بازدید 1851

مقام معظم رهبری توطئه‌های غرب را خنثی می‌کنند

کد خبر: ۴۶۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷ 25 January 2015
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: پیام‌رسانی و رساندن پیام اسلامی محمدی در شرایط خاص حتماً‌ جزو رسالت‌ها و مسئولیت رهبری است که باید آن را انجام دهند.

به گزارش ایسنا؛حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکایی شمالی اظهار کرد: ولایت فقیه که زعامت، رهبری و پیشوایی ایران اسلامی را دارند، باید منادی اسلام محمدی باشد و هر زمان ضرورت و مفید می‌دانند،‌ پیام اسلام محمدی را برای مردم داخل و خارج بازگو کنند.

وی با بیان اینکه درصورت نیاز باید پیام اسلام برای دنیا تبیین و تذکر داده شود،‌تصریح کرد: امام خمینی (ره) در همین راستا به مصلحت، نامه‌ای برای گورباچف نوشتند و به مسکو فرستادند.

وی با بیان اینکه بعد از حوادث اخیر در فرانسه شاهدیم غرب اسلام هراسی و اسلام ستیزی را شروع کرده است، گفت:‌درشرایطی که دنیای غرب فشار به اسلام را مضاعف کرده است،‌ رهبری باید این توطئه‌ها را خنثی کند و برای جهانیان روشن کند که اسلام از رفتارهای برخی مسلمانان دو مطلب جداگانه است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه غرب و اروپا از شرایط پیش آمده سوء‌استفاده می‌کنند، اظهار کرد: غربی‌ها خودشان داستان شارلی را به وجود آوردند و داعش را در سوریه و عراق ایجاد کردند اما آن را به اسلام منتسب می‌کنند.

اکرمی خاطرنشان کرد: رهبری به خوبی به جوانان اروپا و آمریکا و جوانان مسلمان را خط و جهت داده است که اسلام ، قرآن و سیره پیامبر را مطالعه کنند که برایشان مشخص شود اسلام از رفتار برخی مسلمانان جدا است.
این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای اطلاع‌رسانی و ارتباطات است، افزود: مقام معظم رهبری به خوبی از این فرصت بهره گرفتند تا اسلام محمدی،‌خط و ربط و راه و روش و سیره پیامبر را روشن کنند و از هر جوانان مسلمان اروپا و آمریکا بخواهند به طور مستقل اسلام را مطالعه کرده و به دیگران بشناسانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی