحبت می کند میگه پدرم از پدربزرگش شنیده در سال 1400 هجری شمسی این سیستمی که الان آمده ایران در اروپا وغرب وجود داشته !!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست