بازدید 1741

اظهارنظر ملی‌پوشان پس از بازی با بوسنی

کد خبر: ۴۶۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴ 17 January 2015
ملی‌پوشان هندبال معتقدند تمام توان خود را برابر بوسنی گذاشتند اما حریف تجربه بیشتری داشت.

به گزارش ایسنا، علیرضا موسوی درباره عملکرد تیم ملی هندبال ایران مقابل بوسنی بیان کرد: در نیمه اول بسیار خوب بودیم حتی تا شش گل هم پبش افتادیم. به نظرم در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب ایجاد شد که ما هم به نظر سرمربی احترام می‌گذاریم.

او افزود: بوسنی هم تیم خوبی بود. آنها نیز برای اولین بار در رقابت‌های جهانی شر کت می‌کردند اما ما می‌توانستیم با اقتدار پیروز شویم اما متاسفانه نتوانستیم بازی خوب نیمه اول را در نیمه دوم ادامه دهیم. داوری خیلی به نفع بوسنی بود اگر اشتباهات داوری نبود ما می توانستیم موفق شویم. باید در مقابل کروواسی و اتریش خود را خوب نشان دهیم تا تعدادی از بازیکنان تیم بتوانند به تیم های اروپایی راه یابند.

علیرضا حبیبی مربی تیم ملی نیز گفت: به نظرم بازی خوبی انجام دادیم حتی فراتر از انتظار بودیم. در نیمه اول با اختلاف 4-5 گل جلو بودیم در نیمه دوم به خاطر اشتباهات تکنیکی و این که بازیکنان به این اعتماد به نفس رسیدند که می توانند این حریف را شکست دهند نتوانستیم روند را حفظ کنیم. به دلیل بی تجربگی بازیکنان فرصت ها را از دست دادیم. البته این اولین بازی ما در جهانی بود و عملکرد خوبی داشتیم. الان هم داریم بازی مقدونیه را می بینیم. مقدونیه هم تیم خوبی است که چند بازیکن آن در باشگاههای بزرگ دنیا بازی می کنند با این حال امیدواریم مقابلش بازی قابل قبولی انجام دهیم.

امید سه کناری نیز بیان کرد: ما همه توان خود را گذاشتیم اما اروپایی ها یک سری فاکتور مثل تجربه، قد و قدرت بدنی دارند. ما هم از پتانسیل سرعت استفاده کردیم اما در نیمه دوم این پتانسیل را از ما گرفتند و دفاع را بستند. بنابراین مجبور شدیم قدرتی بازی کنیم که ما نیز در بازی قدرتی ضعیف تر هستیم.

وی درباره بازی با مقدونیه نیز گفت: مقدونیه تیم خوبی است بازیکن چپ و گلرشان از بهترین ها هستند. همچنین بازیکنانشان در لیگ های اروپایی بازی می کنند. با این حال ما هم می رویم تا بجنگیم البته کار سختی داریم. در واقع ما در این مسابقات تجربه کسب می کنیم و پله پله بالا می رویم. امیدوارم در سال های آینده با هماهنگی بهتر و استعدادیابی که انجام می شود ما هم جزو بهترین ها باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی