بازدید 3134

دريافت يارانه با هويت جعلي

کد خبر: ۴۷۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ 26 January 2015
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان يزد، از دستگيري اعضاي يك خانواده غير ايراني كه مدت 16 سال با اسناد و مدارك هويتي جعلي زندگي مي‌كردند خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ " رضا رضايي” گفت: با توجه به اعلام خبري در خصوص اينكه يك خانواده غير ايراني با اسناد و مدارك هويتي جعلي ايراني در يكي از محلات شهر يزد زندگي مي‌كند، بررسي اين موضوع به ماموران اداره مهاجرت و گذرنامه سپرده شد.

وي افزود: ماموران ضمن هماهنگي با مقامات قضائي پس از انجام يك سري كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات لازم، اطمينان از درستي موضوع را کسب کردند.

 رضايي ضمن اشاره به دستگيري اعضاي اين خانواده شش نفره تصريح كرد: ماموران در بازجويي هاي انجام شده متوجه شدند پدر و مادر اين خانواده که از اتباع غير ايراني هستند در سال 1377با استفاده از شناسنامه جعلي ايراني با هم ازدواج كرده و پس از آن موفق به اخذ سند رسمي ازدواج نيز شده اند.

 سرهنگ رضايي اظهار داشت: والدين اين خانواده براي فرزندان خود شناسنامه و كارت ملي ايراني تهيه كرده و فرزندانشان با هويت ايراني در مدارس يزد در حال تحصيل هستند. وي افزود:اعضاي اين خانواده ماهيانه 273 هزار تومان يارانه نقدي دريافت مي‌كرده اند و با استفاده از طرح بيمه سلامت، براي خود دفترچه خدمات درماني اخذ كرده اند.

 رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان يزد اظهار داشت: همسر اين فرد با استفاده از اسناد و مدارك هويتي ايراني ضمن دريافت دسته چك بانكي و گواهينامه رانندگي، يك دستگاه خودرو سواري را به نام خودش خريداري كرده است.

سرهنگ رضايي يادآور شد: متهمان به همراه پرونده مربوطه تحويل دادسرا شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی