بازدید 11912

صبح باخبر متنوع و پرمخاطب در شبکه خبر

.در هربرنامه يك موضوع به عنوان محور اصلي بحث انتخاب شده وكليه آيتم ها پيرامون آن اجرا مي شود آيتم هاي برنامه صبح با خبر متنوع و پرمخاطب وبه شرح ذيل طراحي شده است.
کد خبر: ۴۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۲ 05 May 2009
" صبح با خبر " عنوان برنامه اي از واحد اطلاعات و اخبار شبكه خبر و با تهيه كنندگي حسين بشرزاد است كه به صورت زنده و هر روز از ساعت 7 الي9 صبح از شبكه خبر به روي آنتن مي رود .

به گزارش روابط عمومي شبكه خبر اين برنامه با هدف برقراري ارتباطهاي متنوع و مستقيم و زنده تلويزيوني با مراكز مختلف شهري اطلاعات لازم و مورد نياز را براي شروع فعاليت روزانه در اختيار مخاطبان قرار مي دهد.
برنامه صبح با خبر ، با اجراي 5 مجري كه هر يك بخشي از برنامه را به عهده دارند و با حدود50آيتم هر روز صبح بينندگان بسياري را به خود جلب نموده است
.در هربرنامه يك موضوع به عنوان محور اصلي بحث انتخاب شده وكليه آيتم ها پيرامون آن اجرا مي شود
آيتم هاي برنامه صبح با خبر متنوع و پرمخاطب وبه شرح ذيل طراحي شده است.
آيتم اول اين برنامه گزارشي مستند است از موضوعات مختلف اجتماعي ،كه درآن سعي مي شود علاوه بربحث و بررسي و ايجاد نشاط و شادابي در مخاطب اطلاعات مفيد براي كار روز مره نيز به او انتقال يابد.
بررسي سايت هاي خبري و نگاهي به مطالب واخبار اين سايت ها آيتم بعدي برنامه را تشكيل مي دهد مدت زمان اين آيتم بين 3 تا 4 دقيقه در نظر گرفته شده است.
ارتباط با مجري حاضر در تحريريه خبر آيتم ديگري از برنامه است كه اطلاعات خبري روز جاري را در اختيار بينندگان قرار مي دهد و اولويت هاي خبري روز را بررسي مي كند. پس از خبر ورزشي ساعت 7:30 ، گفتگوي پزشكي آيتمي است كه زمان آن به مدت 10 دقيقه و با حضور متخصصان موضوعات مختلف پزشكي و بهداشتي را از زواياي مختلف بحث و بررسي مي كند.
گزارشها ي متنوع مردمي، پخش مستند ها و گزارشهاي مرتبط با موضوع برنامه ، ارتباط با شهرستان ها از بخش هاي بعدي برنامه است .
در برنامه صبح با خبر بخش ويژه اي باعنوان صداي مخاطب در نظر گرقته شده است كه بطور زنده و هم زمان دو يا سه مخاطب در خصوص موضوع بر نامه با مجري به گفتگوي تلفني مي پردازندو نظرات خود را مطرح مي نمايند .همچنين تيتر روزنامه هاي صبح كشور دراين برنامه بررسي مي شود.
علاوه برآيتم هاي فوق واحد سيار برنامه نيز در نقطه اي از تهران مستقر شده و گزارشگرآن در خصوص موضوع مورد بحث برنامه اقدام به تهيه گزارش مردمي مي نمايد .
آيتم پاياني برنامه گفتگو بامهمان حضوري است كه به مدت 4 تا 5 دقيقه به كارشناسي موضوع برنامه از زواياي مختلف مي پردازد .
انتخاب سوژه ها و محوريت موضوعات برنامه در حال حاضر بر اساس پيام مقام معظم رهبري كه سال 88 را سال اصلاح الگوي مصرف معرفي كردند در نظر گرفته شده و طراحي وپيگيري مي شود .كليه سوژه هاي اين برنامه با در نظر گرفتن اين پيام مورد تحليل وبررسي قرار مي گيرند.
با توجه به اينكه در آستانه انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري قرار داريم بخشي از آيتم هاي برنامه صبح با خبر به موضوع انتخابات اختصاص داده شده است و از ابعاد اجتماعي مسائل پيرامون انتخابات را بررسي و تحليل مي كند و نظرات مخاطبان رادر اين زمينه منعكس مي نمايد.
گفتني است باتوجه به مدت زمان كوتاهي كه از پخش اين بر نامه مي گذرد بسياري از بينندگان داخلي و خارجي با ارسال پيامك و تماس تلفني نظرات و مطالب خود را پيرامون اين برنامه و موضوعات آن مطرح نموده واستقبال خوبي از موضوعات آن داشته اند.
روابط عمومي شبكه خبر آماده دريافت هرگونه نظر ،پيشنهاد وطرح ديدگاه در مورد اين برنامه با تلفن گوياي 22013911وسامانه پيامك 1000601 مي باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی