بازدید 7903

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب شیرازی

کد خبر: ۴۶۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ 06 January 2015
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام و احترام، اينجانب وام كارت اعتباري به مبلغ يكصد ميليون ريال را در ديماه يكهزار و سيصد و نود و دو از بانك ملت شعبه مركزي شهر شيراز دريافت نمودم كه در بهمن ماه همان سال يعني قبل از سررسيد بازپرداخت نخستين قسط، اصل و فرع مبلغ دريافتي سه ساله را يك جا تسويه نمودم. در پايان فروردين ماه امسال مشاهده نمودم كه مبلغ پانزده ميليون و سيصد هزار ريال از چهل و دو ميليون ريال سود سه ساله را به حساب اينجانب واريز كرده اند. با حسابي ساده، بانك محترم مبلغ بيست و شش ميليون و هفتصد هزار ريال را بابت سود وام تسويه شده، قبل از موعد سررسيد اولين قسط، را برداشت نموده است. پرسشي كه مطرح مي شود اين است كه آيا چنين تسويه حسابي كه نشان از تعهد وام گيرنده و خوش حسابي وي مي باشد جريمه اي معادل بيش از بيست و دو ماه سود از سي و شش ماه را سزاوار است. اينجانب كتبا در سال گذشته و خرداد ماه امسال با شعبه وام دهنده مكاتبه نموده و شخصا نيز چندين بار به بازرسي بانك ملت شيراز مراجعه و هر بار با گفتن اين كه نامه شما را به مركز ارسال نموده و هنوز پاسخي دريافت ننموده ايم مرا معطل گذاشته اند. تاكنون با جريمه ديركرد در بازپرداخت آشنايي داشتيم اما با جريمه اي معادل نزديك به بيست و هفت درصد سود براي يك ماه، به دليل خوش حسابي، را شاهد نبوده ايم.از گردانندگان محترم سايت وزين تابناك تقاضا داريم كه از مسئولين محترم بانك ملت دليل اين چنين برخوردي را جويا شده تا حداقل وام گيرندگان آتي با نحوه بازپرداخت قبل از موعد آشنايي پيدا نمايند.پيشاپيش از مسئولين محترم سايت تابناك سپاسگزاريم.

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره102/ت درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند حسب بررسی بعمل آمده وبا پیگیری مدیریت شعب استان فارس وشعب مربوطه بانک ملت، درتاریخ93/07/02پس از محاسبه سود قابل برگشت،مبلغ21/128/649ریال به حساب مشتری واریز وموضوع شکواییه مرتفع شده است.

اداره روابط عمومی
عزیز حاجی علیاری         مهدیه نعیمی تبریزی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی