بازدید 2428

ساختار اعتباردهی بانک‌ها اصلاح میشود

کد خبر: ۴۶۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰ 05 January 2015
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بانک ها در خدمت تولید نیستند ،گفت: با تصویب لایحه خروج از رکود و اجرای آن از سوی دولت قطعا شاهد افزایش اعتبار دهی بانک ها به بخش تولید خواهیم بود.

ارسلان فتحی پور در گفت و گو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در پاسخ به این سوال که چگونه می توان ساختار اعتبار دهی بانکها را تولید محور کرد، گفت: لایحه خروج از رکود که از سوی دولت، تقدیم مجلس شورای اسلامی شد، بهترین راهکارها برای شیوه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را در خود گنجانده است.

نماینده مردم کلیبر ، خدا آفرین ،بخش وهوراند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تصویب  لایحه خروج از رکود و اجرای آن از سوی دولت قطعا شاهد افزایش اعبار دهی بانک ها به بخش تولید خواهیم بود، افزود: اکنون بخش تولید کشور، به دلیل مسایل اقتصادی و سیاسی با مشکلات بسیاری دست به گریبان بوده و برای حمایت از تولید، باید ابتدا مشکلات موجود را رفع کرد.

وی ادامه داد: مورد دیگر اینکه باید بدهکاران واقعی به سیستم بانکی شناسایی شوند تا آنهایی که به دلیل مشکلات اقتصادی کشور قادر به پرداخت بدهی خود نیستند با حضور دستگاه های نظارتی مورد حمایت قرار گیرند، چرا که در غیر اینصورت وضعیت تولید روز به روز بدتر می شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: وظیفه بانکها پرداخت تسهیلات بوده و با  نگاه حاکمیتی به تولید محور، شاهد بهبود وضعیت و رشد شاخص های اقتصادی خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: اکنون بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات اقتصادی در حال تعطیلی هستند، لذا تلاش دولت باید در راستای حمایت همه جانبه از تولید ملی باشد، در غیر اینصورت، صحبت از توسعه اقتصادی تنها در حد حرف باقی خواهد ماند.

نماینده مردم کلیبر ، خدا آفرین ،بخش وهوراند در مجلس افزود: اگر هدف ما توسعه اقتصادی باشد، باید از تولید حمایت کنیم و بانک ها به عنوان یکی از ابزارهای تامین مالی کشور، همکاری کاملی با واحدهای تولیدی داشته باشند، اما متاسفانه بانکها به جای حمایت از تولید ملی به بنگاه داری می پردازند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست