بازدید 1626

وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه سانکورپ

کد خبر: ۴۶۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳ 19 January 2015
زمین چمن ورزشگاه سانکورپ شهر بریزبین که قرار است دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در آن برگزار شود، از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که روز گذشته تمرین تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران در این ورزشگاه به دلیل ترمیم چمن محوطه شش قدم برگزار نشد اما باز هم شرایط به گونه‌ای است که همه چیز برای برگزاری یک دیدار کاملا مطلوب از نظر سخت‌افزاری فراهم نشده است.

در اطراف محوطه جریمه یکی از دروازه‌ها، مربعی به ضلع 8 تا 10 متر شرایط مناسبی ندارد و علاوه بر آن ورودی رختکن نیز ترمیم شده و کیفیت زمین در این دو ناحیه مطلوب نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در حالی که بیان کرد شرایط دو تیم یکسان بوده و هیچ یک از تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات تمرین روز گذشته خود را در این ورزشگاه انجام نداده‌اند اما ابراز امیدواری کرد شرایط برای روز بازی فراهم شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش ایسنا، هم‌اکنون 500 ایرانی تا نیم ساعت پیش از آغاز بازی در ورزشگاه حضور یافته‌اند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران لحظاتی قبل با پیراهن طوسی و شورت و جوراب سفید برای گرم کردن به درون زمین رفتند و دروازه‌بان‌ها نیز با لباس سبز وارد زمین شدند. این در حالی است که هنوز تیم ملی امارات به زمین نیامده است.

نکته جالب این است که تلویزیون جام ملت‌های آسیا به طور دائم تصویر سردار آزمون و گل او به تیم ملی فوتبال قطر را نشان می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست