بازدید 43426
ادعای رسانه‌های اسرائیلی:

رژیم اسرائیل از طریق روسیه برای ایران پیام فرستاده است!

حمله اخیر رژیم اسرائیل در سوریه که به شهادت چند از نیروهای حزب الله و یک فرمانده ایرانی منجر شد، همچنان در میان محافل مختلف سیاسی و رسانه ای محل بحث است. در آخرین خبر در این زمینه، یک رسانه اسرائیلی مدعی شده رژیم اسرائیل از طریق روسیه پیامی را درباره حمله اخیر برای ایران و حزب الله ارسال کرده است.
کد خبر: ۴۶۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳ 24 January 2015
رژیم اسرائیل از طریق روسیه برای ایران پیام فرستاده است!حمله اخیر رژیم اسرائیل در سوریه که به شهادت چند از نیروهای حزب الله و یک فرمانده ایرانی منجر شد، همچنان در میان محافل مختلف سیاسی و رسانه ای محل بحث است. در آخرین خبر در این زمینه، یک رسانه اسرائیلی مدعی شده رژیم اسرائیل از طریق روسیه پیامی را درباره حمله اخیر برای ایران و حزب الله ارسال کرده است.

به گزارش «تابناک»، کانال 10 تلویزیون رژیم اسرائیل در گزارشی مدعی شده این رژیم از طریق روسیه پیامی را برای ایران و حزب الله ارسال و اعلام کرده که مایل به اوج گیری تنش ها و درگیری ها با ایران و حزب الله نیست. 

این کانال تلویزیونی به نقل از چند مقام اسرائیلی که نامشان فاش نشده ادعا کرده که مقامات رژیم اسرائیل به مسکو اعلام کرده اند که از نظر این رژیم، حمله اخیر یک اقدام در راستای «دفاع از خود» ارزیابی می شود و این حزب الله بوده که از طریق ایجاد زیرساخت های تهاجمی در مرزهای سرزمین اشغالی، اسرائیل را به این حمله تحریک کرده است. با این حال، تل آویو مایل نیست وضعیت از آنچه هست وخیم تر شده و به یک منازعه منطقه ای تبدیل شود. مقامات روس این پیام را به بیروت و تهران منتقل کرده اند.

این در حالی است که یک مقام حزب الله اعلام کرده پاسخ این سازمان به حمله اخی رژیم اسرائیل، از داخل مرزهای لبنان صورت نخواهد گرفت. «تایمز اسرائیل» اشاره می کند که از چند سال پیش، اسرائیل همواره نگران بوده که حزب الله اقدامی را در راستای گرفتن انتقام شهادت عماد مغنیه، فرمانده ارشد این سازمان انجام دهد و اکنون این نگرانی ها تشدید شده است.

از سوی دیگر، برخی رسانه های اسرائیلی صبح امروز مدعی شدند افرادی که در حمله اخیر هدف قرار گرفته اند، مشغول ایجاد پایگاهی برای انجام عملیات علیه رژیم اسرائیل در منطقه جولان سوریه بوده اند. گفتنی است پیش از این یک مقام اسرائیلی ادعا کرده بود ارتش این رژیم اطلاع نداشته که یک فرمانده ایرانی نیز در میان افراد هدف قرار گرفته بوده و وی به اشتباه هدف قرار گرفته است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۴
انتشار یافته: ۱۱
هرکی خربزه می خوره باید پای لرزش هم وایسه.
آخه اسرائیل چرا اینقدر دست و پا میزنه؟؟
یه غلطی کرده، جالا باید پاش واسه!!
ایران و حزب الله هم نباید این کار احمقانه ی اونا رو بدون پاسخ بذارن.
چون اسرائیل مثل سگی میمونه که اگه الان بهش تخفیف داده بشه دو روز دیگه دوباره پاچمونو میگیره.
انشالله همین اتفاق زمینه ای بشه برای نابودی این غده سرطانی
و قاتلو هم حتی لاتکونو فتنه ماجوانان ایرانی بوی شهادت به مشاممان رسیده مرگ بر اسراییل غاصب و جنایتکار
جالبه،پلکانی ادعا هایشان بیشتر میشه، چند روز دیگر میگویند هر کسی در منطقه داخل شود به سرنوشت برادران حزب‌الله یش دچار خواهد شد، یک مثلی هست که میگه طرف مثل سگی هست که چه بزنند چه نزنند واق واقش برقراره،این موضوع اصربطی به ناتانی نداشت، برای خنده اش گفتم!
غلط کردم دیگه براشون فایده ای نداره.وان شاءالله که انتقام شهیدان مظلوم تهاجم ناجوانمردانه ا خیر گرفته خواهد شد.
توبه ی گرگ مرگه
بچه رو بزنی یا بترسونیش یکیه
نزده اینا خودشونو خراب کردن ولی به حق ضایع شده ی این فلسطینی های مظلوم روزی خواهد رسید که ذلت این اسرائیلیهای .... زبانزد تاریخ بشه
اشکالی نداره، ما هم در راستای "دفاع از خود" چند تا موشک میزنیم وسط اسرائیل تا دیگه از این غلطا نکنه.
ماباید هوشیارانه و منطقی خارج از احساسات به این

گستاخی اسراییل متجاوز پاسخ بدهیم
احمقها صهیون برای خودشان و ما دردسر میسازند
اين روش اسراييله اول ميزنه بعد مظلوم نمايي ميکنه که ما دفاع کرديم و با همين سياست در جامعه جهاني خود را به موش مردگي ميزنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار