بازدید 5420

بی سلیقگی در انتصاب مایلی کهن

کد خبر: ۴۶۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱ 27 December 2014
سئوال این است چرا باید فدراسیون فوتبال، مسئولیت فنی تیم ملی امید و تربیت جوانان را برعهده فردی بگذارد که دارای سابقه مجرمیت است.

صادق حسینی در وب‌سایت خانواده بزرگ ورزش می‌نویسد: در روز وفات حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت سبط مکرم‌اش امام حسن مجتبی(ع) خبر پست جدید محمد مایلی کهن به عنوان مدیر فنی تیم ملی امید منتشر شد. خبری که از هفته گذشته زمزمه هایش به گوش می رسید و برخی شرط برگشت حبیب کاشانی که استعفا داده بود را هم همین مساله می دانستند.

در این که محمد مایلی کهن دانش و بینشی در سطح سایر مربیان دیگر دارد و یا کارنامه تیم سازی اش قابل توجه بوده، بحثی نیست. اما انتصاب مربی ای که هنوز یک ماه از مجرمیت اش و از سپری شدن دوران محکومیت‌اش در زندان اوین نگذشته به عنوان مدیر فنی تیم ملی امیدی که قرار است آینده ساز فوتبال ایران باشند، بی سلیقگی است.

برخی از مدیران ارشد وزارت ورزش معتقدند مایلی کهن جزو معدود کسانی بود که «فریاد وا فسادای فوتبال» را بلند کرده و او حکم محرومیت از فعالیت های اجتماعی را ندارد که نتواند مدیریت فنی تیم ملی امید را برعهده بگیرد.

با امید به این که «فریاد وا فسادای فوتبال» مایلی کهن با حسن نیت بوده؛ دادگاه حکم به مجرمیت مایلی کهن داده آن هم به دلیل خارج شدن از دایره اخلاق اسلامی و ایراد اتهام به شخص دیگری! به عبارت ساده تر مایلی کهن آشکارا و احتمالا نادانسته قوانین اخلاقی و انسانی را با هدف افشای فساد در فوتبال زیر پاگذاشته و نتوانسته دادگاه و افکار عمومی را بر سر اثبات ادعایش قانع کند. بالاتر از دادگاه، او توصیه قرآن کریم را که فرموده «وَجادِلهُم بِالَّتی هِیَ أَحسَنُ» را نیز نادیده گرفته است.

سئوال این است چرا باید فدراسیون فوتبال، مسئولیت فنی تیم ملی امید و تربیت جوانان را برعهده فردی بگذارد که دارای سابقه مجرمیت است. و اصولا آن ها و مدیران وزارت ورزش می پذیرند که تربیت ورزشی - فرهنگی فرزندان‌شان را کسی به عهده بگیرد که در جامعه به پرخاشگری، اتهام زنی و توهین معروف شده؟ 

صرف نظر از این که مایلی کهن با عقل منفصل اش فریاد شیران همه جا حضور می یابد و آمدنش ممکن است زمینه بروز اختلافات میان کادر فنی تیم ملی امید باشد، به نظر می رسد علاقه شخص وزیر ورزش به مایلی کهن و حمایت مدیران ارشد وزارت از این انتصاب چنین القا می کند که لابد بده بستانی با فدراسیون فوتبال صورت گرفته تا کمی از فشارهای بی امان وزارت ورزش بر روی علی کفاشیان کم شود!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار