بازدید 7491

ظريف: غرب و اروپا بايد اعتماد مردم ايران را بدست بياورند

وزیر خارجه در دیدار معاون اول نخست وزیر کرواسی با تاکید بر اینکه مرز بین آزادی بیان و توهین به مقدسات باید رعایت شود، از اینکه در اروپا به راحتی به اعتقادات مسلمانان توهین می‌شود ابراز تاسف کرد.
کد خبر: ۴۶۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲ 25 January 2015
به گزارش «نسیم»، خانم «وسنا پوسیج » معاون اول نخست وزیر و وزیر امور خارجه کرواسی که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است ، با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار تصریح کرد :سفر وزیر امور خارجه کرواسی به جمهوری اسلامی ایران می تواند زمینه گسترش مناسبات دو کشور در همه حوزه ها را فراهم سازد .

دکتر محمد جواد ظریف همچنین از ارتقاء همکاریهای دو کشور در زمینه های سیاسی ،اقتصادی ،فرهنگی ، توریسم و ورزشی استقبال نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر هیات پارلمانی کشورمان به کرواسی بر لزوم تقویت همکاریهای پارلمانی و مبادله هیات های پارلمانی بین دو کشور تاکید کرد.

دکتر محمد جواد ظریف تصریح کرد: بخشهای خصوصی دو کشور ظرفیتهای زیادی برای همکاری با یکدیگر دارند و می توانند در پروژه های مشترک سرمایه گذاری نمایند و جمهوری اسلامی ایران از این امر حمایت می کند .

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه مرز بین آزادی بیان و توهین به مقدسات باید رعایت شود ، از اینکه در اروپا به راحتی به اعتقادات مسلمانان توهین می شود ابراز تاسف نمود.

دکتر محمد جواد ظریف با اشاره به مذاکرات هسته ای بین گروه ۱+۵ و جمهوری اسلامی ایران ،تاکید نمود ،غرب و اروپا باید اعتماد مردم ایران را بدست بیاورند .

«وسنا پوسیج » وزیر امور خارجه کرواسی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران ، آمادگی کرواسی برای گسترش همکاریها با کشورمان در همه زمینه ها را اعلام نمود.

وزیر امور خارجه کرواسی ابراز امیدواری نمود،مذاکرات جاری هسته ای به توافق جامع منجر شود . وی همچنین تصریح کرد : کرواسی بادیدگاه وزرای امور خارجه فرانسه ،آلمان ،انگلیس و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ،که در مقاله مشترکی در روزنامه واشنگتن پست از مذاکره و دیپلماسی با ایران حمایت کرده و با اعمال تحریمهای جدید علیه ایران مخالفت کرده اند ،هم نظر بوده و از آن حمایت می کند.

تعداد بازدید : 157
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی