بازدید 7837
۴

نگاه شما: غارت کوهپایه های شمالی شیراز

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۶۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰ 24 January 2015
احمد روزبه: آنچه میبینید جنایت عده ای سود جو در حق کوهپایه ها و تپه های منابع طبیعی و تفرجگاه های شیراز است که با دسیسه و نیرنگ به نام تسطیح زمین این چنین نابود شده و سپس به قیمت گزافی می فروشند.

مدتی است هجوم همزمان  زمینخواران به کوهپایه های شیراز  آغاز شده و هیچ ارگانی نیز پاسخگو نیست و چشم بر این چپاول بسته اند. دست کمک به سوی عاشقان طبیعت و شیراز زیبا دراز میکنیم. با اطلاع رسانی این غارتگری را از همین آغاز متوقف کنیم. لطفا از نزدیک این صحنه های دلخراش را واقع درشیراز بلوار جمهوری  خیابان کوهسار  کوچه های 4 و 6 بازدید کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴
بحث داشتن مجوز و ... جداست (که البته اون هم نسبی و سلیقه ایه) ولی در کل این کوهپایه ها افتادند وسط شهر و طبیعی است که مورد استفاده مسکونی و ... قرار بگیرند. موضوع هم مربوط به الان نیست. برخی از مناطق شهر همین الان هم روی کوه ساخته شده. دانشگاه شیراز هم روی کوهه و ... . سخت نگیرید، اطراف شیراز کوه زیاد هست.
20 سال دیگه به ایران باید گفت کویر ایران...
امان از آفت انسان...
زاگرس و البرز مزاحم کار زمین خوارهاست و قراره صافش کنند...!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار